W związku z aktualną sytuacją w kraju, Warta wdrożyła specjalne procedury, które mają za zadanie przyspieszyć i uprościć proces likwidacji szkód dla osób poszkodowanych w wyniku powodzi. Dzięki wdrożonym rozwiązaniom klienci otrzymają szybszą pomoc.
W obliczu dramatycznych wydarzeń, które miały miejsce na południu Polski ubezpieczyciele uprościli proces likwidacji szkód. Niestety liczba zgłoszonych szkód związanych z powodzią wzrosła wielokrotnie i trend ten najprawdopodobniej utrzyma się w najbliższych tygodniach. Walka z żywiołem nadal trwa. Także Warta podejmuje wszelkie kroki, aby zapewnić sprawną obsługę poszkodowanych.
– Biorąc pod uwagę skalę tragedii, wprowadziliśmy szereg działań, które mają na celu pomóc poszkodowanym w jak najszybszym zlikwidowaniu szkód. Uprościliśmy, między innymi, formalności dotyczące wymaganych dokumentów i zwiększyliśmy kompetencje decyzyjne naszym opiekunom szkód i rzeczoznawcom. W małych szkodach będziemy podejmować decyzje bez udziału rzeczoznawców, w oparciu o zdjęcia wysłane przez poszkodowanych. Z kolei z myślą o szkodach, gdzie obecność rzeczoznawcy jest konieczna poszerzamy dostępność naszych pracowników relokując rzeczoznawców z innych regionów. Wszystko po to, żeby szybciej pomóc poszkodowanym – mówi Rafał Stankiewicz Wiceprezes Zarządu Warty.
Ubezpieczyciel wdrożył między innymi:
Warta zaznacza, że to, co znacznie przyspiesza likwidację szkody to fakt, że klienci nie muszą czekać na zgłoszenie szkody na infolinii. Można tego dokonać online poprzez formularz zgłoszeniowy, który znajduje się pod adresem:
Co istotne, po zgłoszeniu szkody klient może kontaktować się z Opiekunem Szkody poprzez Portal Klienta – https://wam.warta.pl – rozwiązanie to stanowi najszybszy sposób komunikacji.
– Wielu poszkodowanych może czuć się zagubionych w obliczu tragedii, która ich dotknęła i nie wie, co robić w takiej sytuacji. Dlatego informujemy naszych klientów (m.in podczas zgłoszenia szkody na stronach internetowych Warty), że nie muszą czekać na oględziny rzeczoznawcy, aby zacząć sprzątać i naprawiać swój dobytek. Prosimy jednak, aby wykonali zdjęcia miejsca zdarzenia oraz zniszczeń np. telefonem komórkowym. Jeśli poszkodowani ponoszą jakieś koszty związane z zabezpieczaniem mienia, np. związane z wypompowaniem wody, zakupem plandek itp., prosimy, aby zbierali na związane z pracami rachunki – radzi Wiceprezes Warty.
Źródło: WARTA
13 listopada odbyła się gala „Laury społeczne”, podczas której ogłoszono wyniki Konkursu (eS) im. Jacka Kuronia. Od kilku lat partnerem tego wydarzenia…
Generali w ostatnim czasie wprowadziło zmiany w procesie obsługi klienta i pośrednika. Do najważniejszych z nich należy formularz on-line do aktualizacji danych…
Poszukujesz ubezpieczenia, które zapewni kompleksową ochronę Twojego domu? Sprawdź ofertę InterRisk. Flagowy produkt ubezpieczyciela DOM MAX to ochrona i pomoc w przypadku wszelkich…
Osoby, które biorą kredyt hipoteczny na zakup mieszkania lub domu, zazwyczaj zobowiązane są do cesji praw z ubezpieczenia na bank.…
Wśród laureatów 7. edycji Konkursu „Zdrowa Przyszłość – Inspiracje” znalazły się projekty PZU Zdrowie. Do finału zakwalifikowano ponad 200 zgłoszeń,…
Zakup okularów dla dziecka to dosyć spory wydatek – można za nie zapłacić od ok. 500 zł do nawet tysiąca…