Categories: Aktualności

Warta przekazuje sprzęt dla Wojska Polskiego i pomaga w usuwaniu skutków powodzi

Skala zniszczeń wywołanych przez powódź wciąż jest ogromna. W związku z tym w ramach wsparcia operacji wojskowej „Feniks” Warta przekazała wojsku specjalistyczny sprzęt. Jego zadaniem będzie między innymi usuwanie skutków żywiołu na poszkodowanych terenach. 

Dodatkowe wsparcie Warty 

Powódź, która przyczyniła się do dotkliwych strat na południu kraju zniszczyła nie tylko prywatne majątki, ale też infrastrukturę publiczną. Warta, oprócz wdrożonych procedur usprawniających likwidację szkód, zdecydowała się na dodatkową formę wsparcia – zakup sprzętu ciężkiego, który umożliwi Wojsku Polskiemu sprawniejsze i szybsze działanie w terenie. 

– Po konsultacjach z dowództwem Wojska Polskiego podjęliśmy decyzję o zakupie oraz przekazaniu ciężkiego sprzętu budowlanego, który stanowić będzie dla nich realną pomoc w usuwaniu skutków powodzi – mówi Rafał Stankiewicz, wiceprezes zarządu TUiR WARTA S.A. 

Wsparcie lokalnych społeczności 

Zakupiony sprzęt to dwie nowoczesne koparki przeznaczone do inżynieryjnych prac ziemnych. Maszyny zostały przekazane do 1. Pułku Saperów w Brzegu. W ramach operacji „Feniks” sprzęt już pracuje na terenach najbardziej zniszczonych powodzią. 

Jako firma ubezpieczeniowa od początku jesteśmy blisko poszkodowanych. Każdego dnia nasi pracownicy współpracują z klientami, którzy mierzą się z utratą majątku, aby jak najszybciej mogli wrócić do normalnego życia. Było dla nas oczywiste, że musimy dodatkowo wesprzeć odbudowę zniszczonych terenów – wyjaśnia Rafał Stankiewicz. 

Przyspieszony proces likwidacji szkód 

Jak wspominaliśmy w związku z tragicznymi wydarzeniami, które miały miejsce na południu Polski Warta uprościła proces likwidacji szkód. W okresie tym liczba szkód powodziowych wzrosła wielokrotnie i trend ten utrzymywał się w kolejnych tygodniach. 

– Biorąc pod uwagę skalę tragedii, wprowadziliśmy szereg działań, które mają na celu pomóc poszkodowanym w jak najszybszym zlikwidowaniu szkód. Uprościliśmy, między innymi, formalności dotyczące wymaganych dokumentów i zwiększyliśmy kompetencje decyzyjne naszym opiekunom szkód i rzeczoznawcom. W małych szkodach będziemy podejmować decyzje bez udziału rzeczoznawców, w oparciu o zdjęcia wysłane przez poszkodowanych. Z kolei z myślą o szkodach, gdzie obecność rzeczoznawcy jest konieczna poszerzamy dostępność naszych pracowników relokując rzeczoznawców z innych regionów. Wszystko po to, żeby szybciej pomóc poszkodowanym – powiedział Rafał Stankiewicz. 

Źródło: WARTA 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Ubezpieczenie dla obcokrajowców – jak działa?

Nie każdy wie, że obcokrajowcy przyjeżdżający do Polski z krajów, które nie należą do Unii Europejskiej, powinni wykupić ubezpieczenie dla…

14 godzin ago
  • Prawo

Jak uniknąć kary za brak OC?

Kara z UFG za brak ubezpieczenia OC to tylko jedna z konsekwencji jakie mogą ponieść właściciele pojazdów, którzy nie spełnili swojego ustawowego…

14 godzin ago
  • Aktualności

Unum Życie startuje z nową kampanią – jej celem zwiększenie rozpoznawalności marki

Unum Życie pod hasłem „Ty żyjesz, jak lubisz. My ubezpieczamy życie. Twoje życie.” startuje z nową kampanią wizerunkową. Działania marketingowe…

14 godzin ago
  • Aktualności

PZU razem z WOŚP chce pobić rekord w pierwszej pomocy

Największy polski ubezpieczyciel wraz z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy połączy siły, aby po raz kolejny pobić rekord w jednoczesnym…

15 godzin ago
  • Aktualności

Międzynarodowy dzień mediacji

Już tradycyjnie w październiku obchodzi się Tydzień Mediacji oraz  Międzynarodowy Dzień Mediacji, który w tym roku przypada na 17 października.…

16 godzin ago
  • Top temat

Co trzeci Polak boi się, że ukradną mu samochód

Awaria na drodze i związane z nią holowanie, kradzież samochodu oraz zderzenie ze zwierzyną  – to największe obawy polskich kierowców.…

3 dni ago