Aktualności

Wirtualny Manager Agenta od TUZ Ubezpieczenia

W ostatnim czasie TUZ Ubezpieczenia uruchomił nowe call center (cc) Tele TUZ. Teraz towarzystwo powołało do życia Wirtualnego Managera Agenta. Wybierając w cc linię nr 6, infolinia będzie łączyć z dostępnym przez 10 godzin na dobę i merytorycznie konsultantem.

 
Pierwsze próby stworzenia takiego kontaktu pojawiły się już w lipcu tego roku wraz otwarciem Tele TUZ. Na początku uruchomiono linię dla agentów do negocjacji cen, zbierania informacji o produktach i promocjach, zgłaszania uwag i rozwiązywania problemów.
 
Obecnie TUZ TUW deklaruje, że obecna linia została udoskonalona, a wszyscy pracownicy przeszli odpowiednie szkolenia. W ramach linii możliwe jest wsparcie dla agentów, którzy potrzebują pomoc związaną z aplikacją w Sobol. Chodzi tu m.in. o aktywację, reset hasła, problem z logowaniem, wsparcie pracy w Sobol, anulowanie wystawionych polis, funkcjonalność, sprawdzanie konkursów, wyjaśnienia w OWU, dane na temat klientów. Konsultanci przyjmują przez Wirtualnego Managera również propozycje zmian, które związane są z systemem Sobol.
 
Piotr Zadrożny, prezes TUZ Ubezpieczenia powiedział:
 
„Zdajemy sobie sprawę, że aby iść z duchem czasu, niezbędna jest nieustanna praca nad poprawą komunikacji ze światem. W chwili obecnej udało nam się wprowadzić call center Tele TUZ z prawdziwego zdarzenia z dedykowaną linią Wirtualnego Managera Agenta.  niedalekiej przyszłości postawimy na kolejne udogodnienia w skracaniu czasu kontaktu, aby było szybciej i sprawniej. Obecnie wprowadzamy skrzynkę mailową, ale myślimy już o nowych narzędziach”.
 

Kontakt z TUZ

 
Aktualnie wszyscy agenci mają możliwość skontaktowania się z TUZ Ubezpieczenia przez call center TUZ Tele (nr 6 do Wirtualnego Managera Agenta), stronę internetową tuz.pl, sms oraz skrzynkę mailową agent@tuz.pl. W niedalekiej przyszłości ma zostać uruchomiony chat na stronie internetowej.
 
Źródło: TUZ Ubezpieczenia

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

9 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

9 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago