Categories: Aktualności

Aplikacja LINK4 także do likwidacji szkód mieszkaniowych

Od teraz aplikacja Internetowy Status Szkody pozwala także na obsługę wszystkich szkód majątkowych. Dzięki temu intuicyjnemu i szybkiemu rozwiązaniu klienci ubezpieczyciela mogą na bieżąco sprawdzać, co dzieje się ze zgłoszeniem, a także przesłać dokumenty czy skontaktować się z opiekunem. 

Internetowy Status Szkody 

Dane LINK4 pokazują, że w ciągu pół roku 70% klientów zgłaszających szkody z polis OC i AC wybiera aplikację ISS jako podstawowy kanał komunikacji z ubezpieczycielem. A od teraz klienci firmy uzyskali możliwość korzystania z niej także w przypadku likwidacji szkód w mieszkaniu lub domu. I nie ma tu znaczenia czy zdarzenie zgłaszane jest z polisy dobrowolnej, czy na przykład z OC sprawcy zalania. 

– Klienci LINK4 doceniają przede wszystkim intuicyjność i wygodę naszego rozwiązania. Mogą na bieżąco śledzić cały proces likwidacji szkody, w każdej chwili dołączyć dokumenty, sprawdzić co dzieje się ze zgłoszeniem i skorzystać z czatu z opiekunem szkody, co jest dla nich bardzo ważne – mówi Marek Wasilewski, dyrektor Pionu Szkód w LINK4. 

Jak działa aplikacja ISS? 

Dostęp do aplikacji Internetowy Status Szkody klienci dostają podczas rejestracji szkody. Rozwiązanie oferowane przez ubezpieczyciela pozwala na bieżąco sprawdzać, jak wygląda cały proces obsługi sprawy. Dzięki temu klient nie musi poświęcać swojego czasu, aby dopytywać się o szczegóły. Wdrażając ISS dla klientów majątkowych LINK4 wprowadził jeszcze prostszy wizualnie panel, usprawniający m.in. przepływ dokumentacji czy proces przekazanie numeru rachunku bankowego do wypłaty odszkodowania. 

– Ewolucja aplikacji realizuje naszą strategię i misję, że ubezpieczenia powinny być proste. Likwidacja szkody w ten sposób jest transparentna i zrozumiała. Użytkownik widzi co dzieje się z jego sprawą i na jakim jest etapie. Jeśli ma pytania lub wątpliwości, w każdej chwili może napisać bezpośrednio do opiekuna szkody zamiast na przykład czekać na infolinii. Dzięki temu możemy szybko zareagować czy wytłumaczyć klientowi jego wątpliwości – wyjaśnia Ewelina Kamińska-Lonty, dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód Komunikacyjnych i Majątkowych w LINK4. 

Szybki kontakt z ubezpieczycielem 

Ubezpieczyciel zaznacza, że co miesiąc pyta ponad 10 tysięcy klientów o zadowolenie z procesu. 

– Obecnie aż 92% klientów, którzy wybrali aplikację ISS do komunikacji z nami, aktywnie z niej korzysta: pisze wiadomości czy zgłasza potrzebę najmu pojazdu zastępczego, co jest dla nas bardzo satysfakcjonującym wynikiem. Chcemy te możliwości dać jak największej liczbie naszych klientów rozszerzając funkcjonalność aplikacji o kolejne rodzaje ubezpieczeń – zaznacza Marek Wasilewski. 

Analizy ankiet pokazują, że klienci cenią to rozwiązanie przede wszystkim za szybkość reakcji. 

– Zespoły obsługujące klientów poprzez ISS wykonują ogromną pracę odpowiadając klientom często już po godzinie lub dwóch, co przy standardowej obsłudze jest nieosiągalne. To pomaga budować zaufanie, które w ubezpieczeniach jest bardzo istotne oraz oszczędzać czas, który jest obecnie tak cenny dla każdego – podkreśla Ewelina Kamińska-Lonty. 

Źródło: LINK4 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Polacy coraz częściej podziwiają naturę z perspektywy… drona

Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…

3 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie czworonoga może być receptą na drogie leczenie

Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy?  W Polsce mieszka ok. 8…

3 dni ago
  • Aktualności

Doradcy Nationale-Nederlanden dołączają do elitarnego stowarzyszenia Million Dollar Round Table

W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…

3 dni ago
  • Aktualności

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…

3 dni ago
  • Aktualności

Polisy komunikacyjne w pierwszym kwartale 2024 r. OC i AC droższe we wszystkich województwach.

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…

3 dni ago
  • Aktualności

Zdalna weryfikacja tożsamości w UNIQA: bezpieczeństwo i wygoda dzięki mojeID

UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR.  Dzięki…

3 dni ago