Aktualności

Wystartowała nowa internetowa kampania Allianz

16 września Allianz rozpoczął nową kampanię w internecie – jej celem jest wzmocnienie rozpoznawalności marki. Ubezpieczyciel wskazuje w niej na swoją kompleksową ofertę ubezpieczeń oraz podkreśla wysoką jakość obsługi i wygodę, jaką dają narzędzia cyfrowe. 

Wzmocnienie rozpoznawalności marki Allianz 

16 września Allianz Polska wystartował z nową kampanią w internecie. Ubezpieczyciel stawia na wysoką jakość obsługi i wygodę, jaką dają narzędzia cyfrowe. W kampanii podkreśla także na swoją kompleksową ofertę ubezpieczeń na życie i majątkowych. 

– Celem kampanii jest wzmocnienie rozpoznawalności naszej marki jako ubezpieczyciela z kompleksową ofertą. Wskazujemy na łatwy kontakt z agentem oraz wysoką jakość i wygodę obsługi online. Dzięki działaniom e-commerce chcemy pozyskać także leady sprzedażowe – mówi Piotr Kochanowski, dyrektor departamentu market management w Allianz Polska. 

Obsługa ubezpieczeń – online i osobiście 

Ubezpieczyciel w swojej kampanii pokazuje konkretne korzyści, jakie niosą ze sobą narzędzia cyfrowe wykorzystywane przy zakupie i obsłudze ubezpieczeń. Jednak podkreśla także, że kontakt osobisty jest równie istotny w ubezpieczeniach, które w dużej mierze opierają się na zaufaniu. 

– Wybór odpowiedniego ubezpieczenia nie trwa długo, a zwiększa poczucie bezpieczeństwa. Przygotuj się na najlepsze – to przekaz naszej kampanii. Zachęcamy odbiorców, aby ograniczyli poziom ryzyka w swoim życiu. Pokazujemy konkretne korzyści, jakie dają narzędzia cyfrowe przy zakupie i obsłudze ubezpieczeń. Jednocześnie wskazujemy, że kontakt osobisty ma ważne znaczenie w ubezpieczeniach, które oparte są na zaufaniu – dodaje Piotr Kochanowski. 

Nowa kapania marki Allianz 

Z opublikowanych informacji wynika, że regionalna kampania Allianz, prowadzona w 8 krajach Europy Środkowej i Wschodniej, powstała we współpracy z agencją reklamową TBWA. W Polsce efekty tej współpracy będziemy mogli oglądać od 16 września do końca października 2022 roku.  

Natomiast lokalną adaptację w Polsce wspiera dom mediowy Havas. Jak możemy przeczytać, kampania będzie prowadzona w serwisach VoD, YouTube oraz zostanie oparta na działaniach display, rich media i mediach społecznościowych. 

Źródło: Allianz Polska 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

O czym warto pamiętać, kupując ubezpieczenie na ferie? 

Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…

4 dni ago

Agro Pakiet od InterRisk – nie tylko ochrona majątku, ale także rolnika i jego bliskich 

Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…

4 dni ago

Dotowane ubezpieczenia upraw – kompleksowa ochrona dla rolników 

Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…

4 dni ago

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na energetykę 

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…

4 dni ago

Europ Assistance Polska z nową siedzibą 

Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…

7 dni ago

Czy ubezpieczyciele przy kalkulacji składek biorą pod uwagę odmiany upraw? 

Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…

7 dni ago