Żona ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ziobry, została dyrektorem marketingu w firmie Link4, należącej do PZU. Patrycja Kotecka będzie odpowiedzialna za współpracę z domami medialnymi, komunikację marketingową, a także za e-biznes.
Zmian personalnych ciąg dalszy
Osadzenie Patrycji Koteckiej na tym stanowisku jest dalszym ciągiem zmian u państwowego ubezpieczyciela. Na miejsce dotychczasowego prezesa Andrzeja Klesyka powołano Michała Krupińskiego, debiutanta w branży ubezpieczeniowej, który w poprzednim rządzie PiS został najmłodszym w dziejach podsekretarzem stanu w Ministerstwie Skarbu Państwa. Przypomnijmy, że miał wówczas 25 lat. Dodajmy, że oprócz nowego prezesa PZU nowa rada nadzorcza wybrała do zarządu Roberta Pietryszyna, Beatę Kozłowską-Chyłę, Pawła Surówkę i dotychczasowego prezesa Link4 – Rogera Hodgkissa. Z kolei na stanowisko prezesa Link4 został powołany Tomasz Tarkowski, zasiadający poprzednio w zarządzie PZU. Zmiany personalne objęły również biuro prasowe, gdzie ze stanowiska została odwołana prezes zarządu Fundacji PZU, Izabela Rakuć-Kochaniak i rzecznik PZU Michał Witkowski. Wiadomość potwierdził „Gazecie Wyborczej” rzecznik Link4 Marek Baran.
Kim jest nowa pani dyrektor?
Patrycja Kotecka wcześniej związana była z branżą medialną, gdzie zarządzała programami informacyjnymi w TVP. Wydawała również programy publicystyczne. Jej artykułu publikowane były m.in.: w „Życiu Warszawy”, „Super Expressie”, oraz w „Gazecie Bankowej”. W TV4 prowadziła autorski program śledczy pt.: „Detektor – raport Czwórki’. W ciągu ostatnich pięciu lat pracowała w agencji reklamowej Apella, gdzie zajmowała się kierowaniem projektów. Dodajmy, że spółka Apella należy do SKOK Holding i powołana została do prowadzenia obsługi marketingowej Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych.
Źródło: www.gazetawyborcza.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…