Categories: Aktualności

Warta – najwyższa jakość obsługi ponownie potwierdzona

Najnowsze sprawozdanie, które zostało opracowane przez Rzecznika Finansowego potwierdza najwyższą jakość obsługi klienta w Warcie. Co ciekawe, wynik ten został osiągnięty przez ubezpieczyciela już siódmy rok z rzędu. 

Sprawozdanie Rzecznika Finansowego 

Sprawozdanie Rzecznika Finansowego opracowywane jest każdego roku i zawiera liczbę interwencji zgłaszanych tej instytucji przez klientów wszystkich towarzystw ubezpieczeniowych działających w Polsce. Następnie skala tych zdarzeń jest porównywana z udziałem w rynku poszczególnych ubezpieczycieli, a następnie wyrażana w procentach. Im niższy wynik, tym proporcjonalnie mniej zastrzeżeń do działania firmy zgłaszają jej klienci. Dzięki zestawieniu widać, które firmy zapewniają klientom najlepszą jakość obsługi klienta. 

Warta z najlepszym rezultatem 

Co ciekawe, już siódmy rok z rzędu Warta osiągnęła najlepszy rezultat w segmencie ubezpieczeń majątkowych (cały dział II), uzyskując wynik 64 proc. Ubezpieczyciel zajął również najwyższą pozycję w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych. Kolejne w rankingu Towarzystwa Ubezpieczeniowe zanotowały odpowiednio: Ergo Hestia – 78 proc. oraz Allianz – 90 proc. 

Warto podkreślić, że towarzystwo utrzymuje wiodącą pozycję wraz z dynamicznym wzrostem liczby klientów i aktywnych polis. Tylko w ubiegłym roku obie spółki Warty wypłaciły łącznie swoim klientom ponad 5,4 mld zł w związku z ponad 620 tys. zgłoszonymi szkodami majątkowymi i niemal 550 tys. wnioskami o wypłatę świadczeń z ubezpieczeń na życie. 

Najwyższa jakość obsługi klienta 

Jak widać im lepszy wynik tym więcej zadowolonych z obsługi klientów. A takie rezultaty osiąga się przede wszystkim dzięki zaangażowaniu całego zespołu Warty. 

 Już 7. rok z rzędu sprawozdanie Rzecznika Finansowego jest wyraźnym potwierdzeniem, że to Warta zapewnia najwyższą jakość obsługi klienta na rynku ubezpieczeń majątkowych. Cały czas naszymi działaniami udowadniamy, że nawet w trudnych sytuacjach podchodzimy do spraw naszych klientów empatycznie i rzetelnie. Coroczna pozycja lidera to sukces, który osiągamy przede wszystkim dzięki zaangażowaniu całego zespołu, który dba o długofalowe relacje i podejmuje wszelki wysiłki, by skutecznie rozwiązać ewentualne nieporozumienia. Dzięki temu klienci mogą czuć się pewnie i bezpiecznie – co stanowi istotę naszych działań jako czołowego ubezpieczyciela na rynku – mówi Rafał Stankiewicz, Wiceprezes Zarządu w Warcie, odpowiedzialny za likwidację szkód i operacje. 

Źródło: WARTA 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

WARTA: Życie i zdrowie warto ubezpieczyć

Z badań przeprowadzonych przez PBS na zlecenie firmy Warta wynika, że aż 76 proc. ankietowanych obawia się zachorowania na choroby kardiologiczne.…

26 minut ago
  • Aktualności

Odszkodowania dla przedsiębiorców z Marywilskiej 44 – wiele znaków zapytania

Jak wygląda kwestia odszkodowań dla przedsiębiorców z Marywilskiej 44? Przypominamy, że w wyniku ogromnego pożaru spaliło się około 90% budynku,…

3 godziny ago
  • Aktualności

Firmy pod parasolem ochrony InterRisk

Sprzęt elektroniczny w dzisiejszych czasach stanowi nieodzowny element wyposażenia firm. Telefony komórkowe, tablety, laptopy, komputery stacjonarne,  oprogramowanie czy drukarki to…

3 dni ago
  • Aktualności

TUW PZUW: Prawie trzy czwarte pacjentów dobrze ocenia szpitale

Wyniki ogólnopolskiego sondażu przeprowadzonego przez Centrum Badani Opinii Społecznej we współpracy z TUW PZUW pokazują, że prawie trzy czwarte pacjentów…

3 dni ago
  • Top temat

Czy można mieć ubezpieczenie zdrowotne bez pracy?

Ubezpieczenie zdrowotne w NFZ daje prawo do korzystania z powszechnej opieki medycznej na terenie całego kraju. Oznacza to, że pacjent…

3 dni ago
  • Aktualności

UNIQA ubezpieczy startujących na imprezach IRONMAN w Polsce

Zawodnicy, którzy wystartują w 2024 roku na zawodach serii IRONMAN w Polsce, zostaną objęci ochroną ubezpieczeniową UNIQA. Polisa obejmuje ryzyko następstw…

4 dni ago