W związku z aktualną sytuacją w kraju, Warta wdrożyła specjalne procedury, które mają za zadanie przyspieszyć i uprościć proces likwidacji szkód dla osób poszkodowanych w wyniku powodzi. Dzięki wdrożonym rozwiązaniom klienci otrzymają szybszą pomoc.
W obliczu dramatycznych wydarzeń, które miały miejsce na południu Polski ubezpieczyciele uprościli proces likwidacji szkód. Niestety liczba zgłoszonych szkód związanych z powodzią wzrosła wielokrotnie i trend ten najprawdopodobniej utrzyma się w najbliższych tygodniach. Walka z żywiołem nadal trwa. Także Warta podejmuje wszelkie kroki, aby zapewnić sprawną obsługę poszkodowanych.
– Biorąc pod uwagę skalę tragedii, wprowadziliśmy szereg działań, które mają na celu pomóc poszkodowanym w jak najszybszym zlikwidowaniu szkód. Uprościliśmy, między innymi, formalności dotyczące wymaganych dokumentów i zwiększyliśmy kompetencje decyzyjne naszym opiekunom szkód i rzeczoznawcom. W małych szkodach będziemy podejmować decyzje bez udziału rzeczoznawców, w oparciu o zdjęcia wysłane przez poszkodowanych. Z kolei z myślą o szkodach, gdzie obecność rzeczoznawcy jest konieczna poszerzamy dostępność naszych pracowników relokując rzeczoznawców z innych regionów. Wszystko po to, żeby szybciej pomóc poszkodowanym – mówi Rafał Stankiewicz Wiceprezes Zarządu Warty.
Ubezpieczyciel wdrożył między innymi:
Warta zaznacza, że to, co znacznie przyspiesza likwidację szkody to fakt, że klienci nie muszą czekać na zgłoszenie szkody na infolinii. Można tego dokonać online poprzez formularz zgłoszeniowy, który znajduje się pod adresem:
Co istotne, po zgłoszeniu szkody klient może kontaktować się z Opiekunem Szkody poprzez Portal Klienta – https://wam.warta.pl – rozwiązanie to stanowi najszybszy sposób komunikacji.
– Wielu poszkodowanych może czuć się zagubionych w obliczu tragedii, która ich dotknęła i nie wie, co robić w takiej sytuacji. Dlatego informujemy naszych klientów (m.in podczas zgłoszenia szkody na stronach internetowych Warty), że nie muszą czekać na oględziny rzeczoznawcy, aby zacząć sprzątać i naprawiać swój dobytek. Prosimy jednak, aby wykonali zdjęcia miejsca zdarzenia oraz zniszczeń np. telefonem komórkowym. Jeśli poszkodowani ponoszą jakieś koszty związane z zabezpieczaniem mienia, np. związane z wypompowaniem wody, zakupem plandek itp., prosimy, aby zbierali na związane z pracami rachunki – radzi Wiceprezes Warty.
Źródło: WARTA
W związku z dramatyczną sytuacją w południowej i południowo-zachodniej Polsce eksperci Biura Rzecznika Finansowego przygotowali opracowanie dla osób poszkodowanych, które poniosły…
PZU Zdrowie poinformowało, że osoby dotknięte skutkami powodzi mogą otrzymać nieodpłatną pomoc medyczną w placówkach operatora. Jak zaznaczono, z opieki…
Grupa PZU utworzyła specjalny fundusz na sfinansowanie kosztów walki z powodzią – jego wartość to 19 mln zł. Środki mają…
LINK4, podobnie jak większość ubezpieczycieli uruchomił szybką ścieżkę obsługi dla osób poszkodowanych przez powodzie i podtopienia, do których doszło na południu…
W obliczu wydarzeń na południu Polski ubezpieczyciele uprościli procedury likwidacji szkód spowodowanych przez powodzie. Towarzystwa podjęły szereg działań, które mają…
Niepewność co do zakresu, skomplikowany język i brak wiedzy ubezpieczeniowej – to główne czynniki, które utrudniają zakup polisy. 87% Polaków…