PZU rozszerza kanał sprzedaży swojej oferty komunikacyjnej o Pekao S.A. Od teraz klienci banku mogą kupić polisy ubezpieczyciela we wszystkich placówkach instytucji. Niebawem ubezpieczenia PZU będą dostępne także zdalnie – przez aplikację PeoPay oraz w bankowości internetowej Pekao24, a od przyszłego roku także za pośrednictwem infolinii Pekao. 

Realizacja strategii PZU 

Ubezpieczenia komunikacyjne największego polskiego ubezpieczyciela od teraz dostępne są także za pośrednictwem Banku Pekao SA. 

– W pełni wykorzystujemy siłę synergii podmiotów tworzących Grupę PZU. Potencjał bancassurance  odpowiada współczesnym trendom, zgodnie z którymi klienci chcą mieć możliwość załatwienia różnych spraw finansowych w jednym miejscu. Na bieżąco rozszerzamy ofertę ubezpieczeń w bankach. W formule stand alone w 2021 r. wdrożyliśmy ubezpieczenia turystyczne, a od dziś oferujemy ubezpieczenia komunikacyjne dla właścicieli i współwłaścicieli pojazdów posiadających rachunek w Pekao.  Udostępnienie oferty polis komunikacyjnych dla klientów Pekao  jest kolejnym krokiem w realizacji bieżącej strategii PZU i rozszerzania współpracy w ramach Grupy PZU – mówi Agnieszka Gocałek, dyrektor Biura Bancassurance i Programów Partnerstwa Strategicznego w PZU. 

Dzięki współpracy w ramach grupy kapitałowej, wprowadzamy do naszej oferty ważny i potrzebny w codziennym życiu produkt: ubezpieczenia komunikacyjne. Stawiamy na ofertę wysoko notowanych partnerów, a naszym klientom dajemy łatwy i szybki dostęp do dopasowanej do ich potrzeb usługi w oddziale, a docelowo w dowolnie wybranym przez nich kanale. Warto podkreślić, że nasz bank będzie jednocześnie pierwszym, który w ofercie będzie miał ubezpieczenia komunikacyjne PZU – to przewaga konkurencyjna naszego banku na tle innych – mówi Maciej Berger, Dyrektor Departamentu Bankowości Ubezpieczeniowej z Banku Pekao. 

Warto dodać, że w tym samym czasie w ofercie Pekao pojawiają się również ubezpieczenia komunikacyjne LINK4. 

Ubezpieczenia komunikacyjne PZU 

Oferta przygotowana przez PZU pozwala na dopasowanie zakresu polisy do indywidualnych potrzeb klienta – ubezpieczenie PZU Auto sprawia, że poradzą sobie nawet w najtrudniejszej sytuacji. Oprócz szybkiej pomocy na drodze w ramach usług assistance, kierowcy mogą liczyć także m.in. na sprawdzenie stanu technicznego auta przed jego zakupem z rynku wtórnego. Co więcej, w przypadku, gdy ubezpieczony samochód uległ wypadkowi, a właściciel zdecyduje się na zakup innego auta na rynku wtórnym, to w ramach ubezpieczenia PZU Pomoc w Drodze w wariancie Super może on skorzystać z weryfikacji stanu technicznego pojazdu przez eksperta. A dzięki rozszerzeniu ubezpieczenia AC o dodatkowe opcje klient ma zapewniony samochód zastępczy na cały okres naprawy pojazdu, odszkodowanie wypłacone na podstawie wartości z dnia zawarcia umowy, a nie z dnia szkody, co może stanowić niewątpliwy atut.  W ramach PZU Auto NNW ubezpieczony może otrzymać wsparcie finansowe nawet do 100 tys. zł oraz zwrot kosztów leczenia i rehabilitacji. Z kolei dla klientów posiadających PZU Asystent Zdrowotny po wypadku samochodowym ubezpieczyciel zorganizuje opiekę medyczną i opłaci koszty usług medycznych. Zgłoszenie szkody do ubezpieczyciela jest proste i intuicyjne. Klienci mogą to zrobić online lub dzwoniąc na infolinię. Z myślą o ich wygodzie PZU umożliwia także wypłatę odszkodowania BLIKIEM. Z pewnością skraca to czas oczekiwania na środki. 

Łatwy i szybki dostęp do ubezpieczeń 

Integracja systemów PZU, Pekao i CEPIK sprawia, że klienci decydujący się na zakup polisy mogą skorzystać z uproszczonej ścieżki zakupowej. Wystarczy, wpisać w bankowości mobilnej numer rejestracyjny pojazdu – większość danych niezbędnych do uzupełnienia wniosku zostanie uzupełniona automatycznie. Jak możemy przeczytać doradca może zaproponować klientowi ubezpieczenie obowiązkowe OC oraz wybrane ubezpieczenia z gamy ubezpieczeń dobrowolnych dwóch ubezpieczycieli, np.: AC, NNW, Szyby, PZU Pomoc w Drodze/Assistance, Wracaj do zdrowia/Asystent zdrowotny. Co ważne, porównanie ofert odbywa się w jednym procesie, po czym następuje wybór predefiniowanych pakietów lub personalizacja oferty. 

Z opublikowanych informacji wynika, że płatność za polisę można zrealizować w dwóch lub czterech ratach. W przyszłości ma to być nawet 12 rat. Ubezpieczenia komunikacyjne zakupione przez klientów Banku Pekao S.A. nie są powiązane z innym bankowym produktem. 

Źródło: PZU SA