W sieci szerokim echem odbiła się wiadomość o płynącej czekoladzie na autostradzie A2, na odcinku między Poznaniem a Koninem. W związku ze zdarzeniem Stando – firma, do której należy cysterna, nie wyklucza roszczeń pod swoim adresem o wypłatę odszkodowań. Zarządcy Autostrady Wielkopolskiej liczą straty za najdłuższe utrudnienia w ruchu w historii trasy.
Kierowca cysterny przewożącej ponad 20 ton płynnej czekolady z nieznanych przyczyn uderzył w barierki. Ok. 12 ton czekolady wyciekło zalewając oba pasy autostrady. Z ustaleń policji wynika, że kierowca zasnął za kierownicą.
Jak czytamy na stronie firmy Stando – do której należy cysterna: „Sytuacja jest bardzo trudna, odpowiednie służby pracują nad jej rozwiązaniem. Najważniejsze, że nie ucierpiały osoby postronne i nikt w tym wypadku nie zginął. Bardzo przepraszamy za wszelkie utrudnienia jakie powstały w wyniku tego przykrego wypadku, szczególnie przepraszamy osoby postronne, które cierpią stojąc w korkach. Prosimy o zrozumienie i wyrozumiałość”.
Kierowcy, którzy wjechali na płatny odcinek, zanim pojawiło się ostrzeżenie o „czekoladowej blokadzie”, po kilku godzinach opuszczali autostradę bez płacenia za przejazd. Jak twierdzą przedstawiciele Autostrady Wielkopolskiej, tak długotrwałych utrudnień nie było w historii tej trasy. Zarządca A2 już liczy straty, które spowodowane były wstrzymaniem na wiele godzin poboru opłat na tym odcinku autostrady. Należy dodać, że skutki kolizji usuwano jeszcze w czwartek Trzeba było wymienić barierę dzielącą pasy, która została zniszczona. Według wstępnych ustaleń policji, prawdopodobną przyczyną zdarzenia było zaśnięcie kierowcy. Drugim poszkodowanym jest firma, która w efekcie zdarzenia nie otrzymała zamówionego towaru.
Źródło: www.onet.pl www.stando.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…