Punkty PAYBACK cieszą się z roku na rok coraz większą popularnością. Okazuje się, że LINK4 w grudniu 2016 zawarł 400-tysięczną umowę ubezpieczeniową. Dzięki punktom klient może uzyskać lepszą ofertę. Oznacza to, że istnieje szansa na obniżenie kosztów polisy.
LINK4 z PAYBACK współpracuje już od 4 lat. Uczestnicy tego największego w Polsce Programu Ubezpieczeniowego najczęściej punkty wykorzystują przy ubezpieczaniu aut. Na temat współpracy LINK4 i PAYBACK mówi Krzysztof Kosiński, kierownik Zespołu CRM:
„Na rynku polis komunikacyjnych dostrzegalna jest coraz większa skłonność klientów do zmiany dotychczasowego ubezpieczyciela. Ma to związek z rosnącymi cenami polis OC i AC. Mimo że LINK4 jest postrzegany jako towarzystwo oferujące bardzo konkurencyjne stawki, zauważamy wyraźny i rosnący trend związany z wykorzystywaniem punktów PAYBACK do obniżania kosztów ubezpieczenia auta”.
Punkty PAYBACK w aż 80 tysiącach polis zawartych z LINK4 były wykorzystywane do uzyskania najbardziej korzystnej cenowo oferty. Klienci od lutego 2013 roku na ten cel przekazali ponad 360 milionów punktów.
Źródło: www.prnews,pl, LINK4
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…