Aktualności

UNIQA wprowadza aplikacje dla agentów

UNIQA wprowadziła mPOS dla sieci sprzedaży, umożliwiającą zaczytywanie danych z kodu Aztec z dowodów rejestracyjnych. Aplikacja  ułatwia kalkulację stawek ubezpieczenia komunikacyjnego i przyspiesza proces elektronicznej archiwizacji polis, a także pozwala załączać zdjęcia pojazdu i wymagane dokumenty do polisy.
 
Monika Jaroń, dyrektor Departamentu Organizacji i Projektów UNIQA podkreśla: „Zaczytywanie danych o pojeździe z wykorzystaniem kodu AZTEC nie jest nowością na rynku, jednakże nowatorskie podejście do ich wykorzystania i kalkulacji składki zastosowane przez UNIQA na pewno pozwoli agentom na jeszcze szybszą obsługę klienta”.
 
Aplikacja mPOS jest zintegrowana z aplikacją sprzedażową POS
 
Dzięki temu agent będzie mógł zaczytać dane z dowodu rejestracyjnego, przekazać je do POS i wykorzystać w procesie ofertowania. Po sprzedaży ubezpieczenia podłączone pod Aztec zdjęcia pojazdu automatycznie podłączą się do informacji o polisie.
 
Wdrożenie mPOS ma na celu  przyspieszenie obsługi klienta i ułatwienie pracy agenta w POS
 
Łukasz Ukleja dyrektor Departamentu Informatyki UNIQA wyjaśnia cele wdrożenia aplikacji: „Przedstawiona usługa jest dopełnieniem sprawnie działającego zaczytywania danych do kalkulacji po numerze rejestracyjnym pojazdu w POS, gdzie tylko dwie dane wystarczą, by wyliczyć składkę OC i AC komunikacyjnego. Wdrożenie mPOS ma na celu  przyspieszenie obsługi klienta i ułatwienie pracy agenta w POS”.
 
mPOS wspiera inne nowatorskie rozwiązania
 
Użytkownik po sprzedaży dowolnej polisy masowej będzie mógł zrobić jej zdjęcie i przekazać do archiwum. Ponadto aplikacja wspiera wszelkie procesy komunikacji agentów z UNIQA, wymagające przekazywania dokumentów czy fotografii. Każdy użytkownik będzie mógł tworzyć foldery z dokumentami i podłączać je bezpośrednio w aplikacji do zleconych zadań.  Adam Łoziak, wiceprezes UNIQA odpowiedzialny za sprzedaż przekonuje, że wprowadzenie nowych narzędzi pracy to dopiero początek nowatorskich rozwiązań: „Jestem przekonany, że mPOS w tej postaci to dopiero początek nowych usług wspierających naszą sieć sprzedaży. Widzimy ogromny potencjał rozwojowy w tej aplikacji mobilnej”.
 
Źródło: www.uniqa.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Dlaczego grupowe polisy nie tracą na znaczeniu? 

Okazuje się, że bez względu na koniunkturę na rynku pracy, grupowe ubezpieczenia pozostają jednym z…

3 dni ago

Ubezpieczenie okularów dziecka – ochrona, która naprawdę się opłaca 

Okulary korekcyjne to dla wielu dzieci codzienność, a dla rodziców niemały wydatek. Niestety czasami wystarczy…

3 dni ago

DallBogg z rekordową karą 

600 tysięcy złotych – tyle wynosi rekordowa kara, jaką Rzecznik Finansowy nałożył na DallBogg. Z…

4 dni ago

Colonnade – elastyczna ochrona ubezpieczeniowa dla każdego podróżnika 

Rosnąca popularność wyjazdów wymaga nowoczesnych rozwiązań w zakresie ubezpieczeń. Colonnade odpowiada na te potrzeby, oferując…

4 dni ago

Bezpieczeństwo w podróży – pomoc drogowa na wyciągnięcie ręki 

Podróż samochodem to nie tylko przyjemność, ale też ryzyko nieoczekiwanych problemów na drodze. W takich…

5 dni ago

Trasti z nowym kapitałem. Polski insurtech przyciąga międzynarodowych inwestorów 

Polski rynek ubezpieczeń cyfrowych zyskuje na znaczeniu. Trasti, insurtech działający głównie w Polsce, właśnie pozyskał…

5 dni ago