ERGO Hestia otrzymała kolejny tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2017”. Tytuł potwierdza wysoką jakość obsługi klienta i otwartość na dialog.
Dzięki opiniom klientów wybrane firmy zyskały ponadprzeciętny wskaźnik NPS, co oznacza, że są najchętniej polecane innym klientom. To tym bardziej istotne, że klienci preferują sprawdzone, rekomendowane przez innych marki, a z badań wynika, że mając do wyboru dwie podobne oferty, 8 na 10 konsumentów wybierze firmę wyróżnioną Gwiazdą Jakości Obsługi.
Agnieszka Zych, dyrektor Biura Zarządzania Jakością ERGO Hestii tłumaczy, że tytuł zobowiązuje. Podkreśla również, że jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce Towarzystwo zatrudnia Rzecznika Klienta, który jest łącznikiem pomiędzy agentami a klientem:
„To wyróżnienie potwierdza, że nasza otwartość na dialog przynosi rzeczywiste efekty. Codziennie rozwiązujemy tysiące spraw naszych klientów. Przy tym przywiązujemy ogromną wagę do sposobu i stylu, w jaki to robimy. Dlatego też od wielu lat monitorujemy poziom zadowolenia naszych klientów z jakości obsługi i w ciągu ostatnich 8 lat wprowadziliśmy ponad 700 usprawnień, aby wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. To najlepiej tłumaczy, dlaczego wyróżnienie Gwiazdy Jakości Obsługi trafia do nas kolejny rok z rzędu. Półtora roku temu zrobiliśmy kolejny krok w kierunku podnoszenia jakości i jako pierwsi na polskim rynku ubezpieczeniowym wprowadziliśmy Rzecznika Klienta ERGO Hestii. W firmie, która rocznie likwiduje ponad pół miliona szkód pracownicy mogą popełnić błąd. Rzecznik reprezentuje interesy klientów wewnątrz firmy i w konsekwencji jest motorem napędowym do kolejnych usprawnień wewnątrz organizacji, dokonywanych na podstawie uwag klientów. Już dziś mogę zdradzić, że niebawem wprowadzimy kolejne udogodnienie, tym razem mające na celu jeszcze lepszą obsługę”.
Program polegający na badaniu jakości obsługi jest prowadzony już od 10 lat. Misją Programu jest poprawa jakości obsługi w Polsce. Wg danych organizatorów znak Gwiazda Jakości Obsługi rozpoznaje już 10 milionów Polaków. Więcej informacji o Programie można znaleźć .
Źródło: www.ergohestia.pl
Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…
Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…
Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…
TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…
Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…
Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…