Unum Życie po raz czwarty otrzymało certyfikat Firma Przyjazna Klientowi. Wyróżnienie to nadawane jest przez agencją badawczą Experience Institute, na podstawie badania satysfakcji zrealizowanego na reprezentatywnej próbie klientów firmy.
Unum Życie otrzymało wyróżnienie nadawane przez agencją badawczą Experience Institute, które przyznawane jest na podstawie badania satysfakcji zrealizowanego na reprezentatywnej próbie klientów. W jego trakcie ocenianie są doświadczenia ze współpracy z ubezpieczycielem. W ankiecie poruszane są obszary dotyczące:
Co istotne, we wszystkich wymienionych obszarach spółka uzyskała wyniki powyżej 90%.
– To dla nas niezwykle ważne badanie, w którym możemy poznać jeszcze lepiej oczekiwania naszych klientów i to, jak się z nami czują. Każdy komentarz i każdy głos jest dla nas cenną informacją o tym, co działa, a co wymaga poprawy. Jesteśmy wdzięczni naszym klientom za docenienie naszych wysiłków w budowaniu opartych na zaufaniu relacji, a przyznane nam wyróżnienie traktujemy jako zobowiązanie do nieustannego doskonalenia jakości obsługi – komentuje Robert Watkowski, Dyrektor Działu Obsługi Klienta Indywidualnego w Unum Życie.
Unum Życie ma w swojej ofercie produkty długoterminowe, takie jak indywidualne i grupowe ubezpieczenia na życie. W efekcie kontakt z ubezpieczycielem najczęściej następuje w sytuacji zmian w polisie (np. wskazanie lub zmiana uposażonego, rozszerzenie ochrony itp.) bądź w sytuacji wyjątkowe trudnej, gdy klienta spotyka poważna choroba lub śmierć bliskiej osoby. Z tego powodu tak istotne jest to, by obsługa klientów nie tylko przebiegała w atmosferze wrażliwości, empatii, ale także sprawnego i szybkiego procesowania wniosków. Średni czas wypłaty świadczeń w Unum wynosi obecnie 3 dni od momentu skompletowania pełnej dokumentacji wymaganej do decyzji. Ubezpieczyciel postawił na robotyzację niektórych elementów tego procesu, by przyspieszyć rejestrację dokumentów i w efekcie szybciej pomóc klientom doświadczającym trudnych sytuacji życiowych. Przy długoterminowych produktach znaczenie ma także systematyczny kontakt. Dlatego w standardy spółki wpisane są obowiązkowe kontakty agentów przynajmniej raz do roku z klientem. Dzięki temu można łatwiej dopasować ochronę do nowych potrzeb (np. gdy rodzi się dziecko, lub pojawiają się nowe zobowiązania finansowe, albo ryzyka chorobowe).
– Dziś otaczamy ochroną ponad 400 000 klientów w całej Polsce. Wiele z usprawnień, które wprowadziliśmy było odpowiedzią na szczere i otwarte opinie naszych klientów. Tym bardziej dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w badaniu i zainspirowali nas do dalszych usprawnień – dodaje Robert Watkowski.
Warto dodać, że badanie opinii klientów w ramach programu Firma Przyjazna Klientowi zostało zrealizowane we wrześniu 2023 roku.
– Certyfikat Firma Przyjazna Klientowi to nagroda przyznawana firmom za jakość współpracy z klientami. Wyróżnienie jest szczególne, ponieważ o przyznaniu nagrody w 100% decydują opinie klientów – to stanowi o wyjątkowym charakterze certyfikatu. Otrzymanie wyróżnienia Firma Przyjazna Klientowi oznacza, że podejmowane przez firmę działania na rzecz jakości współpracy z klientami są przez nich dostrzegane i doceniane – podkreśla Błażej Małecki, Koordynator Projektu w Experience Institute.
Źródło: Unum Życie
Zdrowie, bezpieczeństwo finansowe i ochrona przed skutkami niespodziewanych zdarzeń są fundamentalne dla stabilności każdej rodziny. Istnieje jednak wiele trudnych do…
Europ Assistance Polska w oparciu o swoje statystyki podsumowało majówkę. Wiele osób zdecydowało się spędzić ten czas w Polsce, a…
7 maja, koło Namysłowa, odbyło się wspólne szacowanie szkód, jedno z wielu jakie obecnie są prowadzone przez VH Polska na…
PZU wprowadza nowe narzędzie online do zawierania umów ubezpieczenia mienia w transporcie Cargo. Platforma, która dedykowana jest dla klientów korporacyjnych…
Najnowsze sprawozdanie, które zostało opracowane przez Rzecznika Finansowego potwierdza najwyższą jakość obsługi klienta w Warcie. Co ciekawe, wynik ten został…
Branża assistance działa w wielu obszarach, oferując nam pomoc w przypadku zepsucia się auta, awarii w domu, problemów w podróży…