Rusza ostatni etap kampanii informującej o połączeniu Concordii z Generali. Już od sierpnia ubezpieczenia dla branży rolnej Concordii Polska, sprzedawane będą pod marką Generali Agro. Zmienia się też identyfikacja wizualna firmy, ma to zapewnić spójność z Grupą Generali, ale też oddać charakter i wartości, którymi kierują się specjaliści od ubezpieczeń szeroko pojętego obszaru agro.

Nowe technologie i innowacyjne rozwiązania

Jak możemy przeczytać na stronie ubezpieczyciela, kampania rozpoczyna się w połowie czerwca. Co ciekawe wykorzystane w niej zdjęcie leśnego zagajnika, który tworzy kształt serca, otoczonego przez kwitnący wiosną rzepak nie jest fotomontażem – miejsce naprawdę istnieje w rolniczym regionie pod Wrocławiem. Ma ono nawiązywać do wieloletnich tradycji rolniczych Concordii, a także symbolizować ludzi, którzy pracują w Generali Agro. Tym bardziej, że znają oni potrzeby rolników i potrafią się w nie wsłuchiwać. Co więcej połączenie ich eksperckości i know-how Concordii z nowoczesnymi technologiami, których wdrożenie umożliwia silna kapitałowo Grupa Generali, pozwala być dla rolników partnerem na całe życie.

– Niektórzy rolnicy są z nami od wielu lat. Z informacją o zmianach chcemy dotrzeć do każdego z nich. Wraz ze świeżym logo i nową nazwą, wprowadzamy nowe technologie i innowacyjne rozwiązania, jednak pomimo tej zmiany, nasze „wnętrze” pozostaje to samo. „Wnętrze” to organizacja nastawiona na klientów i ich potrzeby i pracownicy, którzy je doskonale rozumieją. To oni tworzą „serce” firmy, które pozostaje niezmienione i czerpie z doświadczeń 25 lat. Nie bez powodu nasi ludzie mają opinię najlepszych doradców i rzeczoznawców rolnych w kraju. Ubezpieczenia dla branży agro to bardzo specjalistyczna oferta, wymagająca szczególnych kompetencji, wiedzy i doświadczonego zespołu. Znamy się i specjalizujemy w sprawach rolnictwa – w tej kwestii nic się nie zmienia także po zmianie barw – mówi Roger Hodgkiss, p.o. Prezesa Concordii Polska TU SA.

Kampania informacyjna ubezpieczyciel

Z opublikowanych informacji wynika, że kampania informacyjna będzie realizowana w wielu kanałach. Spoty nie tylko będą emitowane w radiu, bowiem zdjęcia z lasem w kształcie serca mają znaleźć się także w prasie, mediach wydawanych przez Ośrodki Doradztwa Rolniczego, na Facebooku i portalach internetowych, reklamach zewnętrznych na ulicach oraz w miejscach sprzedaży artykułów rolnych.

Zakłada się, że akcja potrwa 10 tygodni i ma być podzielona na dwa etapy. W pierwszym z nich leśne serce otacza żółty, dojrzewający rzepak, który wpasowuje się w czas trwania kampanii. Myśl przewodnia kampanii nawiązuje również do globalnej komunikacji Grupy Generali – „Zależy nam na Tobie”.

Przypominamy, że aktualna kampania jest uwieńczeniem wcześniejszych działań, które zapowiadały zmianę Concordii w Generali Agro. Klienci ubezpieczyciela już od września ubiegłego roku otrzymują na polisach informację, że ubezpieczenia rolne będą oferowane pod nazwą Generali Agro. W ten sposób promowano wśród nich markę Generali i przygotowywano do zmian, które właśnie się finalizują.

Generali właścicielem spółek Concordii

Warto dodać, że Generali nabyło spółki Concordii już w 2018 roku. W efekcie, czego spółki życiowe zostały połączone pod koniec 2019 roku. Jednak proces fuzji majątkowej spółki Concordia Polska wymagał w pierwszej kolejności demutualizacji, a samo połączenie z Generali TU SA zostało zaplanowane na ten rok. W tym samym czasie, w oparciu o umowę zawartą z poprzednim właścicielem, nazwa Concordia przestanie być wykorzystywana, a rolnicy będą otrzymywali ochronę ubezpieczeniową pod nazwą Generali Agro.

Z kolei współpracujący z Concordią pośrednicy, agenci i banki, dzięki połączeniu, będą mogli zaproponować swoim klientom pełną gamę produktów ubezpieczeniowych dostępnych w spółkach Generali w Polsce.

Źródło: Concordia Polska Grupa Generali

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Agrocasco – ile kosztuje kompleksowa ochrona maszyn rolniczych? 

Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…

3 dni ago

Wystartował drugi etap kampanii LINK4 Doceniamy Dobrych Kierowców 

Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…

3 dni ago

Szkoda całkowita – co zrobić z samochodem? 

O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…

4 dni ago

mojePZU ma już ponad 5 mln użytkowników 

Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…

4 dni ago

Ile wynosi kara za brak OC motocykla? 

Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…

5 dni ago

Rankomat.pl wprowadza nową platformę komunikacyjną, realizowaną pod hasłem “Z małą pomocą Rankomatu”  

Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…

5 dni ago