UNIQA w ramach partnerstwa ze spółką Going. wprowadziła ubezpieczenie zwrotu kosztu zakupu biletu na wydarzenie. Nowa oferta obejmuje 12 zdarzeń losowych, które spowodowały niemożliwość uczestniczenia w imprezie kulturalnej. Co więcej, nowe ubezpieczenie obejmuje ochroną nie tylko klienta, ale także osoby towarzyszące.
UNIQA nawiązała współpracę z firmą Going. w ramach, której wprowadzono ubezpieczenie zwrotu kosztu zakupu biletu na wydarzenie. Od teraz osoby kupujące bilety na różne wydarzenia będą mogły dokupić ubezpieczenie pozwalające uzyskać zwrot pieniędzy wydanych na wydarzenia, jeśli kupujący, jak również osoby towarzyszące, nie będą mogły uczestniczyć np. w koncercie.
– Going. to kolejny nasz partner w ramach programów partnerskich. I co warto podkreślić, pomysł na ubezpieczenie powstał w trakcie wspólnych warsztatów wykorzystujących metodologię design thinking. Od lat tak współpracujemy z klientami przy tworzeniu nowych rozwiązań produktowych. Mamy nadzieję, że wspólnie wymyślony produkt spotka się z zainteresowaniem użytkowników aplikacji. Zwłaszcza, że powstało ubezpieczenie, które obejmuje ochroną nie tylko klienta, ale także osoby towarzyszące – mówi Marta Domańska-Trzaskoma, dyrektorka ds. sprzedaży i rozwoju relacji B2B w UNIQA.
Ubezpieczyciel zaznacza, że zwróci pieniądze na zakupione bilety w sytuacji kiedy klient i osoby towarzyszące nie będą mogły uczestniczyć w wydarzeniu wskutek zajścia jednego z 12 zdarzeń losowych, takich jak np. poważne zachorowanie, utrata pracy, złamanie kości lub uraz ciała w wyniku nieszczęśliwego wypadku, wypadek lub kolizja drogowa z udziałem klienta lub osoby towarzyszącej, czy opóźnienie środka transportu. Nowa oferta skierowana jest do osób od 18. roku życia.
Warto podkreślić, że Going. to polska aplikacja o wydarzeniach odbywających się w największych miastach. Pozwala ona w przystępny sposób zapoznać się z ofertą kulturalną, a także umożliwia znalezienie drogi na miejsce czy zakup biletów. Z opublikowanych informacji wynika, że spółka Going. wchodzi w skład Grupy Empik i jest nastawiona na sprzedaż wydarzeń dla młodego segmentu klientów – głównie w wieku 16-24 lat.
Źródło: UNIQA
Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…
Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy? W Polsce mieszka ok. 8…
W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…
Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…
UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR. Dzięki…