W ostatnim czasie TUZ Ubezpieczenia uruchomił nowe call center (cc) Tele TUZ. Teraz towarzystwo powołało do życia Wirtualnego Managera Agenta. Wybierając w cc linię nr 6, infolinia będzie łączyć z dostępnym przez 10 godzin na dobę i merytorycznie konsultantem.
Pierwsze próby stworzenia takiego kontaktu pojawiły się już w lipcu tego roku wraz otwarciem Tele TUZ. Na początku uruchomiono linię dla agentów do negocjacji cen, zbierania informacji o produktach i promocjach, zgłaszania uwag i rozwiązywania problemów.
Obecnie TUZ TUW deklaruje, że obecna linia została udoskonalona, a wszyscy pracownicy przeszli odpowiednie szkolenia. W ramach linii możliwe jest wsparcie dla agentów, którzy potrzebują pomoc związaną z aplikacją w Sobol. Chodzi tu m.in. o aktywację, reset hasła, problem z logowaniem, wsparcie pracy w Sobol, anulowanie wystawionych polis, funkcjonalność, sprawdzanie konkursów, wyjaśnienia w OWU, dane na temat klientów. Konsultanci przyjmują przez Wirtualnego Managera również propozycje zmian, które związane są z systemem Sobol.
Piotr Zadrożny, prezes TUZ Ubezpieczenia powiedział:
„Zdajemy sobie sprawę, że aby iść z duchem czasu, niezbędna jest nieustanna praca nad poprawą komunikacji ze światem. W chwili obecnej udało nam się wprowadzić call center Tele TUZ z prawdziwego zdarzenia z dedykowaną linią Wirtualnego Managera Agenta. niedalekiej przyszłości postawimy na kolejne udogodnienia w skracaniu czasu kontaktu, aby było szybciej i sprawniej. Obecnie wprowadzamy skrzynkę mailową, ale myślimy już o nowych narzędziach”.
Aktualnie wszyscy agenci mają możliwość skontaktowania się z TUZ Ubezpieczenia przez call center TUZ Tele (nr 6 do Wirtualnego Managera Agenta), stronę internetową tuz.pl, sms oraz skrzynkę mailową agent@tuz.pl. W niedalekiej przyszłości ma zostać uruchomiony chat na stronie internetowej.
Źródło: TUZ Ubezpieczenia
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…