Generali Życie udostępniło swoim klientom usługę mojeID. To kolejne już cyfrowe rozwiązanie, które wdrożył ubezpieczyciel. Dostarczane przez KIR narzędzie pozwala na zdalne potwierdzenie tożsamości w procesie zawierania umów ubezpieczenia na życie, co znacznie usprawnia zakup polisy na odległość.
Od teraz usługa mojeID dostępna jest także dla klientów Generali Życie TU S.A.
– Jako firma ubezpieczeniowa korzystamy z bezpiecznych i sprawdzonych narzędzi i usług. mojeID to kolejne cyfrowe rozwiązanie, które wdrożyliśmy w Generali z myślą o wygodzie naszych klientów. Dzięki rozwiązaniu KIR jesteśmy w stanie usprawnić proces weryfikacji tożsamości klientów, który jest wymagany w toku zawierania umów ubezpieczenia na życie. W efekcie całą procedurę można przeprowadzić w sposób całkowicie zdalny, bezpieczny i wygodny dla klienta, bez konieczności osobistego spotkania – mówi Piotr Bułka, członek Zarządu Generali Życie.
Usługa mojeID pozwala na całkowicie zdalne potwierdzenie tożsamości osoby fizycznej za pomocą bankowości elektronicznej. Z pewnością tego typu rozwiązanie ułatwia korzystanie z usług oferowanych przez podmioty z sektora komercyjnego i administrację publiczną, eliminując konieczność osobistych wizyt np. w urzędzie, u ubezpieczyciela, w przychodni czy też w firmie telekomunikacyjnej. Co więcej usługa KIR jest zgodna z wymaganiami określonymi w unijnym rozporządzeniu eIDAS oraz w ustawie o usługach zaufania i identyfikacji elektronicznej. Każdy, kto chociaż raz korzystał z tego typu rozwiązania, wie, że jest ono wygodne i proste w użyciu, a jednocześnie zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa i ochrony danych.
Konieczność przeniesienia wielu usług w tryb zdalny sprawiło, że klienci szukają sprawdzonych i zaufanych rozwiązań.
– Błyskawicznie rozwijający się rynek usług oferowanych w trybie online oraz współczesny, coraz bardziej cyfrowy klient, to powody dla których KIR opracował, wdrożył i rozwija usługę mojeID. Wierzymy, że udostępniając nasze rozwiązanie, odpowiedzialnie wspieramy procesy digitalizacji gospodarki. W tym aspekcie kluczowe jest upowszechnianie sprawdzonych i zaufanych rozwiązań. Dlatego z satysfakcją i zadowoleniem witamy Generali Życie TU S.A. w dynamicznie rosnącym gronie podmiotów, umożliwiających swoim klientom korzystanie z mojeID – mówi Wojciech Pantkowski, Wiceprezes Zarządu KIR.
Warto dodać, że mojeID zostało wprowadzone na rynek przez KIR w 2019 r. Od tego momentu stale i systematycznie rośnie liczba podmiotów – dostawców usług z różnych branż, oferujących swoim klientom to nowoczesne rozwiązanie. Z opublikowanych informacji wynika, że swoją tożsamość za pomocą mojeID może potwierdzić już ponad 14 mln użytkowników bankowości internetowej. W 2021 r. usługa została wyróżniona Godłem „Teraz Polska”.
Źródło: Generali Polska
Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…
Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…
Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…
Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…
Jak wiadomo, posiadacze pojazdów zobligowani są do posiadania ważnej polisy OC. Jednak praktyka pokazuje, że czasami dochodzi do sytuacji, gdy…
Listopad to miesiąc, w którym od lat zwraca się szczególną uwagę na problem męskich nowotworów, a także dobrostanu psychicznego. Dla…