Categories: Aktualności

Wystartowała nowa kampania LINK4

LINK4 wraca z kultową już serią przebojowych reklam. W kampanii ponownie usłyszymy światowe hity w nowej, linkowej odsłonie. Spoty promują nową ofertę ubezpieczyciela Ochrona Zniżki, a także przypominają o docenianym przez kierowców pakiecie OC w LINK4. 

Ochrona Zniżki w Link4 

Nowy spot ubezpieczyciela rozpoczyna się od stłuczki. Pomimo to, że sytuacja jest dosyć nieprzyjemna tańczące na ogromnych billboardach dziewczyny uspokajają, że nerwy są zbędne. Wystarczy zadzwonić do LINK4, aby skorzystać z Ochrony Zniżki z ubezpieczeniem OC lub OC i AC. Tak prezentuje się pierwsza reklama, która rozpoczyna aktualną kampanię. 

 Przebojowa formuła reklamy w nietuzinkowy sposób zachęca do skorzystania z naszej oferty. W tym przypadku znany hit ma silniejsze oddziaływanie niż wiele słów i suchych informacji. Nasze reklamy nie tylko wpadają w ucho, ale jest to też bardzo efektywny format. Kampanie LINK4 były już kilkukrotnie wyróżnione prestiżową nagrodą Effie. Statuetki przyznawane są przez jury złożone z najwybitniejszych ekspertów w branży i honorują rozwiązania marketingowe wyróżniające się efektywnością i wynikami biznesowymi – podkreśla Patrycja Kotecka, członek zarządu LINK4. 

Nowe spoty reklamowe ubezpieczyciela 

Ubezpieczyciel dodaje, że reklama była realizowana zarówno w plenerze, jak i studiu. Ujęcia w mieście nagrywano w Warszawie i specjalnie na potrzeby planu zamknięto nawet jedną z ulic i wstrzymano ruch w centrum miasta. Z kolei zdjęcia w hali kręcono z udziałem wokalistek młodego pokolenia. Ten wyjątkowy duet tworzą: Sylwia Przetak, laureatka wielu muzycznych festiwali, dla której to kolejny już udział w reklamie LINK4 oraz debiutująca w tej roli Magdalena Dąbkowska. 22-letnia wokalistka związana jest z Teatrem Studio Buffo, studiuje w Warszawskiej Akademii Teatralnej, a widzowie znają ją  między innymi z serialu ,,Brzydula”  i  programu ,,The Voice of Poland”.  

Jak możemy przeczytać, panie spotkały się najpierw w studiu i nagrały wspólnie swoją wersję przeboju Cher It’s In His Kiss (Shoop Shoop Song). Wkrótce na ekrany trafi też drugi linkowy przebój. Wokalistki zaśpiewały także cover Boom Boom Boom Boom zespołu Vengaboys. Jest on motywem przewodnim kolejnej reklamy promującej najlepszy na rynku pakiet OC od  LINK4.  Jak gwiazdy wspominają pracę nad nowymi reklamami? 

– Czas, który wspólnie spędziliśmy na planie, był bardzo intensywny. Ekipa i atmosfera była znakomita, a Sylwia cudowna. Nie znałyśmy się wcześniej, ale wszyscy myśleli, że jest inaczej, bo od razu świetnie się zgrałyśmy. Mam nadzieję, że widzowie dostrzegą to również na ekranie – mówi Magdalena Dąbkowska.   

– To prawda. Praca na planie układała się nam perfekcyjnie. Była dla mnie znów wielką przygodą. Po wcześniejszej mojej kreacji spotkałam się z bardzo pozytywnym odbiorem i liczę, że teraz znów wywołamy radość, uśmiech i zainteresowanie widzów – dodaje Sylwia Przetak. 

Śpiewające reklamy LINK4 to sprawdzony format.  Covery światowych przebojów z wpadającymi w ucho polskimi tekstami okazują się strzałem w dziesiątkę. 

– Tak było w przypadku wszystkich dotychczasowych kampanii. Zawsze jednak staramy się wyprowadzać nowe przeboje i oryginalne pomysły. Sięgamy też po nowe twarze. Teraz do zespołu dołączyła Magda, która na castingu wypadła świetnie, co potwierdziła później na planie zdjęciowym. Razem z Sylwią, z którą współpracujemy kolejny raz, obie tworzą porywający duet. Ich głosy i kreacje są rewelacyjne. Mamy nadzieję, że zaprezentowane reklamy znów spotkają się z uznaniem naszych klientów – mówi Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej LINK4. 

Uznane produkty ubezpieczeniowe 

Jak już wspominaliśmy ubezpieczyciel w swojej nowej kampanii promuje swój najnowszy produkt Ochronę Zniżki oraz przypomina swój sztandarowy i uznany na rynku produkt – pakiet OC, który jest oferowany wraz z Programem Pomocy z Samochodem Zastępczym oraz Assistance Opony. Przypominamy, że pakiet OC w LINK4 zajął  pierwsze miejsce w niedawnym rankingu Gazety Bankowej. 

Z opublikowanych informacji wynika, że za nową kampanią odpowiada agencja kreatywna Brasil, z którą ubezpieczyciel pracuje już kolejny raz. Spoty powstały we współpracy z kolektywem reżyserskim Państwo Rodzeństwo. Nowe reklamy możemy oglądać od 9 października. Prezentowane są w telewizji, internecie oraz w mediach społecznościowych. 

Źródło: LINK4 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Polacy coraz częściej podziwiają naturę z perspektywy… drona

Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…

5 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie czworonoga może być receptą na drogie leczenie

Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy?  W Polsce mieszka ok. 8…

5 dni ago
  • Aktualności

Doradcy Nationale-Nederlanden dołączają do elitarnego stowarzyszenia Million Dollar Round Table

W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…

6 dni ago
  • Aktualności

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…

6 dni ago
  • Aktualności

Polisy komunikacyjne w pierwszym kwartale 2024 r. OC i AC droższe we wszystkich województwach.

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…

6 dni ago
  • Aktualności

Zdalna weryfikacja tożsamości w UNIQA: bezpieczeństwo i wygoda dzięki mojeID

UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR.  Dzięki…

6 dni ago