1 czerwca Bank Pekao S.A. rozpoczął kampanię promującą polisy komunikacyjne. Klienci banku, którzy zdecydują się na zakup ubezpieczenia OC i AC za pośrednictwem Pekao mogą zyskać dodatkowe korzyści.
Bank Pekao S.A. wystartował ze specjalną promocją dla swoich klientów, którzy za pośrednictwem instytucji kupią ubezpieczenia komunikacyjne.
– W kanałach zdalnych można za naszym pośrednictwem kupić ubezpieczenia turystyczne, na życie do kredytu hipotecznego i komunikacyjne. Ubezpieczenie komunikacyjne PZU i LINK4 z każdym tygodniem cieszy się coraz większym zainteresowaniem klientów i liczymy, że aktualna promocja będzie dodatkową zachętą do jego zakupu za pośrednictwem naszego banku – mówi Maciej Berger, dyrektor Departamentu Bankowości Ubezpieczeniowej w Banku Pekao.
Osoby, które zdecydują się na zakup ubezpieczenia komunikacyjnego za pośrednictwem banku i spełnią warunki promocji zyskają premię w postaci e-bonu na zakupy. I tak, za zakup OC klient otrzyma e-bon o wartości 50 zł, a za zakup OC i AC e-bon o wartości 100 zł. Z opublikowanych informacji wynika, że oferta dostępna zarówno w oddziałach banku, jak i przy zakupie polisy on-line.
Bank podkreśla, że ubezpieczenie można kupić, korzystając z aplikacji PeoPay albo bankowości internetowej Pekao24. Co istotne, oferta jest omnikanałowa – co oznacza, że w trakcie całego procesu związanego z zawarciem umowy klient ma możliwość zmiany kanału sprzedaży. Dodatkowo płatność za ubezpieczenie można rozłożyć na raty nawet na 12 miesięcy – w PZU można także skorzystać z abonamentu, a w LINK4 z polecenia zapłaty.
Instytucja ma w swojej ofercie ubezpieczenia LINK4 oraz PZU. Z uwagi na to, że oferta jest elastyczna klienci mogą dopasować zakres ubezpieczenia do swoich potrzeb. Należy dodać, że umowa może być zawarta przez właściciela lub współwłaściciela pojazdu, który posiada rachunek w Banku Pekao. Firma podkreśla, że doradca może zaproponować klientowi ubezpieczenie obowiązkowe OC oraz wybrane ubezpieczenia z gamy ubezpieczeń dobrowolnych: AC, NNW, Szyby, PZU Pomoc w Drodze/Assistance, Asystent zdrowotny/Wracaj do zdrowia. Bank zadbał także o to, by cały proces wnioskowania o ubezpieczenie był maksymalnie uproszczony – dane pojazdu na podstawie numeru VIN zaczytywane są z CEPIK, a pozostałe dane w prosty sposób wprowadzane są do formularza. Porównanie ofert PZU i LINK4 odbywa się w jednym procesie, później następuje wybór predefiniowanych pakietów lub personalizacja oferty.
– Chcemy oferować w przyjazny, łatwo dostępny sposób nie tylko produkty stricte bankowe, ale również inne przydatne czy wręcz niezbędne w codziennym życiu instrumenty finansowe – dodaje Maciej Berger.
Z tego powodu Bank Pekao wprowadził do dystrybucji kolejne rodzaje ubezpieczeń. Przypominamy, że w ubiegłym roku bank umożliwił swoim klientom zakup ubezpieczeń komunikacyjnych i turystycznych. A od niedawna też udostępnił ofertę ubezpieczeń na życie do kredytu hipotecznego.
1 czerwca wystartowała także kampania wspierająca sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych PZU i LINK4 w banku. Działania marketingowe obejmują media społecznościowe oraz oddziały instytucji – witryny, plakaty, TV oddziałowe oraz reklamę w bankomatach. Promocja będzie również dostępna w bankowości elektronicznej i aplikacji PeoPay, a dzięki hiperpersonalizacji będzie docierać z komunikacją do konkretnego klienta na podstawie zebranych informacji np. daty końca obecnej polisy OC/AC.
Dodatkowo także od 1 czerwca 2023 roku wystartowała loteria organizowana przez LINK4 z okazji 20. urodzin tego towarzystwa ubezpieczeniowego. Udział w nie będą mogli wziąć klienci, którzy zdecydują się na zakup polisy ubezpieczeniowej w okresie od 1 czerwca do 31 sierpnia 2023 roku.
– Współpraca z Pekao otwiera dla klientów nowe możliwości i daje szanse na dodatkowe korzyści, bo każdy z ubezpieczonych będzie mógł wziąć udział w naszej Loterii Jubileuszowej i wygrać atrakcyjne nagrody. Świętujemy nasze 20-lecie do którego zapraszamy również ważnych Partnerów jak Bank Pekao S.A.. Oferta połączenia naszych produktów i usług bankowych odpowiada na głosy klientów, których uważnie słuchamy. Wpisuje się też w nasze dążenie do tego, by ubezpieczenia były proste i kompleksowe. Chcemy pokazywać, że korzystanie z ubezpieczeń na co dzień może być zrozumiałe i warte zapewnienia sobie spokoju oraz bezpieczeństwa – podkreśla Mariusz Rosa, dyrektor Pionu Rozwoju Biznesu i Innowacji w LINK4, który odpowiada za kanał bankowy.
Źródło: Bank Pekao S.A.
PZU wystartował z nową kampanią w ramach, której zachęca kierowców do kompleksowego ubezpieczania samochodu. Ubezpieczyciel…
Doświadczenie pokazuje, że w obecnych czasach ubezpieczenie grupowe dla firm stanowi nie tylko standard w większych organizacjach, ale również skuteczne…
Część z nas z dużym wyprzedzeniem rezerwuje wyjazdy turystyczne na urlop. Niestety na długo przed…
Ubezpieczenie na wypadek poważnych chorób to produkt, który gwarantuje nam wypłatę pieniędzy np. na leczenie…
Już po raz trzeci ochotnicy z Europ Assistance Polska brali udział w akcji Operacja Czysta…
Każdego dnia jesteśmy narażeni na różne wyzwania i zagrożenia. Niestety do nieszczęśliwego wypadku może dojść…