Miniony miesiąc nie przyniósł zmian w klasyfikacji największych ubezpieczeniowych stron na Facebooku. Najpopularniejszy portal społecznościowy został zdominowany przez Mistrzostwa Europy w piłce nożnej.
Według obserwacji Sotrender najwięcej fanów miała strona „Wrzucam na luz” Proamy, wyprzedzając „Czas na przyszłość” Prudentiala i „Pomoc to Moc – społeczna odpowiedzialność PZU”. Prowadzący fanpage legitymował się liczbą 129 298 fanów. Strony Prudential i PZU zgromadziły odpowiednio 84 054 i 76 461 fanów. Najwyższy wskaźnik procentowy przyrostu liczby fanów uzyskała Aviva (+3%), „Czas na przyszłość” (+1%) i AXA Polska (+0,3%). Te strony legitymowały się także największym bezwzględnym przyrostem liczby fanów. W przypadku Aviva było to 1200 osób, Prudentiala – 976 os., a AXA Polska – 136 os.
Najwyższą z kolei liczbę zaangażowanych fanów miały strony Allianz (3078 os.), Aviva (2770 os.) i You Can Drive (1760 os.). Również te strony – choć w zmienionej kolejności – angażowały najwyższe odsetki swoich fanów – 38% Allianz, 21% You Can Drive i 10% Aviva.
Najwyższe wartości Interactivity Index uzyskały fanpage Aviva (20 991), Allianz (18 795) oraz Ergo Hestia (11 743). Najwyższe wartości Relative Interactivity osiągnęły z kolei fanpage Allianz (1331), Bezpieczny.pl (801) oraz CUK Ubezpieczenia (567). Na szóstym miejscu (ustępując jeszcze You Can Drive i Avivie) uplasowała się trzecia w maju w tej kategorii „Gazeta Ubezpieczeniowa”, z wynikiem na poziomie 361.
Źródło: www.sotrender.pl
Na palcach jednej ręki można wymienić ubezpieczycieli, którzy coś sensownego działają w social media.
Na palcach jednej ręki można wymienić ubezpieczycieli, którzy coś sensownego działają w social media.