Sieć dealerska Volkswagen Financial Services sprzedała stutysięczny pakiet ubezpieczenia komunikacyjnego „Twoja polisa ONLINE”. Umowa została zawarta w styczniu 2023 r. i stało się to po niecałych czterech latach od wprowadzenia na rynek zakupu ubezpieczenia przez internet.
Polisy online dostępne są w ofercie Volkswagen Financial Services już prawie od 4 lat. Co więcej, z każdym rokiem przybywa klientów, którzy decydują się na zawarcie umowy właśnie w ten sposób. Firma podkreśla, że atutem tego rozwiązania jest hybrydowy kanał sprzedaży, który łączy w sobie transakcję online z doradztwem dealera. Jak wygląda ta metoda zakupu? W salonie dealerskim sprzedawca przeprowadza u klienta badanie potrzeb ubezpieczeniowych oraz objaśnia mu warunki. Doradcy VW FS na prośbę klienta kalkulują różne oferty ubezpieczenia komunikacyjnego i warianty ochrony pogwarancyjnej. Płatność jest realizowana za pomocą najpopularniejszych metod takich jak PayU i BLIK lub standardowo przy użyciu karty. Aż 90 proc. osób wskazuje, że są bardzo zadowolone z pomocy doradcy i wybrałoby polisę online również w kolejnym roku. Sam zakup „Twojej Polisy ONLINE” trwa kilka minut, a dokumenty nie wymagają żadnego podpisu i wizyty w salonie.
Volkswagen Financial Services zaznacza, że wspomniana wyżej forma sprzedaży nabrała szczególnego znaczenia podczas pandemii. Wówczas wiele usług zostało przeniesionych do internetu. Właśnie w tym okresie firma odnotowała rekordowe, ponad trzykrotne wzrosty sprzedaży ubezpieczeń online. Odświeżono również szatę graficzną internetowego portalu klienta oraz wzbogacono go o nowe funkcjonalności. Jednym z przykładów było wdrożenie produktu ubezpieczenia ochrony pogwarancyjnej Car Protect do sprzedaży na odległość, a także umożliwienie łącznego zakupu Car Protect wraz z ubezpieczeniem komunikacyjnym. Dodano również metodę płatności BLIK.
– Jednym z naszych głównych celów od samego początku jest zadowolenie klientów. Przy każdym wprowadzanym produkcie zadajemy sobie pytanie, czy tego właśnie oczekują osoby korzystające z naszych ofert. Przykładem są polisy, które łatwo kupić przez internet. Klienci podczas pandemii nie byli w stanie odwiedzać nas osobiście, więc rozumiejąc ich potrzeby, zaproponowaliśmy rozwiązania online – mówi Magdalena Kaca, dyrektor Departamentu Zarządzania Klientem i Produktem w Volkswagen Financial Services.
Polisy od Volkswagen Financial Services można zakupić za pośrednictwem strony internetowej dealera. Ubezpieczenia obejmują przede wszystkim bezpośrednią likwidację szkód u Autoryzowanych Partnerów Serwisowych oraz naprawę z użyciem oryginalnych i nowych części zamiennych. Ubezpieczenie można kupić także za pośrednictwem salonów dealerskich sprzedaży aut takich marek jak Volkswagen, SEAT, ŠKODA, Audi i Porsche.
Źródło: Volkswagen Financial Services
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…