W TU Warta rozpoczęły się testy dotyczące przyjęcia szkód przy pomocy sztucznej inteligencji. Celem wdrożenia nowych rozwiązań jest między innymi skrócenie czasu potrzebnego na zgłoszenie szkody za pomocą infolinii. Pracowników infolinii Warty odciążyć ma Wirtualny Asystent. Zbiera on podstawowe dane o klientach. Chodzi między innymi o czas, miejsca zdarzenia oraz opisu sytuacji i szkód, które wymagają naprawy lub wymiany.
Niemal połowa czasu rozmów, jakie prowadzą codziennie konsultanci ubezpieczyciela dotyczą właśnie tego zadania. Chodzi m.in o czas, miejsca zdarzenia oraz opis sytuacji i szkód, które wymagają naprawy lub wymiany. Klient następnie przełącza się do konsultanta, który omawia potrzeby klienta oraz ustala kolejne kroki związane z naprawą.
Jarosław Paćko, dyrektor Departamentu Contact Center z Warty: „Zgłoszenie szkody jest najczęstszym powodem kontaktu klientów z ubezpieczycielem. W większości przypadków polega ono jednak na zebraniu podstawowych i prostych informacji. Warta jest firmą, która stale szuka sposobów na usprawnienie i przyśpieszenie procesów. W związku z tym zdecydowaliśmy się na wdrożenie sztucznej inteligencji. Ma ona ograniczyć kolejki do zgłoszenia szkód za pomocą infolinii i odciąży naszych konsultantów. Dzięki temu rozwiązaniu będą oni mieli więcej czasu na kompleksową opiekę nad klientem i skupienie się na ich potrzebach oraz oczekiwaniach dotyczących sposobu rozwiązania ich problemu”.
Nowe rozwiązanie już analizuje wybrane losowo zdjęcia szkód przesłanych przez klientów. Następnie w oparciu o profesjonalny system określa wysokość odszkodowania.
Źródło: www.warta.pl
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…