Categories: Aktualności

UNIQA wystartowała z nową kampanią mieszkaniową

Swoją premierę miał spot promujący ubezpieczenia mieszkań i domów UNIQA. Jego rolą jest przekonanie klientów, że stosunkowo niewielka inwestycja w ochronę mienia ma wielkie znaczenie, w przypadku wystąpienia szkody. Jest to kontynuacja kampanii reklamowej ubezpieczyciela – Pomyśl, ile można zdziałać razem.

Kolejna odsłona kampanii UNIQA

Ruszyła kolejna odsłona tegorocznej kampanii UNIQA Pomyśl, ile można zdziałać razem. W tym tygodniu, po części wizerunkowej oraz kampanii promującej ubezpieczenia komunikacyjne, wystartowała kampania skupiona wokół ubezpieczeń mieszkaniowych. Ma być ona emitowana w telewizji i Internecie na zmianę z kampanią ubezpieczeń komunikacyjnych.

Nową odsłoną chcemy zwiększyć świadomość naszej kompleksowej i multiproduktowej oferty, obejmującej, oprócz m.in. ubezpieczeń komunikacyjnych, także ubezpieczenia mieszkań i domów. Z ostatniego raportu* Mapa ryzyka Polaków wynika, że 96 proc. respondentów własne mieszkanie lub dom uznaje za najważniejszy składnik majątku. My zaś chcemy przekonać klientów, że niewielka inwestycja w ochronę tego mienia ma wielkie znaczenie, gdy występuje szkoda. Polisa mieszkaniowa to realne wsparcie w najgorszych momentach – zalaniach, powodziach, wichurach itp., których z racji na anomalie pogodowe widzimy ostatnio coraz więcej – mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką UNIQA.

Wsparcie finansowe w razie szkody

Jak możemy zobaczyć, nowy spot odwołuje się sytuacji, która może zdarzyć się każdemu z nas. Okazuje się, bowiem, że tak zwane „szkody wężykowe”, to jedne z najczęstszych powodów zalań w naszych domach. W UNIQA stanowią one 60 procent wszystkich szkód mieszkaniowych.

Codziennie mamy do czynienia z mniejszymi, jak i  z większymi problemami naszych klientów. Uszkodzone sprzęty domowe, zalane sufity i podłogi, zerwane dachy – dobrze wiemy, jak bardzo potrzebny jest wtedy szybki zastrzyk gotówki. A ten może zapewnić odpowiednia ochrona. Rolą ubezpieczeń jest edukacja i pokazywanie zalet rozwiązań, które mogą nas uchronić przed poważnymi konsekwencjami finansowymi – dodaje Ewa Sutyła, ekspert ds. marketingu w Departamencie Zarządzania Marką UNIQA.

Promocja ubezpieczeń mieszkaniowych

Z opublikowanych informacji wynika, że spoty będą emitowane nie tylko na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych, ale też w Internecie – tym w mediach społecznościowych. Kreację opracowała agencja reklamowa PZL. Kampania powstała we współpracy z domem produkcyjnym Papaya Films. Spot, który wyreżyserował Antoni Nykowski, został nakręcony w Warszawie. Postprodukcją zajęło się Rio de Post, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe Arena (Havas Media) oraz Value Media.

*przygotowanego przez Polską Izbę Ubezpieczeń oraz Deloitte

Źródło: UNIQA

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Ubezpieczenie NNW – na wszelki wypadek

Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…

6 godzin ago
  • Aktualności

Ile zarabiają ubezpieczeni od utraty dochodu? [RAPORT]

Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…

6 godzin ago
  • Aktualności

Jak zabezpieczyć rower przed kradzieżą?

Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…

6 godzin ago
  • Top temat

Sezon narciarski 2024/2025 – o czym pamiętać wybierając ubezpieczenie?

Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…

1 dzień ago
  • Aktualności

Nie ryzykuj! Rekordzista ma do zwrotu prawie pięć milionów złotych

Jak wiadomo, posiadacze pojazdów zobligowani są do posiadania ważnej polisy OC. Jednak praktyka pokazuje, że czasami dochodzi do sytuacji, gdy…

1 dzień ago
  • Aktualności

Nowa odsłona akcji edukacyjnej PZU Zdrowie „Dla Kolegi Pytam”

Listopad to miesiąc, w którym od lat zwraca się szczególną uwagę na problem męskich nowotworów, a także dobrostanu psychicznego. Dla…

2 dni ago