LINK4 wraca z kultową już serią przebojowych reklam. W kampanii ponownie usłyszymy światowe hity w nowej, linkowej odsłonie. Spoty promują nową ofertę ubezpieczyciela Ochrona Zniżki, a także przypominają o docenianym przez kierowców pakiecie OC w LINK4.
Nowy spot ubezpieczyciela rozpoczyna się od stłuczki. Pomimo to, że sytuacja jest dosyć nieprzyjemna tańczące na ogromnych billboardach dziewczyny uspokajają, że nerwy są zbędne. Wystarczy zadzwonić do LINK4, aby skorzystać z Ochrony Zniżki z ubezpieczeniem OC lub OC i AC. Tak prezentuje się pierwsza reklama, która rozpoczyna aktualną kampanię.
– Przebojowa formuła reklamy w nietuzinkowy sposób zachęca do skorzystania z naszej oferty. W tym przypadku znany hit ma silniejsze oddziaływanie niż wiele słów i suchych informacji. Nasze reklamy nie tylko wpadają w ucho, ale jest to też bardzo efektywny format. Kampanie LINK4 były już kilkukrotnie wyróżnione prestiżową nagrodą Effie. Statuetki przyznawane są przez jury złożone z najwybitniejszych ekspertów w branży i honorują rozwiązania marketingowe wyróżniające się efektywnością i wynikami biznesowymi – podkreśla Patrycja Kotecka, członek zarządu LINK4.
Ubezpieczyciel dodaje, że reklama była realizowana zarówno w plenerze, jak i studiu. Ujęcia w mieście nagrywano w Warszawie i specjalnie na potrzeby planu zamknięto nawet jedną z ulic i wstrzymano ruch w centrum miasta. Z kolei zdjęcia w hali kręcono z udziałem wokalistek młodego pokolenia. Ten wyjątkowy duet tworzą: Sylwia Przetak, laureatka wielu muzycznych festiwali, dla której to kolejny już udział w reklamie LINK4 oraz debiutująca w tej roli Magdalena Dąbkowska. 22-letnia wokalistka związana jest z Teatrem Studio Buffo, studiuje w Warszawskiej Akademii Teatralnej, a widzowie znają ją między innymi z serialu ,,Brzydula” i programu ,,The Voice of Poland”.
Jak możemy przeczytać, panie spotkały się najpierw w studiu i nagrały wspólnie swoją wersję przeboju Cher It’s In His Kiss (Shoop Shoop Song). Wkrótce na ekrany trafi też drugi linkowy przebój. Wokalistki zaśpiewały także cover Boom Boom Boom Boom zespołu Vengaboys. Jest on motywem przewodnim kolejnej reklamy promującej najlepszy na rynku pakiet OC od LINK4. Jak gwiazdy wspominają pracę nad nowymi reklamami?
– Czas, który wspólnie spędziliśmy na planie, był bardzo intensywny. Ekipa i atmosfera była znakomita, a Sylwia cudowna. Nie znałyśmy się wcześniej, ale wszyscy myśleli, że jest inaczej, bo od razu świetnie się zgrałyśmy. Mam nadzieję, że widzowie dostrzegą to również na ekranie – mówi Magdalena Dąbkowska.
– To prawda. Praca na planie układała się nam perfekcyjnie. Była dla mnie znów wielką przygodą. Po wcześniejszej mojej kreacji spotkałam się z bardzo pozytywnym odbiorem i liczę, że teraz znów wywołamy radość, uśmiech i zainteresowanie widzów – dodaje Sylwia Przetak.
Śpiewające reklamy LINK4 to sprawdzony format. Covery światowych przebojów z wpadającymi w ucho polskimi tekstami okazują się strzałem w dziesiątkę.
– Tak było w przypadku wszystkich dotychczasowych kampanii. Zawsze jednak staramy się wyprowadzać nowe przeboje i oryginalne pomysły. Sięgamy też po nowe twarze. Teraz do zespołu dołączyła Magda, która na castingu wypadła świetnie, co potwierdziła później na planie zdjęciowym. Razem z Sylwią, z którą współpracujemy kolejny raz, obie tworzą porywający duet. Ich głosy i kreacje są rewelacyjne. Mamy nadzieję, że zaprezentowane reklamy znów spotkają się z uznaniem naszych klientów – mówi Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej LINK4.
Jak już wspominaliśmy ubezpieczyciel w swojej nowej kampanii promuje swój najnowszy produkt Ochronę Zniżki oraz przypomina swój sztandarowy i uznany na rynku produkt – pakiet OC, który jest oferowany wraz z Programem Pomocy z Samochodem Zastępczym oraz Assistance Opony. Przypominamy, że pakiet OC w LINK4 zajął pierwsze miejsce w niedawnym rankingu Gazety Bankowej.
Z opublikowanych informacji wynika, że za nową kampanią odpowiada agencja kreatywna Brasil, z którą ubezpieczyciel pracuje już kolejny raz. Spoty powstały we współpracy z kolektywem reżyserskim Państwo Rodzeństwo. Nowe reklamy możemy oglądać od 9 października. Prezentowane są w telewizji, internecie oraz w mediach społecznościowych.
Źródło: LINK4
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…