PZU wspólnie z Huyen i Marcinem, twórcami popularnonaukowego kanału na YouTube emce kwadrat, opublikowało film pt.: „Ten film może kiedyś uratuje Ci życie”, który już jest hitem sieci. Największy polski ubezpieczyciel i youtuberzy chcą w ten sposób nauczyć młodych ludzi podstawowych zasad zachowania bezpieczeństwa w różnych sytuacjach.
Emce kwadrat to kanał na YouTube, w którym różne naukowe zagadnienia wyjaśniane są w luźnej, ciekawej, a czasem zabawnej formie. Kanał tworzą dwie osoby – Huyen i Marcin.
Internetowy poradnik „Ten film może kiedyś uratuje Ci życie” youtuberzy przygotowali wspólnie z PZU. Huyen pokazuje w nim jak zachować się w niebezpiecznych sytuacjach, które mogą zdarzyć się w każdym domu. Dowiemy się m.in. jak zgasić płonącą kuchenkę, wydostać się z ogarniętego pożarem budynku czy wezwać pomoc w potrzebie.
Marek Baran, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej PZU wyjaśnia, dlaczego do propagowania bezpiecznych zachowań wybrano You Tube: „ Takie rzeczy po prostu trzeba wiedzieć, bo jak trafnie zauważają twórcy emce kwadrat, może to kiedyś uratować Ci życie. PZU wspólnie z popularnymi youtuberami chce docierać z tą pożyteczną wiedzą do jak największej liczby internautów”.
Twórcy kanału Huyen i Marcin dodają: „Uważamy, że otaczający nas świat jest niesamowity i lubimy dowiadywać się jak działa. Najczęściej po prostu sami jesteśmy czegoś ciekawi i szukamy odpowiedzi, wyjaśnienia, „Jak?”, „Dlaczego?”.
Film, który stał się hitem sieci (w ciągu zaledwie doby od premiery obejrzało go ponad 350 tysięcy osób), można obejrzeć pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=3bqSQTNJfcc
Źródło: www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…