Categories: Aktualności

Żona Zbigniewa Ziobry dyrektorem marketingu w Link4

Żona ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ziobry, została dyrektorem marketingu w firmie Link4, należącej do PZU. Patrycja Kotecka będzie odpowiedzialna za współpracę z domami medialnymi, komunikację marketingową, a także za e-biznes.

Zmian personalnych ciąg dalszy
 
Osadzenie Patrycji Koteckiej na tym stanowisku jest dalszym ciągiem zmian u państwowego ubezpieczyciela. Na miejsce dotychczasowego prezesa Andrzeja Klesyka powołano Michała Krupińskiego, debiutanta w branży ubezpieczeniowej, który w poprzednim rządzie PiS został najmłodszym w dziejach podsekretarzem stanu w Ministerstwie Skarbu Państwa. Przypomnijmy, że miał wówczas 25 lat. Dodajmy, że oprócz nowego prezesa PZU nowa rada nadzorcza wybrała do zarządu Roberta Pietryszyna, Beatę Kozłowską-Chyłę, Pawła Surówkę i dotychczasowego prezesa Link4 – Rogera Hodgkissa. Z kolei na stanowisko prezesa Link4 został powołany Tomasz Tarkowski, zasiadający poprzednio w zarządzie PZU. Zmiany personalne objęły również biuro prasowe, gdzie ze stanowiska została odwołana prezes zarządu Fundacji PZU, Izabela Rakuć-Kochaniak i rzecznik PZU Michał Witkowski. Wiadomość potwierdził „Gazecie Wyborczej” rzecznik Link4 Marek Baran.
 
Kim jest nowa pani dyrektor?
 
Patrycja Kotecka wcześniej związana była z branżą medialną, gdzie zarządzała programami informacyjnymi w TVP. Wydawała również programy publicystyczne. Jej artykułu publikowane były m.in.: w „Życiu Warszawy”, „Super Expressie”, oraz w „Gazecie Bankowej”. W TV4 prowadziła autorski program śledczy pt.: „Detektor – raport Czwórki’. W ciągu ostatnich pięciu lat pracowała w agencji reklamowej Apella, gdzie zajmowała się kierowaniem projektów. Dodajmy, że spółka Apella należy do SKOK Holding i powołana została do prowadzenia obsługi marketingowej Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych.
 
Źródło: www.gazetawyborcza.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

7 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

7 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago