Klienci LINK4 mogą śledzić proces likwidacji szkód komunikacyjnych w czasie rzeczywistym. Jest to możliwe dzięki specjalnej aplikacji Internetowy Status Szkody. Narzędzie nie tylko pozwala na weryfikację tego, co dzieje się z naszym zgłoszeniem, ale także umożliwia przesyłanie dokumentów, zamówienie samochodu zastępczego ora wybór serwisu naprawczego. 

Internetowy Status Szkody 

Klienci LINK4 mają dostęp do prostej w obsłudze aplikacji Internetowy Status Szkody. Narzędzie to szybko stało się hitem – już 84% klientów ubezpieczyciela aktywnie korzysta z ISS. 

Aplikacja ISS doskonale wpisuje się w strategię LINK4. Konsekwentnie udowadniamy, że ubezpieczenia mogą być proste i zrozumiałe dla wszystkich, a w realizacji tego celu  pomagają nam zaawansowane technologie. Wszystko to opiera się na silnych filarach naszych firmowych wartości  – Klient, Szacunek i Mistrzostwo. Kupując ubezpieczenie klienci chcą mieć pewność, że w trudnej sytuacji szybko otrzymają od nas potrzebną pomoc. Doświadczenia z procesu likwidacji szkody przekładają się później na satysfakcję klientów, a ona z kolei na ich zaufanie i lojalność czyli w ubezpieczeniach wartości kluczowe – podkreśla prezes LINK4 Agnieszka Wrońska. 

Ubezpieczyciel podkreśla, że z tego powodu co miesiąc pyta ponad 10 tysięcy klientów o zadowolenie z procesu likwidacji szkód. 

Komunikat, jaki otrzymujemy od klientów, jest jasny. Chcą, aby proces obsługi szkody był szybki i prosty. Tę wiedzę wykorzystaliśmy przy tworzeniu aplikacji do bieżącego śledzenia całego procesu: od momentu zgłoszenia szkody aż do wydania decyzji – mówi Marek Wasilewski, dyrektor Pionu Szkód w LINK4. 

Bieżące śledzenie procesu likwidacji szkody 

Aplikacja Internetowy Status Szkody sprawia, że klienci ubezpieczyciela mogą na bieżąco śledzić cały proces likwidacji szkody komunikacyjnej. Dostęp do niej otrzymują podczas rejestracji szkody. Co ważne, narzędzie pozwala zobaczyć, krok po kroku, jak przebiega cały proces likwidacji szkody komunikacyjnej. Dzięki temu klient zyskuje spokój i nie musi poświęcać swojego czasu, aby dodatkowo dopytywać się, na jakim etapie jest jego sprawa. Dodatkowo, aplikacja daje wiele praktycznych narzędzi m.in. do przesłania dokumentów czy skontaktowania się z opiekunem szkody. 

– Klienci chcą wiedzieć, ale też rozumieć nasze działania, a Internetowy Status Szkody pokazuje co się wydarzy lub wydarzyło z konkretnym zgłoszeniem. Wszystko zgodnie z życzeniem klienta jest proste, na jeden klik: dołączenie dokumentów, zamówienie pojazdu zastępczego, wybór serwisu naprawczego czy kontakt z opiekunem szkody – objaśnia Marek Wasilewski. 

Pomoc opiekuna szkody 

Klienci LINK4 cenią aplikację ISS z uwagi na to, że pozwala im zaoszczędzić czas. Ubezpieczyciel wskazuje, że chętnie korzystają np. z funkcji czatu, dzięki któremu mogą łatwo połączyć się z opiekunem szkody. Istotną kwestią dla nich jest to, że mają kontakt z jedną osobą, która jest dobrze zorientowana w konkretnej sprawie.  

 Czat pozwala dodatkowo przełamać barierę, jaka może się pojawiać między klientami a ubezpieczycielem – bez tytułowania każdej wiadomości „Szanowni Państwo, numer szkody…” itd. To zbędne formalności, w końcu ma być prosto. Wszystkie dokumenty znajdują się w jednym miejscu, co jest dużym ułatwieniem, bo ISS jest również bardzo prosty w obsłudze. I to jest doceniane. Przykładem może być nasza 70-letnia klientka, która nie umiała pobrać dokumentów z maila, ale wszystkie informacje odnalazła bez problemu w aplikacji ISS, z czego była bardzo zadowolona – stwierdza Ewelina Kamińska-Lonty, dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód Komunikacyjnych i Majątkowych w LINK4. 

Z opublikowanych informacji wynika, że nowa aplikacja spotkała się z dobrym przyjęciem. Jak już wspominaliśmy 84% klientów LINK4 aktywnie korzysta z rozwiązań oferowanych przez to narzędzie, między innymi dołączając dokumenty, pisząc wiadomości czy zgłaszając potrzebę najmu pojazdu zastępczego. 

Internetowy Status Szkody to miejsce, gdzie klient ma pod ręką wszystko, co może mu się przydać. Od początku przyświecał nam cel, aby dostarczyć narzędzie proste, a jednocześnie mające bardzo dużo praktycznych funkcjonalności. Stawiamy na kontakt z Klientem, w wygodnej dla niego formie. Zależy nam, by rozumiał, że chcemy mu pomóc w tej  niekomfortowej sytuacji, jaką jest szkoda komunikacyjna – zaznacza Ewelina Kamińska-Lonty. 

Źródło: LINK4