Aktualności

UNIQA wprowadza aplikacje dla agentów

UNIQA wprowadziła mPOS dla sieci sprzedaży, umożliwiającą zaczytywanie danych z kodu Aztec z dowodów rejestracyjnych. Aplikacja  ułatwia kalkulację stawek ubezpieczenia komunikacyjnego i przyspiesza proces elektronicznej archiwizacji polis, a także pozwala załączać zdjęcia pojazdu i wymagane dokumenty do polisy.
 
Monika Jaroń, dyrektor Departamentu Organizacji i Projektów UNIQA podkreśla: „Zaczytywanie danych o pojeździe z wykorzystaniem kodu AZTEC nie jest nowością na rynku, jednakże nowatorskie podejście do ich wykorzystania i kalkulacji składki zastosowane przez UNIQA na pewno pozwoli agentom na jeszcze szybszą obsługę klienta”.
 
Aplikacja mPOS jest zintegrowana z aplikacją sprzedażową POS
 
Dzięki temu agent będzie mógł zaczytać dane z dowodu rejestracyjnego, przekazać je do POS i wykorzystać w procesie ofertowania. Po sprzedaży ubezpieczenia podłączone pod Aztec zdjęcia pojazdu automatycznie podłączą się do informacji o polisie.
 
Wdrożenie mPOS ma na celu  przyspieszenie obsługi klienta i ułatwienie pracy agenta w POS
 
Łukasz Ukleja dyrektor Departamentu Informatyki UNIQA wyjaśnia cele wdrożenia aplikacji: „Przedstawiona usługa jest dopełnieniem sprawnie działającego zaczytywania danych do kalkulacji po numerze rejestracyjnym pojazdu w POS, gdzie tylko dwie dane wystarczą, by wyliczyć składkę OC i AC komunikacyjnego. Wdrożenie mPOS ma na celu  przyspieszenie obsługi klienta i ułatwienie pracy agenta w POS”.
 
mPOS wspiera inne nowatorskie rozwiązania
 
Użytkownik po sprzedaży dowolnej polisy masowej będzie mógł zrobić jej zdjęcie i przekazać do archiwum. Ponadto aplikacja wspiera wszelkie procesy komunikacji agentów z UNIQA, wymagające przekazywania dokumentów czy fotografii. Każdy użytkownik będzie mógł tworzyć foldery z dokumentami i podłączać je bezpośrednio w aplikacji do zleconych zadań.  Adam Łoziak, wiceprezes UNIQA odpowiedzialny za sprzedaż przekonuje, że wprowadzenie nowych narzędzi pracy to dopiero początek nowatorskich rozwiązań: „Jestem przekonany, że mPOS w tej postaci to dopiero początek nowych usług wspierających naszą sieć sprzedaży. Widzimy ogromny potencjał rozwojowy w tej aplikacji mobilnej”.
 
Źródło: www.uniqa.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Agrocasco – ile kosztuje kompleksowa ochrona maszyn rolniczych? 

Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…

1 dzień ago

Wystartował drugi etap kampanii LINK4 Doceniamy Dobrych Kierowców 

Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…

1 dzień ago

Szkoda całkowita – co zrobić z samochodem? 

O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…

2 dni ago

mojePZU ma już ponad 5 mln użytkowników 

Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…

2 dni ago

Ile wynosi kara za brak OC motocykla? 

Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…

3 dni ago

Rankomat.pl wprowadza nową platformę komunikacyjną, realizowaną pod hasłem “Z małą pomocą Rankomatu”  

Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…

3 dni ago