Aktualności

ERGO HESTIA najlepsza w obsłudze klienta

ERGO Hestia otrzymała kolejny tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2017”. Tytuł potwierdza wysoką jakość obsługi klienta i otwartość na dialog.

 
Dzięki opiniom klientów wybrane firmy zyskały ponadprzeciętny wskaźnik NPS, co oznacza, że są najchętniej polecane innym klientom. To tym bardziej istotne, że klienci preferują sprawdzone, rekomendowane przez innych marki, a z badań wynika, że mając do wyboru dwie podobne oferty, 8 na 10 konsumentów wybierze firmę wyróżnioną Gwiazdą Jakości Obsługi.
 
 
Agnieszka Zych, dyrektor Biura Zarządzania Jakością ERGO Hestii tłumaczy, że tytuł zobowiązuje. Podkreśla również, że jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce Towarzystwo zatrudnia Rzecznika Klienta, który jest łącznikiem pomiędzy agentami a klientem:
 
„To wyróżnienie potwierdza, że nasza otwartość na dialog przynosi rzeczywiste efekty. Codziennie rozwiązujemy tysiące spraw naszych klientów. Przy tym przywiązujemy ogromną wagę do sposobu i stylu, w jaki to robimy. Dlatego też od wielu lat monitorujemy poziom zadowolenia naszych klientów z jakości obsługi i w ciągu ostatnich 8 lat wprowadziliśmy ponad 700 usprawnień, aby wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. To najlepiej tłumaczy, dlaczego wyróżnienie Gwiazdy Jakości Obsługi trafia do nas kolejny rok z rzędu. Półtora roku temu zrobiliśmy kolejny krok w kierunku podnoszenia jakości i jako pierwsi na polskim rynku ubezpieczeniowym wprowadziliśmy Rzecznika Klienta ERGO Hestii. W firmie, która rocznie likwiduje ponad pół miliona szkód pracownicy mogą popełnić błąd. Rzecznik reprezentuje interesy klientów wewnątrz firmy i w konsekwencji jest motorem napędowym do kolejnych usprawnień wewnątrz organizacji, dokonywanych na podstawie uwag klientów. Już dziś mogę zdradzić, że niebawem wprowadzimy kolejne udogodnienie, tym razem mające na celu jeszcze lepszą obsługę”.
 
 
Program polegający na badaniu jakości obsługi jest prowadzony już od 10 lat. Misją Programu jest poprawa jakości obsługi w Polsce. Wg danych organizatorów znak Gwiazda Jakości Obsługi rozpoznaje już 10 milionów Polaków. Więcej informacji o Programie można znaleźć .
Źródło: www.ergohestia.pl
 

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

9 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

9 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago