Rusza ostatni etap kampanii informującej o połączeniu Concordii z Generali. Już od sierpnia ubezpieczenia dla branży rolnej Concordii Polska, sprzedawane będą pod marką Generali Agro. Zmienia się też identyfikacja wizualna firmy, ma to zapewnić spójność z Grupą Generali, ale też oddać charakter i wartości, którymi kierują się specjaliści od ubezpieczeń szeroko pojętego obszaru agro.
Jak możemy przeczytać na stronie ubezpieczyciela, kampania rozpoczyna się w połowie czerwca. Co ciekawe wykorzystane w niej zdjęcie leśnego zagajnika, który tworzy kształt serca, otoczonego przez kwitnący wiosną rzepak nie jest fotomontażem – miejsce naprawdę istnieje w rolniczym regionie pod Wrocławiem. Ma ono nawiązywać do wieloletnich tradycji rolniczych Concordii, a także symbolizować ludzi, którzy pracują w Generali Agro. Tym bardziej, że znają oni potrzeby rolników i potrafią się w nie wsłuchiwać. Co więcej połączenie ich eksperckości i know-how Concordii z nowoczesnymi technologiami, których wdrożenie umożliwia silna kapitałowo Grupa Generali, pozwala być dla rolników partnerem na całe życie.
– Niektórzy rolnicy są z nami od wielu lat. Z informacją o zmianach chcemy dotrzeć do każdego z nich. Wraz ze świeżym logo i nową nazwą, wprowadzamy nowe technologie i innowacyjne rozwiązania, jednak pomimo tej zmiany, nasze „wnętrze” pozostaje to samo. „Wnętrze” to organizacja nastawiona na klientów i ich potrzeby i pracownicy, którzy je doskonale rozumieją. To oni tworzą „serce” firmy, które pozostaje niezmienione i czerpie z doświadczeń 25 lat. Nie bez powodu nasi ludzie mają opinię najlepszych doradców i rzeczoznawców rolnych w kraju. Ubezpieczenia dla branży agro to bardzo specjalistyczna oferta, wymagająca szczególnych kompetencji, wiedzy i doświadczonego zespołu. Znamy się i specjalizujemy w sprawach rolnictwa – w tej kwestii nic się nie zmienia także po zmianie barw – mówi Roger Hodgkiss, p.o. Prezesa Concordii Polska TU SA.
Z opublikowanych informacji wynika, że kampania informacyjna będzie realizowana w wielu kanałach. Spoty nie tylko będą emitowane w radiu, bowiem zdjęcia z lasem w kształcie serca mają znaleźć się także w prasie, mediach wydawanych przez Ośrodki Doradztwa Rolniczego, na Facebooku i portalach internetowych, reklamach zewnętrznych na ulicach oraz w miejscach sprzedaży artykułów rolnych.
Zakłada się, że akcja potrwa 10 tygodni i ma być podzielona na dwa etapy. W pierwszym z nich leśne serce otacza żółty, dojrzewający rzepak, który wpasowuje się w czas trwania kampanii. Myśl przewodnia kampanii nawiązuje również do globalnej komunikacji Grupy Generali – „Zależy nam na Tobie”.
Przypominamy, że aktualna kampania jest uwieńczeniem wcześniejszych działań, które zapowiadały zmianę Concordii w Generali Agro. Klienci ubezpieczyciela już od września ubiegłego roku otrzymują na polisach informację, że ubezpieczenia rolne będą oferowane pod nazwą Generali Agro. W ten sposób promowano wśród nich markę Generali i przygotowywano do zmian, które właśnie się finalizują.
Warto dodać, że Generali nabyło spółki Concordii już w 2018 roku. W efekcie, czego spółki życiowe zostały połączone pod koniec 2019 roku. Jednak proces fuzji majątkowej spółki Concordia Polska wymagał w pierwszej kolejności demutualizacji, a samo połączenie z Generali TU SA zostało zaplanowane na ten rok. W tym samym czasie, w oparciu o umowę zawartą z poprzednim właścicielem, nazwa Concordia przestanie być wykorzystywana, a rolnicy będą otrzymywali ochronę ubezpieczeniową pod nazwą Generali Agro.
Z kolei współpracujący z Concordią pośrednicy, agenci i banki, dzięki połączeniu, będą mogli zaproponować swoim klientom pełną gamę produktów ubezpieczeniowych dostępnych w spółkach Generali w Polsce.
Źródło: Concordia Polska Grupa Generali
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…