Aktualności

Warta – najwyższa jakość obsługi ponownie potwierdzona

Najnowsze sprawozdanie, które zostało opracowane przez Rzecznika Finansowego potwierdza najwyższą jakość obsługi klienta w Warcie. Co ciekawe, wynik ten został osiągnięty przez ubezpieczyciela już siódmy rok z rzędu. 

Sprawozdanie Rzecznika Finansowego 

Sprawozdanie Rzecznika Finansowego opracowywane jest każdego roku i zawiera liczbę interwencji zgłaszanych tej instytucji przez klientów wszystkich towarzystw ubezpieczeniowych działających w Polsce. Następnie skala tych zdarzeń jest porównywana z udziałem w rynku poszczególnych ubezpieczycieli, a następnie wyrażana w procentach. Im niższy wynik, tym proporcjonalnie mniej zastrzeżeń do działania firmy zgłaszają jej klienci. Dzięki zestawieniu widać, które firmy zapewniają klientom najlepszą jakość obsługi klienta. 

Warta z najlepszym rezultatem 

Co ciekawe, już siódmy rok z rzędu Warta osiągnęła najlepszy rezultat w segmencie ubezpieczeń majątkowych (cały dział II), uzyskując wynik 64 proc. Ubezpieczyciel zajął również najwyższą pozycję w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych. Kolejne w rankingu Towarzystwa Ubezpieczeniowe zanotowały odpowiednio: Ergo Hestia – 78 proc. oraz Allianz – 90 proc. 

Warto podkreślić, że towarzystwo utrzymuje wiodącą pozycję wraz z dynamicznym wzrostem liczby klientów i aktywnych polis. Tylko w ubiegłym roku obie spółki Warty wypłaciły łącznie swoim klientom ponad 5,4 mld zł w związku z ponad 620 tys. zgłoszonymi szkodami majątkowymi i niemal 550 tys. wnioskami o wypłatę świadczeń z ubezpieczeń na życie. 

Najwyższa jakość obsługi klienta 

Jak widać im lepszy wynik tym więcej zadowolonych z obsługi klientów. A takie rezultaty osiąga się przede wszystkim dzięki zaangażowaniu całego zespołu Warty. 

 Już 7. rok z rzędu sprawozdanie Rzecznika Finansowego jest wyraźnym potwierdzeniem, że to Warta zapewnia najwyższą jakość obsługi klienta na rynku ubezpieczeń majątkowych. Cały czas naszymi działaniami udowadniamy, że nawet w trudnych sytuacjach podchodzimy do spraw naszych klientów empatycznie i rzetelnie. Coroczna pozycja lidera to sukces, który osiągamy przede wszystkim dzięki zaangażowaniu całego zespołu, który dba o długofalowe relacje i podejmuje wszelki wysiłki, by skutecznie rozwiązać ewentualne nieporozumienia. Dzięki temu klienci mogą czuć się pewnie i bezpiecznie – co stanowi istotę naszych działań jako czołowego ubezpieczyciela na rynku – mówi Rafał Stankiewicz, Wiceprezes Zarządu w Warcie, odpowiedzialny za likwidację szkód i operacje. 

Źródło: WARTA 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Branża budowlana. Ponad 3,4 tys. wypadków przy pracy w 2024 r. 

W branży budowlanej rocznie dochodzi do kilku tysięcy wypadków przy pracy.  W zeszłym roku w…

11 godzin ago

Czy czekają nas rekordowe kary za brak OC? 

Wzrost płacy minimalnej w 2026 roku powyżej 5 000 zł to nie tylko większe wynagrodzenie –…

11 godzin ago

PZU: Polacy coraz chętniej ubezpieczają swoje nieruchomości 

Świadomość ubezpieczeniowa Polaków rośnie – z danych PZU wynika, że coraz więcej osób decyduje się…

11 godzin ago

Bezpieczne wakacje zaczynają się od odpowiedniego ubezpieczenia 

Wakacje to czas odpoczynku, radości i podróży – ale także moment, kiedy powinniśmy szczególnie zadbać…

2 dni ago

Masz polisę OC w DallBogg? Uważaj – sam musisz zadbać o nową umowę 

Rzecznik Finansowy przypomina, że właściciele polis OC w DallBogg nie mogą liczyć na automatyczne przedłużenie…

2 dni ago

Compensa nagrodzona za innowacyjne produkty ubezpieczeniowe 

Compensa została wyróżniona nagrodą Srebrny Parasol 2025 przyznawaną przez miesięcznik „Home&Market”. Uznanie zdobyły dwa produkty…

2 dni ago