Już za 7 dni w Warszawie odbędzie się dwudniowe VI Insurance Forum – prestiżowe spotkanie liderów branży ubezpieczeniowej. Poprzednich pięć edycji sprawiło, że Forum na stałe wpisało się w kalendarz najważniejszych wydarzeń dla kluczowych uczestników sektora ubezpieczeniowego. Forum stanowi świetną okazję do debat dotyczących najistotniejszych kwestii w branży ubezpieczeniowej.
Tematy, które podejmowane będą na spotkaniach to m.in.: „Etyczne instytucje finansowe – mit czy konieczna rzeczywistość”, „Nowe metody dystrybucji – jak technologia zmienia rynek”, „Wyzwania regulacyjne stojące przed rynkiem ubezpieczeń”, „Przyszłość produktów ubezpieczeniowych w Polsce”, „Czego oczekują klienci i jak firmy mogą tworzyć nowe potrzeby i reagować na nie”, „Cyberbezpieczeństwo w ubezpieczeniach”, „Cyberprzestępczość vs cybernetyczne i cyfrowe możliwości” itp. Udział w tegorocznej dyskusji potwierdzili m.in.: Adam Jasser, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Wojciech Kwaśniak, wiceprzewodniczący Komisji Nadzoru Finansowego, Mariusz Grendowicz, przewodniczący Rady Programowej Banking Forum, Artur Olech, przewodniczący Rady Programowej Insurance Forum, prezes zarządu, Ubezpieczeń Pocztowych, Zbigniew Jagiełło, prezes zarządu PKO BP, Łukasz Kalinowski, prezes zarządu MetLife, Alexander Konopka, prezes zarządu Gras Savoye Polska, Szymon Midera, prezes zarządu Banku Pocztowego, Jacek Rostowski, poseł na Sejm RP, były wicepremier i Minister Finansów, Bogusław Kott, przewodniczący Rady Nadzorczej Banku Millennium. Projekt realizowany jest w ramach jesiennego Spotkania Liderów 2015 Bankowości i Ubezpieczeń, razem z: X Warsaw International Banking Summit – Banking Forum oraz III Forum Zarządzania Wierzytelnościami.
Źródło: www.bankowosciubezpieczenia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…