Twórcy programu dla agentów ubezpieczeniowych SuperAgent opublikowali informacje odnośnie zakończenia procesu integracji z systemem Warty. Tym samym ubezpieczyciel dołączył do grona towarzystw ubezpieczeniowych, których produkty można oferować za pośrednictwem tego nowoczesnego narzędzia sprzedażowego.
Z sukcesem zakończył się proces rozszerzenia oferty produktowej dostępnej za pośrednictwem programu SuperAgent. Z opublikowanych przez twórców narzędzia informacji wynika, że osoby korzystające z aplikacji mogą od teraz sprzedawać ubezpieczenia Warty. I mimo tego, że pełna integracja systemów była sporym przedsięwzięciem przyniosła oczekiwany efekt. Dodajmy, że użytkownicy, którzy w swojej codziennej pracy wykorzystują ten program sprzedażowy dla agentów ubezpieczeniowych mają dostęp do szerokiej oferty ubezpieczeń komunikacyjnych – nawet takich ubezpieczycieli jak Trasti, Euroins czy TUW Pocztowe.
Warto przypomnieć, że Warta ma w swojej ofercie nie tylko ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe czy osobowe ale też na życie. A łączenie produktów i usług poszczególnych spółek należących do Grupy Warta zapewnia klientom dostęp do pełnej i komplementarnej oferty przeznaczonej zarówno dla osób indywidualnych, jak i firm. Co więcej, by sprostać potrzebom i rosnącym oczekiwaniom klientów, ubezpieczyciel systematycznie wzbogaca ofertę o nowe produkty ubezpieczeniowe.
Z pewnością Warta to towarzystwo ubezpieczeniowe, któremu zależy także na jakości świadczonych przez siebie usług. Od dłuższego czasu wprowadza rozwiązania, które usprawniają i przyspieszają realizację wielu czynności obsługowych, za co otrzymała tytuł Gwiazda Jakości Obsługi. Ubezpieczyciel zapewnia, że w codziennej działalności widzi realne korzyści, jakie przynoszą inwestycje w nowoczesne rozwiązania technologiczne.
Dodajmy, że agenci ubezpieczeniowi, którzy chcieliby poszerzyć swoją ofertę produktową właśnie o ubezpieczenia tego ubezpieczyciela mogą zostać OFWCA za pośrednictwem multiagencji SuperUbezpieczenia.pl. Rozwiązanie to może być doskonałym sposobem na rozszerzenie swoich możliwości sprzedażowych. Tym bardziej, że agent ubezpieczeniowy może sam zdecydować o tym, na jakich warunkach będzie oparta współpraca.
Jak wielokrotnie już o tym mówiliśmy, nowoczesne rozwiązania są szansą na rozwój agencji ubezpieczeniowej. Szeroka oferta produktowa, automatyzacja codziennych rutynowych zadań, szybki kalkulator i CRM z pewnością usprawnią wykonywanie wielu czynności agencyjnych. Dlatego warto rozważyć ich wykorzystanie także w swoich biurach, tym bardziej, że to cenne wsparcie w warunkach wszechobecnej pracy zdalnej.
Źródło: SuperAgent; Warta
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…