Aktualności

UNIQA wprowadza ubezpieczenie zwrotu kosztu zakupu biletu na wydarzenie

UNIQA w ramach partnerstwa ze spółką Going. wprowadziła ubezpieczenie zwrotu kosztu zakupu biletu na wydarzenie. Nowa oferta obejmuje 12 zdarzeń losowych, które spowodowały niemożliwość uczestniczenia w imprezie kulturalnej. Co więcej, nowe ubezpieczenie obejmuje ochroną nie tylko klienta, ale także osoby towarzyszące. 

Zwrot kosztu zakupu biletu na wydarzenie 

UNIQA nawiązała współpracę z firmą Going. w ramach, której wprowadzono ubezpieczenie zwrotu kosztu zakupu biletu na wydarzenie. Od teraz osoby kupujące bilety na różne wydarzenia będą mogły dokupić ubezpieczenie pozwalające uzyskać zwrot pieniędzy wydanych na wydarzenia, jeśli kupujący, jak również osoby towarzyszące, nie będą mogły uczestniczyć np. w koncercie. 

Going. to kolejny nasz partner w ramach programów partnerskich. I co warto podkreślić, pomysł na ubezpieczenie powstał w trakcie wspólnych warsztatów wykorzystujących metodologię design thinking. Od lat tak współpracujemy z klientami przy tworzeniu nowych rozwiązań produktowych. Mamy nadzieję, że wspólnie wymyślony produkt spotka się z zainteresowaniem użytkowników aplikacji. Zwłaszcza, że powstało ubezpieczenie, które obejmuje ochroną nie tylko klienta, ale także osoby towarzyszące – mówi Marta Domańska-Trzaskoma, dyrektorka ds. sprzedaży i rozwoju relacji B2B w UNIQA. 

Jak działa nowe ubezpieczenie? 

Ubezpieczyciel zaznacza, że zwróci pieniądze na zakupione bilety w sytuacji kiedy klient i osoby towarzyszące nie będą mogły uczestniczyć w wydarzeniu wskutek zajścia jednego z 12 zdarzeń losowych, takich jak np. poważne zachorowanie, utrata pracy, złamanie kości lub uraz ciała w wyniku nieszczęśliwego wypadku, wypadek lub kolizja drogowa z udziałem klienta lub osoby towarzyszącej, czy opóźnienie środka transportu. Nowa oferta skierowana jest do osób od 18. roku życia. 

Going. – aplikacja o wydarzeniach 

Warto podkreślić, że Going. to polska aplikacja o wydarzeniach odbywających się w największych miastach. Pozwala ona w przystępny sposób zapoznać się z ofertą kulturalną, a także umożliwia znalezienie drogi na miejsce czy zakup biletów. Z opublikowanych informacji wynika, że spółka Going. wchodzi w skład Grupy Empik i jest nastawiona na sprzedaż wydarzeń dla młodego segmentu klientów – głównie w wieku 16-24 lat. 

Źródło: UNIQA 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

7 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

7 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago