Vienna Insurance Group (VIG) sfinalizowało zakup polskich spółek Aegon. Co istotne, zamknięcie transakcji nie wpływa na polisy i nie powoduje żadnych zmiany w umowach. Tym samym, dotychczasowi klienci nie muszą robić nic w związku z połączeniem spółek.
Vienna Insurance Group (VIG) to wiodąca grupa ubezpieczeniowa w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Ponad 50 towarzystw ubezpieczeniowych i funduszy emerytalnych w 30 krajach tworzy Grupę o wieloletniej tradycji, silnych markach i bliskich relacjach z klientami.
– W Polsce, która jest dla nas szczególnie ważnym rynkiem, działamy od 1998 roku. Kładziemy coraz większy nacisk na działalności emerytalną i życiową, a w tym zakresie nasze polskie spółki oferują swoim klientom optymalne rozwiązania. Razem stworzymy silną organizację opartą na utalentowanych pracownikach, którzy nadal będą koncentrować się na potrzebach klientów. Serdecznie witamy wszystkich klientów i współpracowników Grupy VIG – mówi Elisabeth Stadler, CEO Vienna Insurance Group.
Z opublikowanych informacji wynika, że w Polsce Aegon w części życiowej wniesie do portfela ubezpieczeń VIG Polska ok. 393,6 mln złotych składek przypisanych brutto, 1,83 proc. udziału w rynku i blisko 44 tys. klientów (dane na koniec 2022 roku). Natomiast łączne aktywa netto Aegon PTE wynoszą niemal 13,5 mld złotych. Towarzystwo zarządza czwartym, co do wielkości OFE na rynku, który ma blisko 1,7 mln członków (stan na koniec 2022 roku).
Ubezpieczyciele podkreślają, że zamknięcie transakcji nie wpływa na polisy i nie powoduje żadnych zmiany w umowach klientów. W praktyce oznacza to, że
Jak widać, klienci firmy nie muszą robić nic w związku z przejęciem polskich spółek Aegon przez VIG.
Aegon w przypadku pytań lub wątpliwości zachęca do kontaktu. Ubezpieczyciel podkreśla, że jest dostępny dla swoich klientów za pośrednictwem naszych standardowych kanałów obsługi klienta, które można znaleźć na stronie internetowej ubezpieczyciela w zakładce Kontakt.
Źródło: AEGON
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…