Ruszyła kolejna 15 edycja ogólnopolskiego konkursu pod hasłem „Artystyczna Podróż Hestii”. Konkurs skierowany jest do studentów, wszystkich wydziałów artystycznych w Polsce. Tegoroczna akcja odbywa się pod honorowym patronatem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Narodowego Centrum Kultury. Mecenasem wydarzenia jest Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeniowe Ergo Hestia, dla którego tegoroczna edycja zbiega się z jubileuszem 25-lecia istnienia firmy na polskim rynku.
Jury konkursu w którego skład wchodzą eksperci z całego świata czekają na prace artystów do 4 kwietnia br. Magdalena Kąkolewska, prezes Fundacji Artystyczna Podróż Hestii dodaje, że zwycięzcy w nagrodę wyjadą w daleką podróż: „ Zwycięzca nagrody głównej otrzymuje możliwość odbycia podróży artystycznej do światowej stolicy sztuki nowoczesnej – Nowego Jorku. Laureat nagrody specjalnej ma natomiast okazję spędzić inspirujący miesiąc w Hiszpanii i uczestniczyć w zajęciach na uczelni w Walencji. Program pobytu w obu miastach wypełnia praca twórcza, zwiedzanie galerii i muzeów oraz spotkania z artystami. Kulturowym odniesieniem dla naszych rezydencji artystycznych są podróże edukacyjne, w jakie przed wiekami wyprawiano młodych twórców – by poznawać świat, życie oraz przede wszystkim sztukę”.
Konkurs Artystyczna Podróż Hestii kontynuowany jest od 15 lat. W 2009 r. konkurs „Artystyczna Podróż Hestii” wyróżniono nagrodą „Sztuka cenniejsza niż złoto” Fundacji Commitment to Europe arts & business oraz Narodowego Banku Polskiego. W związku z tym artystycznym wydarzeniem organizowane są liczne imprezy towarzyszące: wykłady, spotkania, dyskusje. Rozdanie nagród, połączone z wernisażem dla szerszej publiczności odbędzie się 30 maja 2016 r. w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…