UNIQA otrzymała odznakę Customers’ Friend – Przyjaciel Klientów, przyznawaną przez szwajcarską organizację ICERITAS. To wyróżnienie przyznawane instytucjom, które budują najlepsze relacje ze swoimi klientami i zapewniają im usługi najlepszej jakości.
Misją programu Przyjaciel Klientów jest promowanie najlepszych relacji z klientami. ICERTIAS nagradza wyłącznie te instytucje, które budują doświadczenia klientów z najwyższą starannością, dbając przy tym m.in. o profesjonalizm, ale także zrozumienie, uprzejmość, szczerość czy szacunek.
Ta nagroda jest dla nas potwierdzeniem, że w UNIQA zmierzamy we właściwym kierunku i że robimy to skutecznie. Nasza strategia skupia się na kliencie. Chcemy proponować mu produkty najlepszej jakości, ale także budować z nim trwałe relacje. Ta nagroda to kolejna cegiełka, która buduje wizerunek naszej firmy otwartej na klienta – mówi Jarosław Matusiewicz, prezes UNIQA Polska.
UNIQA otrzymała odznakę po szczegółowej analizie, w której brano pod uwagę cztery czynniki:
Każdy z nich jest podzielony na dodatkowe podsekcje, poddawane indywidualnej ocenie. W trakcie procesu nadrzędną kwestią była transparentność.
Nominowani otrzymują w każdym obszarze ocenę od 1 (najniższa) do 5 (najwyższa). Aby zostać członkiem programu Przyjaciel Klientów nominowana firma musi uzyskać łączną średnią ocenę powyżej 3,5. Podczas analizy polskich spółek UNIQA pod uwagę brana była jakość relacji z klientami, pracownikami, partnerami biznesowymi oraz ogólny wizerunek firmy na polskim rynku. W wyniku tej analizy UNIQA uzyskała łączną ocenę 4,2, co uprawnia ją do korzystania z tytułu Przyjaciel Klientów przez najbliższe 2 lata.
UNIQA wciąż się zmienia. Łączna ocena 4,2 bardzo nas cieszy, ale stanowi także wyzwanie, nie tylko utrzymania tej oceny, ale przede wszystkim pracy, która doprowadzi nas do najwyższej oceny 5. Jestem przekonany, że dzięki realizacji naszej strategii będzie to możliwe. Mamy przed sobą ambitne cele, które chcemy konsekwentnie realizować. Dziękuję przy tym wszystkim naszym pracownikom, którzy tworzą tę zmianę – mówi Jarosław Matusiewicz, prezes UNIQA Polska.
ICERTIAS – International Certification Association GmbH z siedzibą w Zurychu, Szwajcaria – to nowoczesna, prywatna, apolityczna, międzynarodowa organizacja badań rynkowych i certyfikacji, która rozpoczęła działalność w 2011 roku. Zyskała już miano reprezentatywnego głosu konsumentów w ponad 40 krajach na 5 kontynentach.
Informacja prasowa Źródło: www.uniqa.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…