Aktualności

UNIQA wprowadza ubezpieczenie zwrotu kosztu zakupu biletu na wydarzenie

UNIQA w ramach partnerstwa ze spółką Going. wprowadziła ubezpieczenie zwrotu kosztu zakupu biletu na wydarzenie. Nowa oferta obejmuje 12 zdarzeń losowych, które spowodowały niemożliwość uczestniczenia w imprezie kulturalnej. Co więcej, nowe ubezpieczenie obejmuje ochroną nie tylko klienta, ale także osoby towarzyszące. 

Zwrot kosztu zakupu biletu na wydarzenie 

UNIQA nawiązała współpracę z firmą Going. w ramach, której wprowadzono ubezpieczenie zwrotu kosztu zakupu biletu na wydarzenie. Od teraz osoby kupujące bilety na różne wydarzenia będą mogły dokupić ubezpieczenie pozwalające uzyskać zwrot pieniędzy wydanych na wydarzenia, jeśli kupujący, jak również osoby towarzyszące, nie będą mogły uczestniczyć np. w koncercie. 

Going. to kolejny nasz partner w ramach programów partnerskich. I co warto podkreślić, pomysł na ubezpieczenie powstał w trakcie wspólnych warsztatów wykorzystujących metodologię design thinking. Od lat tak współpracujemy z klientami przy tworzeniu nowych rozwiązań produktowych. Mamy nadzieję, że wspólnie wymyślony produkt spotka się z zainteresowaniem użytkowników aplikacji. Zwłaszcza, że powstało ubezpieczenie, które obejmuje ochroną nie tylko klienta, ale także osoby towarzyszące – mówi Marta Domańska-Trzaskoma, dyrektorka ds. sprzedaży i rozwoju relacji B2B w UNIQA. 

Jak działa nowe ubezpieczenie? 

Ubezpieczyciel zaznacza, że zwróci pieniądze na zakupione bilety w sytuacji kiedy klient i osoby towarzyszące nie będą mogły uczestniczyć w wydarzeniu wskutek zajścia jednego z 12 zdarzeń losowych, takich jak np. poważne zachorowanie, utrata pracy, złamanie kości lub uraz ciała w wyniku nieszczęśliwego wypadku, wypadek lub kolizja drogowa z udziałem klienta lub osoby towarzyszącej, czy opóźnienie środka transportu. Nowa oferta skierowana jest do osób od 18. roku życia. 

Going. – aplikacja o wydarzeniach 

Warto podkreślić, że Going. to polska aplikacja o wydarzeniach odbywających się w największych miastach. Pozwala ona w przystępny sposób zapoznać się z ofertą kulturalną, a także umożliwia znalezienie drogi na miejsce czy zakup biletów. Z opublikowanych informacji wynika, że spółka Going. wchodzi w skład Grupy Empik i jest nastawiona na sprzedaż wydarzeń dla młodego segmentu klientów – głównie w wieku 16-24 lat. 

Źródło: UNIQA 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

O czym warto pamiętać, kupując ubezpieczenie na ferie? 

Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…

3 dni ago

Agro Pakiet od InterRisk – nie tylko ochrona majątku, ale także rolnika i jego bliskich 

Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…

3 dni ago

Dotowane ubezpieczenia upraw – kompleksowa ochrona dla rolników 

Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…

4 dni ago

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na energetykę 

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…

4 dni ago

Europ Assistance Polska z nową siedzibą 

Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…

6 dni ago

Czy ubezpieczyciele przy kalkulacji składek biorą pod uwagę odmiany upraw? 

Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…

6 dni ago