Sebastian Klimek, wiceszef PZU nie jest już członkiem zarządu PZU. Ubezpieczyciel poinformował o jego rezygnacji. Tymczasem CBA bada jego powiązania ze spółką odszkodowawczą EuCO. Możliwe, że ma to związek z zamiłowaniem Klimka do drogich samochodów.
W środę rano PZU podało informację, że Sebastian Klimek złożył rezygnację z pełnienia funkcji członka zarządu PZU z dniem 30 sierpnia. W komunikacie nie było ani słowa o powodach tej decyzji.
Sebastian Klimek to menadżer z doświadczeniem w m.in. w konsultingu. Do zarządu PZU trafił pod koniec marca tego roku. Na stanowisko jednak nie utrzymał się długo. Mówi się, że ma to związek z jego zamiłowaniem do luksusowych aut.
Gazeta Polska Codziennie pod koniec czerwca poinformowała, że wiceszef PZU jeździ luksusowym ferrari o wartości 850 tysięcy złotych. Problem polegał na tym, że auto należy do jednej ze spółek Europejskiego Centrum Odszkodowań (EuCO), z którym PZU jest w sporze sądowym na kwotę 200 milionów złotych.
Całą sprawą zainteresowało się CBA i prokuratura. Doniesienie w tej sprawie złożyły same władze PZU, które wskazały możliwy konflikt interesów. Rzeczpospolita natomiast poinformowała, że agenci CBA pojawili się w siedzibie ubezpieczyciela i zabezpieczyli dokumenty, które mogą mieć związek ze sprawą.
Sam Sebastian Klimek w e-mailu do Rzeczpospolitej napisał:
„Lubie szybie samochody (…). Bardzo bym chcial by mnie było stac na kupno jednyh z tych Cacek ale to jest poza moimi mozliwosciami (pisownia oryginalna – red.)”. I dodał: „Jestem w Polsce od 2,5 roku i staram się tworzyc znajmosci, a już nie patrzylem na która strone. (…) Samochody uwielbiam i będę uwielbial i ktokolwiek w polskim swiecie da mi szanse się przejechac (…) będę to robil. Jaka prace nie wezme Hobby się NIGDY nie wypre”.
Źródło: www.money.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…