Ruszyła sprzedaż ubezpieczeń upraw z dopłatą z budżetu państwa. Na bieżący sezon ubezpieczeń upraw rolnych AGRO Ubezpieczenia ponownie przygotowały specjalną promocję – rolnicy mogą wykupić dodatkową ochronę od ryzyka ognia w promocyjnej cenie 1 zł za każdy hektar.
AGRO Ubezpieczenia (AGRO TUW) przygotowały specjalną promocję dla swoich klientów. Ubezpieczyciel na bieżący sezon ubezpieczeń upraw rolnych wprowadził wyjątkową ofertę – wszyscy rolnicy, którzy zdecydują się ubezpieczyć zboża i rzepak w AGRO Ubezpieczeniach mogą wykupić dodatkową ochronę od ryzyka ognia tylko za 1 zł od każdego ubezpieczonego hektara.
– Zależy nam, aby rolnicy uprawiający zboża i rzepak byli w pełni ubezpieczeni i posiadali realną ochronę, która zadziała w razie nieprzewidzianego zdarzenia jakim, z pewnością, jest ogień, stąd też nasza promocja na ubezpieczenie upraw od ognia tylko za złotówkę od hektara – Daniel Zahorenko, wiceprezes zarządu AGRO TUW.
Z początkiem marca ubezpieczyciel rozpoczął wiosenny sezon sprzedaży obowiązkowych i dobrowolnych ubezpieczeń upraw rolnych. Oferta uwzględnia możliwość pokrycia z budżetu państwa nawet 65% składki z tytułu ubezpieczenia upraw. Rolnicy mogą zdecydować się na wybór jednego z pięciu pakietów dostępnych w ofercie AGRO Ubezpieczenia. Są to takie opcje jak:
Istnieje także możliwość wykupienia dobrowolnego i niedotowanego ubezpieczenia upraw od ryzyka pożaru i transportu plonów.
Jednak AGRO Ubezpieczenia to nie tylko ubezpieczenia upraw. Rolnicy wśród produktów oferowanych przez towarzystwo mogą znaleźć także dotowane ubezpieczenia zwierząt gospodarskich, OC rolników, obowiązkowe ubezpieczenie budynków wchodzących w skład gospodarstwa rolnego, mienie w gospodarstwach rolnych czy ubezpieczenie maszyn rolniczych AGRO-CASCO. Polisy oferowane przez ubezpieczyciela można kupić w placówkach pocztowych oraz wielu multiagencjach ubezpieczeniowych.
Źródło: AGRO Ubezpieczenia
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…