Aegon PTE jest jednym z założycieli Grupy Inwestorskiej 30% Club. Inicjatywa ta wspiera wzrost reprezentacji kobiet w zarządach spółek giełdowych. Jak możemy przeczytać kwestie równości, włączenia i różnorodności są dla firmy bardzo ważne, dlatego ubezpieczyciel aktywnie włączył się w promowanie idei 30% Club.
Z opublikowanych przez Aegon PTE informacji wynika, że ubezpieczyciel jest jednym z założycieli Grupy Inwestorskiej 30% Club. Firma jest częścią inicjatywy, która wspiera wzrost reprezentacji kobiet w zarządach spółek giełdowych i aktywnie włączyła się w promowanie idei 30% Club.
– Różnorodność władz spółek wpływa na jej innowacyjność i kształtuje kulturę organizacyjną firm. Może wzmacniać wyniki i tworzy długoterminową wartość dla akcjonariuszy. Struktury, w których zarządzający są różnej płci, mają różny wiek, doświadczenie i wiedzę fachową, sprzyjają konstruktywnym dyskusjom i podejmowaniu skutecznych decyzji – podkreśla Ludmiła Falak-Cyniak, prezes Aegon PTE.
Jak możemy przeczytać inicjatywa jest częścią globalnej kampanii 30% Club, której celem jest zwiększenie reprezentacji kobiet w zarządach i radach nadzorczych największych firm. Główna idea opiera się na założeniu, że zrównoważona reprezentacja płci w zarządzie i w wyższym kierownictwie spółek sprzyja kooperacji oraz wspomaga realizację strategicznych celów.
Jednym z najważniejszych postulatów kampanii 30% Club w Polsce jest osiągnięcie co najmniej 30 proc. reprezentacji kobiet w zarządach i radach nadzorczych w 140 największych polskich spółkach giełdowych do 2030 roku.
Okazuje się, że różnorodność we władzach spółek przynosi wymierne korzyści biznesowe, wynikające z wyboru osób na najwyższe stanowiska z całej dostępnej puli talentów. Warto dodać, że uczestnictwo w projekcie polega na realizowaniu mierzalnych celów z zakresu różnorodności płci we władzach spółek i otwieraniu kobietom drzwi do kariery. Próg 30 procent dla udziału kobiet ma swoje źródło w teorii masy krytycznej, w której został określony, jako minimalny odsetek grupy, przy którym głosy mniejszości zaczynają mieć wpływ na decyzje podejmowane przez większość.
Źródło: Aegon
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…