TUiR Warta została wyróżniona w ogólnopolskim programie pod hasłem: Konsumencki Lider Jakości w kategorii ubezpieczenia komunikacyjne. Według badanych klienci właśnie tę firmę najchętniej polecają innym.
Zadowoleni klienci Warty
Badani podkreślali wysoki poziom obsługi klienta prze pracowników firmy. Rekomendacja klientów dotyczyła również sposobu likwidacji szkód. – Szczególnie dumni jesteśmy z faktu, że tegoroczne badanie wykazało najwyższą skłonność klientów do polecania oferty Warty. Zajęliśmy tu pierwszą pozycję wśród liderów rynku! Rekomendacja klientów to dla nas wyraz najwyższego zaufania – twierdzi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie. W ubezpieczeniach na zadowolenie klientów ma wpływ wiele aspektów, m.in. jakość samego produktu, jego odpowiedni dobór do potrzeb konkretnego klienta i wreszcie sprawna obsługa likwidacji szkód. Dlatego wyróżnienie to zasługa wielu zespołów, w tym także naszych agentów dodaje Potacka.
W dobie szerokiej oferty produktowej – począwszy na jakości produktu, a skończywszy na jego cenie, polski konsument wybiera to, co jego zdaniem jest najlepsze. Konsumencki Lider Jakości 2015 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, realizowany przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Jego celem jest wyłonienie, na podstawie zrealizowanych badań konsumenckich, najlepszych jakościowo marek i produktów dostępnych na polskim rynku. Wyniki tegorocznego rankingu oparto na opinii aż 10 tys. osób.
Źródła: www.konsumenckiliderjakosci.pl, www.warta.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…