Aktualności

UNIQA zdobywa kolejne wyróżnienia

UNIQA po raz kolejny zdobyła tytuł Superbrands. Ale nie jest to jedyne wyróżnienie ubezpieczyciela, bowiem Towarzystwo awansowało także w rankingu TOP 200 najlepszych polskich marek wg Forbesa. 

UNIQA z tytułem Superbrands 

Marka UNIQA kolejny raz z rzędu zdobyła tytuł Superbrands. Ubezpieczyciel udowadnia w ten sposób, że znajduje się w gronie najsilniejszych marek konsumenckich w Polsce. 

Warto przypomnieć, że Superbrands to unikatowe na rynku wyróżnienie. Jest ono przyznawane za wieloletnią konsekwentną pracę na rzecz budowy silnej marki – takiej, która oferuje użytkownikom istotne korzyści materialne i emocjonalne, wykraczające poza te dostarczane przez konkurencję. 

Wzrost wartości marki 

Ubezpieczyciel awansował także w najnowszym rankingu Top 200 najlepszych polskich marek, który został przygotowany przez magazyn Forbes. Zgodnie z nim UNIQA zanotowała najwyższy wzrost wartości marki co spowodowało skok na liście o 4 pozycje, na 34. miejsce. Firma zajmuje także 5. pozycję w grupie marek ubezpieczeniowych. W ubiegłym roku, w pierwszej edycji rankingu Forbesa, UNIQA zadebiutowała na 38. miejscu na 200 uwzględnionych marek, a także na 6. miejscu w kategorii ubezpieczenia. 

– Wysoka pozycja UNIQA w rankingu odzwierciedla nasze ambicje bycia w TOP3 marek ubezpieczeniowych w Polsce pod względem znajomości całkowitej i spontanicznej, a także pod względem rozważania zakupu naszych produktów. UNIQA, firma z wieloletnią historią, obecna w Polsce od ponad 30 lat, przeszła ostatnio wyraźną metamorfozę. To widać między innymi w naszym podejściu do promowania marki i podkreślaniu jej znaczenia w rozwoju biznesu – mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką, UNIQA. 

Co istotne, o pozycji w rankingu Forbesa decyduje szacowana finansowa wycena marki na rynku krajowym. Ich właścicielami mogą być zarówno polskie, jak i zagraniczne podmioty. Wartość marek została obliczona na modelu wypracowanym przez Minds&Roses. Jak możemy przeczytać, łączna wartość marek laureatów rankingu wynosi 57,6 mld zł. 

Konsekwentne działania ubezpieczyciela 

Dodajmy, że w tym roku UNIQA promuje swoją działalność w dwóch kampaniach – kampanii „Chłopaki nie płaczą”, promującej ubezpieczenia komunikacyjne, a także kampanii na temat hejtu w Internecie. Co więcej, w ramach akcji Masz moc na hejt, ubezpieczyciel od kilku lat edukuje na temat cyberprzemocy. 

UNIQA jest marką zaangażowaną, uważną, ale też odważną. Chcemy być wyróżnialni w sposób istotny dla klientów i chcemy, żeby ta wyróżnialność była długoterminowa. Mamy strategię, przemyślany plan, cele i determinację. I jesteśmy konsekwentni. Efekty już widać. Jestem pewna, że jeszcze nieraz zaskoczymy rynek – dodaje Agnieszka Durst-Wilczyńska. 

Źródło: UNIQA 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Agrocasco – ile kosztuje kompleksowa ochrona maszyn rolniczych? 

Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…

2 dni ago

Wystartował drugi etap kampanii LINK4 Doceniamy Dobrych Kierowców 

Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…

2 dni ago

Szkoda całkowita – co zrobić z samochodem? 

O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…

3 dni ago

mojePZU ma już ponad 5 mln użytkowników 

Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…

3 dni ago

Ile wynosi kara za brak OC motocykla? 

Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…

4 dni ago

Rankomat.pl wprowadza nową platformę komunikacyjną, realizowaną pod hasłem “Z małą pomocą Rankomatu”  

Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…

4 dni ago