UNIQA uatrakcyjnia ofertę w swojej aplikacji dla kierowców. Od teraz użytkownicy UNIQA Go za bezpieczną jazdę będą mogli uzyskać także nagrody w postaci eVoucherów. Kupony będą uprawniały do zakupów w najpopularniejszych sieciach sklepów partnerskich współpracujących z marką Sodexo.
Przypominamy, że UNIQA Go to aplikacja, której rolą jest ocena stylu jazdy i została wprowadzona przez ubezpieczyciela w lipcu 2020 roku. Działa ona na zasadzie punktowania takich czynników jak przyspieszanie czy hamowanie, ale też przestrzeganie ograniczeń prędkości czy styl jazdy w okolicach szkół i przedszkoli. Jednak do najważniejszych czynników należy nieużywanie telefonu w czasie jazdy.
– Wprowadzenie aplikacji UNIQA Go spotkało się z bardzo dobrym odbiorem wśród naszych klientów i pracowników. Kierowcy, którzy korzystają z aplikacji, mówią nam, że motywuje ich ona do bardziej uważnej jazdy – mówi Michał Modzelewski, dyrektor ds. wsparcia klienta w UNIQA.
Aplikacja po każdej jeździe przyznaje punkty użytkownikowi, który z kolei może je zamienić na nagrody w postaci eVoucherów Sodexo. Dodatkowo, jeśli jest on klientem UNIQA będzie mógł, w kolejnym etapie rozwoju UNIQA Go, zebrane punkty przełożyć na obniżenie składki za kolejne ubezpieczenie.
– Nagroda za odpowiedzialne prowadzenie samochodu powinna być atrakcyjna, nowoczesna, a przede wszystkim powinna dawać kierowcy możliwość wyboru finalnego prezentu. eVoucher od Sodexo spełnia wszystkie te warunki, a ponadto można go bezpiecznie zrealizować także w Internecie. Jestem przekonany, że wybór nagrody spośród setek tysięcy produktów oferowanych przez renomowane i cenione marki przełoży się także na radość z bezpiecznej jazdy – podsumował Sebastian Lachowski, członek zarządu, dyrektor sprzedaży w Sodexo Benefits and Rewards Services.
Jak możemy przeczytać kierowcy, w specjalnej zakładce Upominki będą mogli zobaczyć wszystkie dostępne eVouchery razem z liczbą punktów wymaganą do ich uzyskania. Co więcej wartość każdego elektronicznego bonu będzie określona w złotówkach a vouchery będą uprawniały do zakupów w najpopularniejszych sieciach sklepów partnerskich współpracujących z marką Sodexo.
Jak działa eVoucher? Użytkownik aplikacji na podany przez siebie adres e-mail lub numer telefonu otrzyma kupon w postaci kodu cyfrowego. Co ważne będzie mógł go wymienić na nagrodę w dowolnym momencie, bezpiecznie i bez wychodzenia z domu. Wystarczy, że zrobi zakupy w wybranym przez siebie sklepie tradycyjnym lub internetowym. Kierowcy będą mogli zdecydować się na produkty i usługi z kategorii sport, moda, biżuteria, podróże, wyposażenie domu, kosmetyki, relaks czy elektronika. Tak szeroka oferta sprawia, że każdy z użytkowników aplikacji znajdzie coś dla siebie i swoich bliskich. Nie bez znaczenia jest także to, że dzięki temu rozwiązaniu zadba również o środowisko wybierając w pełni ekologiczną nagrodę- bez plastiku, bez papieru czy bez emisji CO2.
Ubezpieczyciel wprowadzając do swojej aplikacji kolejne korzyści uznaje, że warto promować bezpieczne zachowania na drodze. Szczególnie w miejscach, które wymagają wyjątkowej uwagi takie jak okolice szkół czy przedszkoli.
– Przykładna jazda, szczególnie w miejscach wymagających szczególnej uwagi, zasługuje na nagradzanie. Taka idea przyświeca naszej aplikacji. Przestrzeganie przepisów, zachowywanie uważności oraz nieużywanie telefonu w czasie jazdy to rzeczy, które warto promować wśród kierowców. Zachęcamy ich do tego wprowadzając do naszej aplikacji kolejne korzyści. eVouchery – w dużym skrócie – sprawiają, że jadąc do sklepu, zdobywa się punkty, które w sklepie można wymienić na wybrane przez siebie rzeczy. Bezpieczna jazda wcale nie jest nudna. W UNIQA Go pokazujemy, że ona się opłaca – dodaje Michał Modzelewski.
Źródło: UNIQA
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…