W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek w swoich kategoriach wiekowych zostały drużyny JS Smart.pl Krosno, Dream Team Wrocław, Katowiczanki, Osiemnastka Olsztyn, SMS Stal Rzeszów, ZSP Książenice.
19 listopada na PGE Narodowym w Warszawie miały miejsce finałowe rozgrywki ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Młode zawodniczki oraz młodzi zawodnicy z najlepszych drużyn z całej Polski startowali w trzech kategoriach wiekowych do lat 13, 14 i 15.
Bilans ogólnopolskiego turnieju piłki nożnej dla dziewcząt i chłopców „Z Orlika na Stadion”, który odbył się w ramach programu „Aktywna Szkoła” jest imponujący – brało w nim udział ponad 10 tys. meczów, 5504 drużyn, około 42 tys. zawodniczek i zawodników. A finałowe zmagania poprzedziły rozgrywki lokalne, regionalne i wojewódzkie. Dzięki organizacji poszczególnych etapów, turniej stworzył możliwości do wypatrzenia największych młodych talentów, które w przyszłości być może będą reprezentować Polskę na arenie międzynarodowej.
Zwycięzcami rozgrywek w swoich kategoriach wiekowych zostały drużyny JS Smart.pl Krosno, Dream Team Wrocław, Katowiczanki, Osiemnastka Olsztyn, SMS Stal Rzeszów, ZSP Książenice. Warto podkreślić, że zawodnicy podczas turnieju pokazali nie tylko swój talent i determinację, ale też ducha fair play.
Gośćmi honorowymi wydarzenia byli piłkarze reprezentacji Polski – Jakub Moder i Kacper Urbański, którzy cieszyli się wielkim zainteresowaniem młodych zawodników oraz kibiców. Ta wyjątkowa impreza była możliwa do zorganizowania dzięki współpracy Ministerstwa Sportu i Turystyki, Fundacji Orły Sportu oraz Polskiego Związku Piłki Nożnej. Jak już wspominaliśmy, sponsorem generalnym turnieju był PZU.
Wydarzenie, jakim jest turniej „Z Orlika na Stadion” to dobra okazja do promowania aktywności fizycznej wśród dzieci i młodzieży, upowszechnianiu sportu, zasad uczciwej gry oraz rozwijaniu współpracy z lokalnymi samorządami i szkołami. Istotny element programu stanowi otwarcie infrastruktury szkolnej poza godzinami zajęć oraz innych samorządowych obiektów sportowych, a także aktywizacja społeczeństwa dzięki zajęciom prowadzonym na tych obiektach przez nauczycieli wf, trenerów czy animatorów sportu.
Źródło: PZU SA
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…
Wraz z końcem roku większość rolników planuje kolejne kroki na kolejny sezon rolniczy. W tym okresie warto pamiętać o przedłużeniu ochrony…