Aktualności

XIV Forum Assistance – Klient w nowej rzeczywistości

Czternaste Forum Assistance za nami. Prawie stu ekspertów z branży ubezpieczeniowej, bankowej i leasingowej brało udział w wydarzeniu zorganizowanym przez Europ Assistance oraz Związek Banków Polskich. Tematem przewodnim spotkania był klient i jego potrzeby w nowej rzeczywistości. 

Czternaste Forum Assistance 

Po dwu letniej przerwie Europ Assistance Polska wróciło ze swoim cyklicznym wydarzeniem – Forum Assistance. Spotkanie odbyło się w tym roku po raz czternasty i zostało zorganizowane przy współpracy z ZBP. Tegoroczna edycja poświęcona była zmianom rynkowym i społecznym, jakie zaszły w przeciągu dwóch ostatnich lat. Podczas wydarzenia eksperci mieli okazję omawiać i analizować temat funkcjonowania biznesu w „nowej rzeczywistości” na różnych płaszczyznach. Ostatnie dwa lata pokazały nowe, do tej pory nieznane ryzyka i unaoczniły już istniejące jak np. cyberzagrożenia. 

Trendy i ryzyka wpływające na biznes 

Podczas forum Jarosław Biegański, Doradca Zarządu w Związku Banków Polskich przybliżył uczestnikom, przed jakimi aktualnie wyzwaniami stoi sektor bankowy w kontekście cyberbezpieczeństwa. Zaprezentował również jakie działania podejmuje ZBP w tym zakresie. 

Kolejna prezentacja została poprowadzona przez Ilonę Łopuską, Product Strategy Manager BNP Paribas Cardiff, która mówiła o trendach zmieniających biznes. Pandemia znacznie przyspieszyła rozwój różnych trendów społecznych czy konsumenckich i spowodowała pojawienie się nowych. Podczas tej prezentacji Ilona Łopuska zwracała uwagę na to, jak firmy powinny wykorzystać tę wiedzę. 

Z kolei Rafał Domański, Associate Partner, McKinsey & Company Poland zaprezentował jakie trendy w niedługim czasie mogą pojawić się w branży ubezpieczeniowej. Temat omawiał również w oparciu o przykłady ze światowego rynku ubezpieczeń. 

Natomiast Marcin Zieliński i Robert Jeske z Europ Assistance Polska zaprezentowali jak usługi assistance dostosowują się do nowych potrzeb i tempa życia klientów. Podczas wystąpienia pokazywali, że assistance to realne wsparcie w niepewnych czasach. 

– Ostatnie miesiące przyniosły dużo zmian, które niewątpliwie wprowadziły niepewność i zmniejszyły poczucie bezpieczeństwa. Usługi assistance i tworzone na ich podstawie programy zaspokajają drugą co do znaczenia w piramidzie Maslowa ludzką potrzebę – bezpieczeństwo. Dlatego postanowiliśmy jeszcze bardziej kompleksowo świadczyć naszym klientom pomoc i podchodzić do ich problemów w sposób holistyczny – powiedział Marcin Zieliński Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska. 

Cyfryzacja procesów i wdrażanie innowacji 

Zagadnienia, które zostały poruszone podczas XIV Forum Assistance legły u podstaw debaty, podczas której odpowiadano między innymi na pytania związane z cyfryzacją procesów i wdrażaniem innowacji, zmianą modelów dystrybucji, tworzeniem nowej oferty produktowej, czy podążaniem za trendami. Moderatorem dyskusji był Ryszard Grzelak, Prezes Europ Assistance Polska. Zaś uczestnikami panelu dyskusyjnego byli Mariusz Włodarczyk, Dyrektor Zarządzający Santander Leasing, Richard Paret, Chief Executive Officer w Credit Agricole TU S.A., Grzegorz Kulik, General Manager w Colonnade Insurance, Wojciech Adamczyk, Szef Pionu Zarządzania Produktami Detalicznymi, Segmentami i Siecią Oddziałów w Citi Handlowy i Norbert Jeziolowicz, Dyrektor Związku Banków Polskich. 

Forum Assistance organizujemy już po raz czternasty. Bardzo cieszę się, że wróciliśmy do organizacji Forum stacjonarnie, w którym wzięło udział tak wielu naszych partnerów. To pokazuje jak bardzo takie spotkania są potrzebne. Tegoroczne Forum było dobrą okazją do omówienia tego, jak dwa minione lata zmieniły naszą rzeczywistość. Analizowaliśmy trendy i ryzyka, a także szukaliśmy odpowiedzi na to, w jaki sposób oferować klientom wartościowe dla nich produkty – powiedział Ryszard Grzelak, Prezes Zarządu Europ Assistance Polska. 

Przypominamy, że Forum Assistance organizowane jest od 2007 roku. Wydarzenie każdego roku gromadzi ponad 100 ekspertów branży ubezpieczeniowej, bankowej oraz leasingowej i zazwyczaj koncentruje się wokół aktualnych trendów rynkowych. Partnerami medialnymi konferencji byli: Dziennik Ubezpieczeniowy, Gazeta Ubezpieczeniowa, Miesięcznik Ubezpieczeniowy, Miesięcznik Finansowy BANK. 

Źródło: Europ Assistance 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

12 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

12 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago