1 czerwca Bank Pekao S.A. rozpoczął kampanię promującą polisy komunikacyjne. Klienci banku, którzy zdecydują się na zakup ubezpieczenia OC i AC za pośrednictwem Pekao mogą zyskać dodatkowe korzyści. 

Promocyjna oferta ubezpieczeniowa 

Bank Pekao S.A. wystartował ze specjalną promocją dla swoich klientów, którzy za pośrednictwem instytucji kupią ubezpieczenia komunikacyjne. 

– W kanałach zdalnych można za naszym pośrednictwem kupić ubezpieczenia turystyczne, na życie do kredytu hipotecznego i komunikacyjne. Ubezpieczenie komunikacyjne PZU i LINK4 z każdym tygodniem cieszy się coraz większym zainteresowaniem klientów i liczymy, że aktualna promocja będzie dodatkową zachętą do jego zakupu za pośrednictwem naszego banku – mówi Maciej Berger, dyrektor Departamentu Bankowości Ubezpieczeniowej w Banku Pekao. 

Osoby, które zdecydują się na zakup ubezpieczenia komunikacyjnego za pośrednictwem banku i spełnią warunki promocji zyskają premię w postaci e-bonu na zakupy. I tak, za zakup OC klient otrzyma e-bon o wartości 50 zł, a za zakup OC i AC e-bon o wartości 100 zł. Z opublikowanych informacji wynika, że oferta dostępna zarówno w oddziałach banku, jak i przy zakupie polisy on-line. 

Bank podkreśla, że ubezpieczenie można kupić, korzystając z aplikacji PeoPay albo bankowości internetowej Pekao24. Co istotne, oferta jest omnikanałowa – co oznacza, że w trakcie całego procesu związanego z zawarciem umowy klient ma możliwość zmiany kanału sprzedaży. Dodatkowo płatność za ubezpieczenie można rozłożyć na raty nawet na 12 miesięcy – w PZU można także skorzystać z abonamentu, a w LINK4 z polecenia zapłaty. 

Ubezpieczenia PZU i LINK4 

Instytucja ma w swojej ofercie ubezpieczenia LINK4 oraz PZU. Z uwagi na to, że oferta jest elastyczna klienci mogą dopasować zakres ubezpieczenia do swoich potrzeb. Należy dodać, że umowa może być zawarta przez właściciela lub współwłaściciela pojazdu, który posiada rachunek w Banku Pekao. Firma podkreśla, że doradca może zaproponować klientowi ubezpieczenie obowiązkowe OC oraz wybrane ubezpieczenia z gamy ubezpieczeń dobrowolnych: AC, NNW, Szyby, PZU Pomoc w Drodze/Assistance, Asystent zdrowotny/Wracaj do zdrowia. Bank zadbał także o to, by cały proces wnioskowania o ubezpieczenie był maksymalnie uproszczony – dane pojazdu na podstawie numeru VIN zaczytywane są z CEPIK, a pozostałe dane w prosty sposób wprowadzane są do formularza. Porównanie ofert PZU i LINK4 odbywa się w jednym procesie, później następuje wybór predefiniowanych pakietów lub personalizacja oferty. 

– Chcemy oferować w przyjazny, łatwo dostępny sposób nie tylko produkty stricte bankowe, ale również inne przydatne czy wręcz niezbędne w codziennym życiu instrumenty finansowe – dodaje Maciej Berger. 

Z tego powodu Bank Pekao wprowadził do dystrybucji kolejne rodzaje ubezpieczeń. Przypominamy, że w ubiegłym roku bank umożliwił swoim klientom zakup ubezpieczeń komunikacyjnych i turystycznych. A od niedawna też udostępnił ofertę ubezpieczeń na życie do kredytu hipotecznego. 

Kampania wspierająca sprzedaż ubezpieczeń 

1 czerwca wystartowała także kampania wspierająca sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych PZU i LINK4 w banku. Działania marketingowe obejmują media społecznościowe oraz oddziały instytucji – witryny, plakaty, TV oddziałowe oraz reklamę w bankomatach. Promocja będzie również dostępna w bankowości elektronicznej i aplikacji PeoPay, a dzięki hiperpersonalizacji będzie docierać z komunikacją do konkretnego klienta na podstawie zebranych informacji np. daty końca obecnej polisy OC/AC. 

Dodatkowo także od 1 czerwca 2023 roku wystartowała loteria organizowana przez LINK4 z okazji 20. urodzin tego towarzystwa ubezpieczeniowego. Udział w nie będą mogli wziąć klienci, którzy zdecydują się na zakup polisy ubezpieczeniowej w okresie od 1 czerwca do 31 sierpnia 2023 roku. 

– Współpraca z Pekao otwiera dla klientów nowe możliwości i daje szanse na dodatkowe korzyści, bo każdy z ubezpieczonych będzie mógł wziąć udział w naszej Loterii Jubileuszowej i wygrać atrakcyjne nagrody. Świętujemy nasze 20-lecie do którego zapraszamy również ważnych Partnerów jak Bank Pekao S.A.. Oferta połączenia naszych produktów i usług bankowych odpowiada na głosy klientów, których uważnie słuchamy. Wpisuje się też w nasze dążenie do tego, by ubezpieczenia były proste i kompleksowe. Chcemy pokazywać, że korzystanie z ubezpieczeń na co dzień może być zrozumiałe i warte zapewnienia sobie spokoju oraz bezpieczeństwa – podkreśla Mariusz Rosa, dyrektor Pionu Rozwoju Biznesu i Innowacji w LINK4, który odpowiada za kanał bankowy. 

Źródło: Bank Pekao S.A.