UNIQA wprowadziła mPOS dla sieci sprzedaży, umożliwiającą zaczytywanie danych z kodu Aztec z dowodów rejestracyjnych. Aplikacja ułatwia kalkulację stawek ubezpieczenia komunikacyjnego i przyspiesza proces elektronicznej archiwizacji polis, a także pozwala załączać zdjęcia pojazdu i wymagane dokumenty do polisy.
Monika Jaroń, dyrektor Departamentu Organizacji i Projektów UNIQA podkreśla: „Zaczytywanie danych o pojeździe z wykorzystaniem kodu AZTEC nie jest nowością na rynku, jednakże nowatorskie podejście do ich wykorzystania i kalkulacji składki zastosowane przez UNIQA na pewno pozwoli agentom na jeszcze szybszą obsługę klienta”.
Aplikacja mPOS jest zintegrowana z aplikacją sprzedażową POS
Dzięki temu agent będzie mógł zaczytać dane z dowodu rejestracyjnego, przekazać je do POS i wykorzystać w procesie ofertowania. Po sprzedaży ubezpieczenia podłączone pod Aztec zdjęcia pojazdu automatycznie podłączą się do informacji o polisie.
Wdrożenie mPOS ma na celu przyspieszenie obsługi klienta i ułatwienie pracy agenta w POS
Łukasz Ukleja dyrektor Departamentu Informatyki UNIQA wyjaśnia cele wdrożenia aplikacji: „Przedstawiona usługa jest dopełnieniem sprawnie działającego zaczytywania danych do kalkulacji po numerze rejestracyjnym pojazdu w POS, gdzie tylko dwie dane wystarczą, by wyliczyć składkę OC i AC komunikacyjnego. Wdrożenie mPOS ma na celu przyspieszenie obsługi klienta i ułatwienie pracy agenta w POS”.
mPOS wspiera inne nowatorskie rozwiązania
Użytkownik po sprzedaży dowolnej polisy masowej będzie mógł zrobić jej zdjęcie i przekazać do archiwum. Ponadto aplikacja wspiera wszelkie procesy komunikacji agentów z UNIQA, wymagające przekazywania dokumentów czy fotografii. Każdy użytkownik będzie mógł tworzyć foldery z dokumentami i podłączać je bezpośrednio w aplikacji do zleconych zadań. Adam Łoziak, wiceprezes UNIQA odpowiedzialny za sprzedaż przekonuje, że wprowadzenie nowych narzędzi pracy to dopiero początek nowatorskich rozwiązań: „Jestem przekonany, że mPOS w tej postaci to dopiero początek nowych usług wspierających naszą sieć sprzedaży. Widzimy ogromny potencjał rozwojowy w tej aplikacji mobilnej”.
Źródło: www.uniqa.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…