Categories: Aktualności

Usługa mojeID dostępna dla klientów Generali Życie

Generali Życie udostępniło swoim klientom usługę mojeID. To kolejne już cyfrowe rozwiązanie, które wdrożył ubezpieczyciel. Dostarczane przez KIR narzędzie pozwala na zdalne potwierdzenie tożsamości w procesie zawierania umów ubezpieczenia na życie, co znacznie usprawnia zakup polisy na odległość.

Zdalny zakup ubezpieczenia na życie

Od teraz usługa mojeID dostępna jest także dla klientów Generali Życie TU S.A.

– Jako firma ubezpieczeniowa korzystamy z bezpiecznych i sprawdzonych narzędzi i usług. mojeID to kolejne cyfrowe rozwiązanie, które wdrożyliśmy w Generali z myślą o wygodzie naszych klientów. Dzięki rozwiązaniu KIR jesteśmy w stanie usprawnić proces weryfikacji tożsamości klientów, który jest wymagany w toku zawierania umów ubezpieczenia na życie. W efekcie całą procedurę można przeprowadzić w sposób całkowicie zdalny, bezpieczny i wygodny dla klienta, bez konieczności osobistego spotkania – mówi Piotr Bułka, członek Zarządu Generali Życie.

Weryfikacja tożsamości na odległość

Usługa mojeID pozwala na całkowicie zdalne potwierdzenie tożsamości osoby fizycznej za pomocą bankowości elektronicznej. Z pewnością tego typu rozwiązanie ułatwia korzystanie z usług oferowanych przez podmioty z sektora komercyjnego i administrację publiczną, eliminując konieczność osobistych wizyt np. w urzędzie, u ubezpieczyciela, w  przychodni czy też w firmie telekomunikacyjnej. Co więcej usługa KIR jest zgodna z wymaganiami określonymi w unijnym rozporządzeniu eIDAS oraz w ustawie o usługach zaufania i identyfikacji elektronicznej. Każdy, kto chociaż raz korzystał z tego typu rozwiązania, wie, że jest ono wygodne i proste w użyciu, a jednocześnie zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa i ochrony danych.

mojeID – sprawdzone i zaufane rozwiązanie

Konieczność przeniesienia wielu usług w tryb zdalny sprawiło, że klienci szukają sprawdzonych i zaufanych rozwiązań.

Błyskawicznie rozwijający się rynek usług oferowanych w trybie online oraz współczesny, coraz bardziej cyfrowy klient, to powody dla których KIR opracował, wdrożył i rozwija usługę mojeID. Wierzymy, że udostępniając nasze rozwiązanie, odpowiedzialnie wspieramy procesy digitalizacji gospodarki. W tym aspekcie kluczowe jest upowszechnianie sprawdzonych i zaufanych rozwiązań. Dlatego z satysfakcją i zadowoleniem witamy Generali Życie TU S.A. w dynamicznie rosnącym gronie podmiotów, umożliwiających swoim klientom korzystanie z mojeID – mówi Wojciech Pantkowski, Wiceprezes Zarządu KIR.

Warto dodać, że mojeID zostało wprowadzone na rynek przez KIR w 2019 r. Od tego momentu stale i systematycznie rośnie liczba podmiotów – dostawców usług z różnych branż, oferujących swoim klientom to nowoczesne rozwiązanie. Z opublikowanych informacji wynika, że swoją tożsamość za pomocą mojeID może potwierdzić już ponad 14 mln użytkowników bankowości internetowej. W 2021 r. usługa została wyróżniona Godłem „Teraz Polska”.

Źródło: Generali Polska

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago