W TU Warta rozpoczęły się testy dotyczące przyjęcia szkód przy pomocy sztucznej inteligencji. Celem wdrożenia nowych rozwiązań jest między innymi skrócenie czasu potrzebnego na zgłoszenie szkody za pomocą infolinii. Pracowników infolinii Warty odciążyć ma Wirtualny Asystent. Zbiera on podstawowe dane o klientach. Chodzi między innymi o czas, miejsca zdarzenia oraz opisu sytuacji i szkód, które wymagają naprawy lub wymiany.
Niemal połowa czasu rozmów, jakie prowadzą codziennie konsultanci ubezpieczyciela dotyczą właśnie tego zadania. Chodzi m.in o czas, miejsca zdarzenia oraz opis sytuacji i szkód, które wymagają naprawy lub wymiany. Klient następnie przełącza się do konsultanta, który omawia potrzeby klienta oraz ustala kolejne kroki związane z naprawą.
Jarosław Paćko, dyrektor Departamentu Contact Center z Warty: „Zgłoszenie szkody jest najczęstszym powodem kontaktu klientów z ubezpieczycielem. W większości przypadków polega ono jednak na zebraniu podstawowych i prostych informacji. Warta jest firmą, która stale szuka sposobów na usprawnienie i przyśpieszenie procesów. W związku z tym zdecydowaliśmy się na wdrożenie sztucznej inteligencji. Ma ona ograniczyć kolejki do zgłoszenia szkód za pomocą infolinii i odciąży naszych konsultantów. Dzięki temu rozwiązaniu będą oni mieli więcej czasu na kompleksową opiekę nad klientem i skupienie się na ich potrzebach oraz oczekiwaniach dotyczących sposobu rozwiązania ich problemu”.
Nowe rozwiązanie już analizuje wybrane losowo zdjęcia szkód przesłanych przez klientów. Następnie w oparciu o profesjonalny system określa wysokość odszkodowania.
Źródło: www.warta.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…