Categories: Aktualności

Concordia zmienia barwy

Rusza ostatni etap kampanii informującej o połączeniu Concordii z Generali. Już od sierpnia ubezpieczenia dla branży rolnej Concordii Polska, sprzedawane będą pod marką Generali Agro. Zmienia się też identyfikacja wizualna firmy, ma to zapewnić spójność z Grupą Generali, ale też oddać charakter i wartości, którymi kierują się specjaliści od ubezpieczeń szeroko pojętego obszaru agro.

Nowe technologie i innowacyjne rozwiązania

Jak możemy przeczytać na stronie ubezpieczyciela, kampania rozpoczyna się w połowie czerwca. Co ciekawe wykorzystane w niej zdjęcie leśnego zagajnika, który tworzy kształt serca, otoczonego przez kwitnący wiosną rzepak nie jest fotomontażem – miejsce naprawdę istnieje w rolniczym regionie pod Wrocławiem. Ma ono nawiązywać do wieloletnich tradycji rolniczych Concordii, a także symbolizować ludzi, którzy pracują w Generali Agro. Tym bardziej, że znają oni potrzeby rolników i potrafią się w nie wsłuchiwać. Co więcej połączenie ich eksperckości i know-how Concordii z nowoczesnymi technologiami, których wdrożenie umożliwia silna kapitałowo Grupa Generali, pozwala być dla rolników partnerem na całe życie.

– Niektórzy rolnicy są z nami od wielu lat. Z informacją o zmianach chcemy dotrzeć do każdego z nich. Wraz ze świeżym logo i nową nazwą, wprowadzamy nowe technologie i innowacyjne rozwiązania, jednak pomimo tej zmiany, nasze „wnętrze” pozostaje to samo. „Wnętrze” to organizacja nastawiona na klientów i ich potrzeby i pracownicy, którzy je doskonale rozumieją. To oni tworzą „serce” firmy, które pozostaje niezmienione i czerpie z doświadczeń 25 lat. Nie bez powodu nasi ludzie mają opinię najlepszych doradców i rzeczoznawców rolnych w kraju. Ubezpieczenia dla branży agro to bardzo specjalistyczna oferta, wymagająca szczególnych kompetencji, wiedzy i doświadczonego zespołu. Znamy się i specjalizujemy w sprawach rolnictwa – w tej kwestii nic się nie zmienia także po zmianie barw – mówi Roger Hodgkiss, p.o. Prezesa Concordii Polska TU SA.

Kampania informacyjna ubezpieczyciel

Z opublikowanych informacji wynika, że kampania informacyjna będzie realizowana w wielu kanałach. Spoty nie tylko będą emitowane w radiu, bowiem zdjęcia z lasem w kształcie serca mają znaleźć się także w prasie, mediach wydawanych przez Ośrodki Doradztwa Rolniczego, na Facebooku i portalach internetowych, reklamach zewnętrznych na ulicach oraz w miejscach sprzedaży artykułów rolnych.

Zakłada się, że akcja potrwa 10 tygodni i ma być podzielona na dwa etapy. W pierwszym z nich leśne serce otacza żółty, dojrzewający rzepak, który wpasowuje się w czas trwania kampanii. Myśl przewodnia kampanii nawiązuje również do globalnej komunikacji Grupy Generali – „Zależy nam na Tobie”.

Przypominamy, że aktualna kampania jest uwieńczeniem wcześniejszych działań, które zapowiadały zmianę Concordii w Generali Agro. Klienci ubezpieczyciela już od września ubiegłego roku otrzymują na polisach informację, że ubezpieczenia rolne będą oferowane pod nazwą Generali Agro. W ten sposób promowano wśród nich markę Generali i przygotowywano do zmian, które właśnie się finalizują.

Generali właścicielem spółek Concordii

Warto dodać, że Generali nabyło spółki Concordii już w 2018 roku. W efekcie, czego spółki życiowe zostały połączone pod koniec 2019 roku. Jednak proces fuzji majątkowej spółki Concordia Polska wymagał w pierwszej kolejności demutualizacji, a samo połączenie z Generali TU SA zostało zaplanowane na ten rok. W tym samym czasie, w oparciu o umowę zawartą z poprzednim właścicielem, nazwa Concordia przestanie być wykorzystywana, a rolnicy będą otrzymywali ochronę ubezpieczeniową pod nazwą Generali Agro.

Z kolei współpracujący z Concordią pośrednicy, agenci i banki, dzięki połączeniu, będą mogli zaproponować swoim klientom pełną gamę produktów ubezpieczeniowych dostępnych w spółkach Generali w Polsce.

Źródło: Concordia Polska Grupa Generali

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Polacy coraz częściej podziwiają naturę z perspektywy… drona

Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…

4 dni ago
  • Aktualności

Ubezpieczenie czworonoga może być receptą na drogie leczenie

Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy?  W Polsce mieszka ok. 8…

4 dni ago
  • Aktualności

Doradcy Nationale-Nederlanden dołączają do elitarnego stowarzyszenia Million Dollar Round Table

W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…

4 dni ago
  • Aktualności

Polacy na majówkę zaciskają pasa – w domu zostanie 60% z nas

Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…

4 dni ago
  • Aktualności

Polisy komunikacyjne w pierwszym kwartale 2024 r. OC i AC droższe we wszystkich województwach.

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…

4 dni ago
  • Aktualności

Zdalna weryfikacja tożsamości w UNIQA: bezpieczeństwo i wygoda dzięki mojeID

UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR.  Dzięki…

4 dni ago