16 września Allianz rozpoczął nową kampanię w internecie – jej celem jest wzmocnienie rozpoznawalności marki. Ubezpieczyciel wskazuje w niej na swoją kompleksową ofertę ubezpieczeń oraz podkreśla wysoką jakość obsługi i wygodę, jaką dają narzędzia cyfrowe.
16 września Allianz Polska wystartował z nową kampanią w internecie. Ubezpieczyciel stawia na wysoką jakość obsługi i wygodę, jaką dają narzędzia cyfrowe. W kampanii podkreśla także na swoją kompleksową ofertę ubezpieczeń na życie i majątkowych.
– Celem kampanii jest wzmocnienie rozpoznawalności naszej marki jako ubezpieczyciela z kompleksową ofertą. Wskazujemy na łatwy kontakt z agentem oraz wysoką jakość i wygodę obsługi online. Dzięki działaniom e-commerce chcemy pozyskać także leady sprzedażowe – mówi Piotr Kochanowski, dyrektor departamentu market management w Allianz Polska.
Ubezpieczyciel w swojej kampanii pokazuje konkretne korzyści, jakie niosą ze sobą narzędzia cyfrowe wykorzystywane przy zakupie i obsłudze ubezpieczeń. Jednak podkreśla także, że kontakt osobisty jest równie istotny w ubezpieczeniach, które w dużej mierze opierają się na zaufaniu.
– Wybór odpowiedniego ubezpieczenia nie trwa długo, a zwiększa poczucie bezpieczeństwa. Przygotuj się na najlepsze – to przekaz naszej kampanii. Zachęcamy odbiorców, aby ograniczyli poziom ryzyka w swoim życiu. Pokazujemy konkretne korzyści, jakie dają narzędzia cyfrowe przy zakupie i obsłudze ubezpieczeń. Jednocześnie wskazujemy, że kontakt osobisty ma ważne znaczenie w ubezpieczeniach, które oparte są na zaufaniu – dodaje Piotr Kochanowski.
Z opublikowanych informacji wynika, że regionalna kampania Allianz, prowadzona w 8 krajach Europy Środkowej i Wschodniej, powstała we współpracy z agencją reklamową TBWA. W Polsce efekty tej współpracy będziemy mogli oglądać od 16 września do końca października 2022 roku.
Natomiast lokalną adaptację w Polsce wspiera dom mediowy Havas. Jak możemy przeczytać, kampania będzie prowadzona w serwisach VoD, YouTube oraz zostanie oparta na działaniach display, rich media i mediach społecznościowych.
Źródło: Allianz Polska
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…