Posiadacze smartfonów, tabletów i smartwatchy mogą wykupić ubezpieczenie, które zabezpieczy ich sprzęt w sytuacji m.in. uszkodzenia, zniszczenia czy kradzieży. Co ważne, nie musi być on nowy – wystarczy, że od daty jego premiery w Polsce nie minęły jeszcze cztery lata.
Jak wiadomo, mobilne urządzenia elektroniczne to często drogie sprzęty, bez których większość z nas nie wyobraża już sobie codziennego funkcjonowania. Dlatego warto wiedzieć, że znajdziemy na rynku ofertę, która chroni sprzęt przed wysokimi kosztami naprawy czy koniecznością zakupu nowego. Warta Smart Pakiet to ubezpieczenie, które dostępne jest w sprzedaży od 1 kwietnia 2021 roku a jego zakres w pełni dopasujemy do swoich potrzeb. W zależności od wariantu ochroną można objąć sam wyświetlacz lub całe urządzenie. Co ważne ubezpieczyciel umożliwia nam ubezpieczenie sprzętu zarówno swojego jak i np. małżonka czy dziecka. I uwaga! Ochronie podlegają nie tylko nowe urządzenia, ale również używane, pod warunkiem, że nie są uszkodzone, a od ich premiery na polskim rynku nie minęły 4 lata.
Z zapisów w OWU wynika, że w zależności od wybranego przez nas wariantu, ubezpieczenie obejmie wyłącznie wyświetlacz lub cały sprzęt na wypadek uszkodzenia/zniszczenia w wyniku zalania, przepięcia lub utraty w związku z kradzieżą z włamaniem, rabunkiem lub kradzieżą kieszonkową. Ubezpieczenie obejmuje szkody powstałe na terenie całego świata, tym samym urządzenie jest chronione nawet podczas podróży czy wakacji za granicą.
– To jedyne takie ubezpieczenie na rynku, które klient może kupić nie wiążąc się żadną dodatkową umową np. abonamentową czy inną umową ubezpieczenia. Cieszymy się, że jako pierwsze towarzystwo ubezpieczeniowe w Polsce udostępniamy klientom taką ofertę u naszych agentów. Smartfony, tablety czy smartwatche są obecnie nieodłącznym elementem naszej codzienności. Wszyscy natomiast wiemy, jak uciążliwe i kosztowne jest naprawianie czy kupowanie nowego urządzenia. Dlatego przygotowany przez nas zakres ochrony jest szeroki – od pękniętego ekranu po kradzież – mówi Dawid Korszeń, rzecznik prasowy Warty.
W przypadku wykupienia wariantów z najszerszym zakresem, ubezpieczyciel gwarantuje dodatkowo usługi assistance, czyli serwis door to door i zapewnia transport sprzętu do serwisu. Szkody rozliczane są bezgotówkowo, dzięki czemu nie musimy się martwić o koszty naprawy. Co więcej, na czas naprawy możemy otrzymać telefon zastępczy, a po naprawie wyświetlacza smartfonu możemy poprosić o zamontowanie folii ochronnej.
Ubezpieczenie telefonu, tabletu, smartwatcha możemy zakupić za pośrednictwem agenta ubezpieczeniowego. Przed zawarciem umowy zweryfikuje on, czy sprzęt nie jest uszkodzony i wykona dokumentację fotograficzną danego przedmiotu ubezpieczenia. Z informacji opublikowanych przez ubezpieczyciela wynika, że w zależności od umowy możemy zdecydować się na jednorazowe lub ratalne opłacenie składki.
Źródło: Warta
Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…
Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…
Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…
TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…
Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…
Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…