Warta przygotowała pakiet wsparcia dla Ukrainy i uchodźców z tego kraju. Z opublikowanych informacji wynika, że ubezpieczyciel przeznaczył 11 mln zł na działania związane z niesieniem aktywnej pomocy ukraińskim obywatelom.
Jak możemy przeczytać na stronie ubezpieczyciela, Zarząd Grupy Warta przygotował plan pomocy obywatelom Ukrainy w związku z toczącą się wojną w tym kraju. Pakiet wsparcia składa się z:
– W Warcie rozumiemy, że najlepsza pomoc to taka, która jest udzielana szybko i trafia tam, gdzie jest najbardziej potrzebna. Dlatego też, postanowiliśmy w trybie pilnym ustanowić fundusz, którego celem będzie udzielenie wsparcia dla uchodźców, którzy szukają schronienia w Polsce, jak również osobom, które z różnych przyczyn pozostały w swoim kraju – mówi Jarosław Parkot, prezes zarządu Warty.
Warto podkreślić, że wspomniany wyżej pakiet finansowania i wsparcia, to kolejne już działania firmy związane z pomocą obywatelom Ukrainy. Wcześniej Warta ogłosiła sfinansowanie krótkoterminowego ubezpieczenia OC komunikacyjnego wszystkim uchodźcom przybywającym z Ukrainy do Polski. Przypominamy, że to obowiązkowe ubezpieczenie chroni przed odpowiedzialnością osobę kierującą pojazdem, która wyrządzi szkodę osobom trzecim. Z podanych przez ubezpieczyciela informacji wynika, że ubezpieczenie to będzie bezpłatne dla osób przyjeżdżających z objętej wojną Ukrainy i będzie obowiązywało 30 dni.
Źródło: Warta
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…