Aktualności

Warta – najwyższa jakość obsługi ponownie potwierdzona

Najnowsze sprawozdanie, które zostało opracowane przez Rzecznika Finansowego potwierdza najwyższą jakość obsługi klienta w Warcie. Co ciekawe, wynik ten został osiągnięty przez ubezpieczyciela już siódmy rok z rzędu. 

Sprawozdanie Rzecznika Finansowego 

Sprawozdanie Rzecznika Finansowego opracowywane jest każdego roku i zawiera liczbę interwencji zgłaszanych tej instytucji przez klientów wszystkich towarzystw ubezpieczeniowych działających w Polsce. Następnie skala tych zdarzeń jest porównywana z udziałem w rynku poszczególnych ubezpieczycieli, a następnie wyrażana w procentach. Im niższy wynik, tym proporcjonalnie mniej zastrzeżeń do działania firmy zgłaszają jej klienci. Dzięki zestawieniu widać, które firmy zapewniają klientom najlepszą jakość obsługi klienta. 

Warta z najlepszym rezultatem 

Co ciekawe, już siódmy rok z rzędu Warta osiągnęła najlepszy rezultat w segmencie ubezpieczeń majątkowych (cały dział II), uzyskując wynik 64 proc. Ubezpieczyciel zajął również najwyższą pozycję w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych. Kolejne w rankingu Towarzystwa Ubezpieczeniowe zanotowały odpowiednio: Ergo Hestia – 78 proc. oraz Allianz – 90 proc. 

Warto podkreślić, że towarzystwo utrzymuje wiodącą pozycję wraz z dynamicznym wzrostem liczby klientów i aktywnych polis. Tylko w ubiegłym roku obie spółki Warty wypłaciły łącznie swoim klientom ponad 5,4 mld zł w związku z ponad 620 tys. zgłoszonymi szkodami majątkowymi i niemal 550 tys. wnioskami o wypłatę świadczeń z ubezpieczeń na życie. 

Najwyższa jakość obsługi klienta 

Jak widać im lepszy wynik tym więcej zadowolonych z obsługi klientów. A takie rezultaty osiąga się przede wszystkim dzięki zaangażowaniu całego zespołu Warty. 

 Już 7. rok z rzędu sprawozdanie Rzecznika Finansowego jest wyraźnym potwierdzeniem, że to Warta zapewnia najwyższą jakość obsługi klienta na rynku ubezpieczeń majątkowych. Cały czas naszymi działaniami udowadniamy, że nawet w trudnych sytuacjach podchodzimy do spraw naszych klientów empatycznie i rzetelnie. Coroczna pozycja lidera to sukces, który osiągamy przede wszystkim dzięki zaangażowaniu całego zespołu, który dba o długofalowe relacje i podejmuje wszelki wysiłki, by skutecznie rozwiązać ewentualne nieporozumienia. Dzięki temu klienci mogą czuć się pewnie i bezpiecznie – co stanowi istotę naszych działań jako czołowego ubezpieczyciela na rynku – mówi Rafał Stankiewicz, Wiceprezes Zarządu w Warcie, odpowiedzialny za likwidację szkód i operacje. 

Źródło: WARTA 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Dotowane ubezpieczenia upraw – kompleksowa ochrona dla rolników 

Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…

19 godzin ago

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na energetykę 

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…

20 godzin ago

Europ Assistance Polska z nową siedzibą 

Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…

3 dni ago

Czy ubezpieczyciele przy kalkulacji składek biorą pod uwagę odmiany upraw? 

Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…

3 dni ago

Jak skuteczniej przekonywać klientów do podejmowania działań w zakresie cyberbezpieczeństwa? 

28 listopada w siedzibie Generali Polska w Warszawie odbyła się konferencja, która podejmowała tematykę kluczowych wyzwań…

3 dni ago

Ubezpieczenie gospodarstwa rolnego w Generali Agro 

Końcówka roku dla wielu rolników wiąże się z koniecznością ubezpieczenia gospodarstwa rolnego. Właśnie teraz jest…

3 dni ago