Categories: Aktualności

UNIQA wystartowała z nową kampanią mieszkaniową

Swoją premierę miał spot promujący ubezpieczenia mieszkań i domów UNIQA. Jego rolą jest przekonanie klientów, że stosunkowo niewielka inwestycja w ochronę mienia ma wielkie znaczenie, w przypadku wystąpienia szkody. Jest to kontynuacja kampanii reklamowej ubezpieczyciela – Pomyśl, ile można zdziałać razem.

Kolejna odsłona kampanii UNIQA

Ruszyła kolejna odsłona tegorocznej kampanii UNIQA Pomyśl, ile można zdziałać razem. W tym tygodniu, po części wizerunkowej oraz kampanii promującej ubezpieczenia komunikacyjne, wystartowała kampania skupiona wokół ubezpieczeń mieszkaniowych. Ma być ona emitowana w telewizji i Internecie na zmianę z kampanią ubezpieczeń komunikacyjnych.

Nową odsłoną chcemy zwiększyć świadomość naszej kompleksowej i multiproduktowej oferty, obejmującej, oprócz m.in. ubezpieczeń komunikacyjnych, także ubezpieczenia mieszkań i domów. Z ostatniego raportu* Mapa ryzyka Polaków wynika, że 96 proc. respondentów własne mieszkanie lub dom uznaje za najważniejszy składnik majątku. My zaś chcemy przekonać klientów, że niewielka inwestycja w ochronę tego mienia ma wielkie znaczenie, gdy występuje szkoda. Polisa mieszkaniowa to realne wsparcie w najgorszych momentach – zalaniach, powodziach, wichurach itp., których z racji na anomalie pogodowe widzimy ostatnio coraz więcej – mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką UNIQA.

Wsparcie finansowe w razie szkody

Jak możemy zobaczyć, nowy spot odwołuje się sytuacji, która może zdarzyć się każdemu z nas. Okazuje się, bowiem, że tak zwane „szkody wężykowe”, to jedne z najczęstszych powodów zalań w naszych domach. W UNIQA stanowią one 60 procent wszystkich szkód mieszkaniowych.

Codziennie mamy do czynienia z mniejszymi, jak i  z większymi problemami naszych klientów. Uszkodzone sprzęty domowe, zalane sufity i podłogi, zerwane dachy – dobrze wiemy, jak bardzo potrzebny jest wtedy szybki zastrzyk gotówki. A ten może zapewnić odpowiednia ochrona. Rolą ubezpieczeń jest edukacja i pokazywanie zalet rozwiązań, które mogą nas uchronić przed poważnymi konsekwencjami finansowymi – dodaje Ewa Sutyła, ekspert ds. marketingu w Departamencie Zarządzania Marką UNIQA.

Promocja ubezpieczeń mieszkaniowych

Z opublikowanych informacji wynika, że spoty będą emitowane nie tylko na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych, ale też w Internecie – tym w mediach społecznościowych. Kreację opracowała agencja reklamowa PZL. Kampania powstała we współpracy z domem produkcyjnym Papaya Films. Spot, który wyreżyserował Antoni Nykowski, został nakręcony w Warszawie. Postprodukcją zajęło się Rio de Post, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe Arena (Havas Media) oraz Value Media.

*przygotowanego przez Polską Izbę Ubezpieczeń oraz Deloitte

Źródło: UNIQA

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

6 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

6 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago