Dyrektorka marketingu online ERGO Hestii została laureatką w prestiżowym konkursie CMO AWARDS 2021. Maria Rosa otrzymała nagrodę w kategorii Brand Guardian. Nagroda jest wyrazem uznania dla strategii komunikacji tworzonej przez ubezpieczyciela razem z polskimi artystami.
Maria Rosa została laureatką konkursu CMO AWARDS 2021. Jak możemy przeczytać nagroda dla ERGO Hestii jest wyrazem uznania dla strategii komunikacji tworzonej przez ubezpieczyciela razem z polskimi artystami.
– Strategia marketingowa i nowa Identyfikacja wizualna ERGO Hestii nawiązuje do wieloletniej tradycji naszej firmy, w ramach której poprzez różne działania CSR wspieramy polskich artystów. To właśnie ich prace zainspirowały nas do stworzenia kreacji, które wykorzystujemy w działaniach marketingowych. Uznanie ze strony ekspertów rynkowych jest dla nas potwierdzeniem, że obrany kierunek komunikacji jest nie tylko efektywny, ale też wykracza poza standardy rynkowe – mówi Maria Rosa, dyrektor marketingu online ERGO Hestii.
CMO AWARDS to coroczna nagroda, w ramach której dyrektorzy marketingu (CMO) wyróżniają ze swojego grona koleżanki i kolegów marketerów, którzy wdrożyli, lub zainicjowali najlepsze projekty transformacyjne, wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu. Co ważne, w CMO Awards mogą uczestniczyć wszyscy CMOsi szefowie marketingu reprezentujący firmy działające na polskim rynku. Wyróżnikiem konkursu jest mechanizm „peer to peer” – to sami dyrektorzy marketingu zgłaszają się oraz swoje osiągnięcia, a następnie środowisko, CMO-si nagradzają (głosując) te koleżanki i kolegów, których działania wyróżniły się w minionym roku. Warto podkreślić, że każdy CMO głosuje tylko raz a klasyfikacja prowadzona jest w sześciu kategoriach. Przyznawane jest też Grand Prix. Przedstawiciele Partnerów Merytorycznych zasiedli w Radzie Ekspertów konkursu, ich zadaniem było zadbanie, żeby zgłoszenia wypełniały założenia CMO Awards.
Przypominamy, że strategia komunikacji ERGO Hestii bazuje na zdjęciach wykonanych przez polskich artystów fotografików. W kreacjach wizerunkowych i produktowych ubezpieczyciela można zobaczyć dzieła m.in. takich artystów jak Aleksander Małachowski, Rajmund Barnaś, Wojciech Radwański, Witold Ziomek czy Paweł Magnus. Koncepcja kreatywna ERGO Hestii została oparta o artystyczne i zarazem rzadko spotykane w marketingu online formaty, których celem jest nie tylko promocja marki i oferowanych przez ERGO Hestię produktów, ale też intrygowanie i angażowanie internautów podobnie jak robią to dzieła sztuki. Kreacje wykorzystywane w ramach nowej linii komunikacji opracował zespół marketingu online ERGO Hestii razem z agencją Accenture. Kreacje ERGO Hestii wykorzystują dzieła różnych polskich twórców. W komunikacji zamiast powszechnie stosowanych grafik pojawią się m.in. artystyczne fotografie.
Nowa strategia komunikacji jest zgodna z wartościami marki oraz jest kolejnym przejawem wysokiej odpowiedzialności społecznej. Promocja polskich twórców i twórczyń to również kontynuacja wieloletniej tradycji wsparcia utalentowanych artystów poprzez konkursy takie jak np. Artystyczna Podróż Hestii. Od 2021 roku prowadzony jest także konkurs Literacka Podróż Hestii dla autorów i autorek klasycznych form literackich, wydanych w Polsce i tworzonych w języku polskim, przeznaczonych dla młodego czytelnika.
Źródło: ERGO Hestia
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…