Categories: Aktualności

Warta ponownie wyrózniona

Kapituła Laur Konsumenta 2014 r. przyznała ubezpieczeniu Warta OC Komfort z usługą bezpośredniej likwidacji szkody w ramach OC Szybka Wypłata tytuł „Odkrycie Roku 2014”. Innowacją jest fakt, że pakiet OC zawiera assistance oraz usługę bezpośredniej likwidacji szkody. Klienci Warty mają zatem gwarancję pomocy ze strony ubezpieczyciela zarówno jako sprawy wypadku, czy jako ich ofiary.
 
Dodatkowo Klienci Warty otrzymują wsparcie przy likwidacji szkody-jeśli okaże się, że wypadek, kolizja zdarzyły się bez ich winy. Warto tez podkreślić iż gwarancja zniżek pozostaje bez zmian. Bartosz Olszycki, dyrektor Biura Rozwoju Produktów Komunikacyjnych w Warcie podkreśla, cyt.: „Taka oferta to odpowiedź na oczekiwania klientów. Z badań przeprowadzonych na zlecenie Warty wynika, że aż 71% kierowców wolałoby, żeby likwidacją szkody z polisy sprawcy wypadku zajmował się ubezpieczyciel, u którego wykupili swoją polisę. Właśnie taką usługę – tzw. bezpośredniej likwidacji szkody – gwarantuje ubezpieczenie OC Szybka Wypłata”.
 
Warto również podkreślić, że ubezpieczyciel przejmuje na siebie obowiązek załatwienia wszystkich formalności, które związane są z procesem odszkodowania. Dla klientów jest to o tyle ważne, że większość z nich nie zna się na przepisach, co tworzy kolejne problemy.
 
Adam Fulneczek, dyrektor Departamentu Strategii Likwidacji Szkód w Warcie twierdzi, iż: cyt.: „proces przewidziany w ramach bezpośredniej likwidacji szkód jest bardziej intuicyjny i przyjazny dla większości kierowców. Daje on im możliwość zdecydowania, który ubezpieczyciel będzie zajmował się likwidacją ich szkód. W takim modelu chętniej będzie wybierana oferta towarzystwa, które zaoferuje pomoc po wypadku i przyjazny proces uzyskania odszkodowania”.

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Agrocasco – ile kosztuje kompleksowa ochrona maszyn rolniczych? 

Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…

3 dni ago

Wystartował drugi etap kampanii LINK4 Doceniamy Dobrych Kierowców 

Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…

3 dni ago

Szkoda całkowita – co zrobić z samochodem? 

O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…

4 dni ago

mojePZU ma już ponad 5 mln użytkowników 

Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…

4 dni ago

Ile wynosi kara za brak OC motocykla? 

Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…

5 dni ago

Rankomat.pl wprowadza nową platformę komunikacyjną, realizowaną pod hasłem “Z małą pomocą Rankomatu”  

Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…

5 dni ago