Kapituła Laur Konsumenta 2014 r. przyznała ubezpieczeniu Warta OC Komfort z usługą bezpośredniej likwidacji szkody w ramach OC Szybka Wypłata tytuł „Odkrycie Roku 2014”. Innowacją jest fakt, że pakiet OC zawiera assistance oraz usługę bezpośredniej likwidacji szkody. Klienci Warty mają zatem gwarancję pomocy ze strony ubezpieczyciela zarówno jako sprawy wypadku, czy jako ich ofiary.
Dodatkowo Klienci Warty otrzymują wsparcie przy likwidacji szkody-jeśli okaże się, że wypadek, kolizja zdarzyły się bez ich winy. Warto tez podkreślić iż gwarancja zniżek pozostaje bez zmian. Bartosz Olszycki, dyrektor Biura Rozwoju Produktów Komunikacyjnych w Warcie podkreśla, cyt.: „Taka oferta to odpowiedź na oczekiwania klientów. Z badań przeprowadzonych na zlecenie Warty wynika, że aż 71% kierowców wolałoby, żeby likwidacją szkody z polisy sprawcy wypadku zajmował się ubezpieczyciel, u którego wykupili swoją polisę. Właśnie taką usługę – tzw. bezpośredniej likwidacji szkody – gwarantuje ubezpieczenie OC Szybka Wypłata”.
Warto również podkreślić, że ubezpieczyciel przejmuje na siebie obowiązek załatwienia wszystkich formalności, które związane są z procesem odszkodowania. Dla klientów jest to o tyle ważne, że większość z nich nie zna się na przepisach, co tworzy kolejne problemy.
Adam Fulneczek, dyrektor Departamentu Strategii Likwidacji Szkód w Warcie twierdzi, iż: cyt.: „proces przewidziany w ramach bezpośredniej likwidacji szkód jest bardziej intuicyjny i przyjazny dla większości kierowców. Daje on im możliwość zdecydowania, który ubezpieczyciel będzie zajmował się likwidacją ich szkód. W takim modelu chętniej będzie wybierana oferta towarzystwa, które zaoferuje pomoc po wypadku i przyjazny proces uzyskania odszkodowania”.
W seminarium zorganizowanym przez Euresa Association, które odbyło się pod koniec października w Madrycie uczestniczyli pracownicy Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW”. Podczas wydarzenia…
Wybierając się w zagraniczną podróż własnym autem warto zdawać sobie sprawę, że ubezpieczenie OC nie w każdym kraju będzie honorowane.…
Rozpoczęła się kampania kinowa Allianz Polska, której celem jest promocja ubezpieczeń na życie i zdrowie oraz wzmocnienie wizerunku marki. Działania…
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…