Europ Assistance Polska wprowadza nowy produkt, który jest dostępny dla multiagencji. Ubezpieczyciel oddał właśnie do użytku narzędzie do sprzedaży ubezpieczenia kosztów rezygnacji i przerwania podróży.
Europ Assistance Polska wprowadził właśnie kolejny produkt, który ma za zadanie ułatwić agentom sprawne dopasowanie oferty.
– Podobnie jak z Assistance Samochodowym tak i w przypadku Kosztów Rezygnacji z Podróży chcieliśmy, aby spełnione były te same dwa założenia: oszczędność czasu i prostota użytkowania. Dlatego interfejs jest przyjazny użytkownikowi a narzędzie łatwe w obsłudze – mówi Andrzej Stańczyk Menadżer ds. Współpracy z Pośrednikami.
Wyliczenie składki jest możliwe po podaniu takich podstawowych danych, jak:
W kolejnym kroku pojawi się oferta dostępna w dwóch wariantach: Komfort i Premium. Szczegóły obydwu opcji zaprezentowane są w taki sposób, by agent w łatwy sposób mógł porównać ze sobą oferty i wraz z klientem wybrać najkorzystniejszy wariant ochrony. Finalizacja zakupu możliwa jest zarówno poprzez BLIK, jak i płatność kartą lub przelew online.
Nowa oferta obejmuje ochroną tzw. udokumentowane koszty poniesione w związku z podróżą. W przypadku rezygnacji z wyjazdu przed datą jego rozpoczęcia brane są pod uwagę wydatki poniesione w związku z wykupieniem wycieczki z biura podróży, jak również tej zorganizowanej na własną rękę. Dotyczy to również kosztów związanych z:
W razie przerwania podróży i konieczności wcześniejszego powrotu do miejsca zamieszkania lub hospitalizacji w trakcie jej trwania klient może wnioskować o zwrot kosztów utraconych świadczeń, o ile nie zostały zwrócone przez organizatora podróży. Ubezpieczenie można zawrzeć zarówno na podróż krajową (po Polsce), jak i na podróż zagraniczną do dowolnego kraju na świecie z wyłączeniem państw i terytoriów definiowanych jako objęte całkowitym embargiem i sankcjami (szczegółowa lista wymieniona jest w OWU).
Warto dodać, że w ramach jednej umowy można ubezpieczyć maksymalnie 10 osób.
– Nasz nowy produkt został opracowany z myślą o agencie i kliencie. Łatwa w obsłudze aplikacja webowa pomoże w szybki sposób opracować ofertę, a klient będzie mógł dobrać wariant, który najbardziej mu odpowiada. Staraliśmy się dopracować każdy szczegół tak, aby składowe produktu prezentowane klientowi były jak najbardziej klarowne – podkreśla Marcin Zieliński, Dyrektor Generalny Europ Assistance Polska.
Źródło: Europ Assistance Polska
Niestety nieprzewidziane zdarzenia mogą pokrzyżować nawet najlepiej zaplanowane wakacje. Jednak nie każdy wie, że dzięki…
Coraz więcej Polaków wyrusza na wakacyjne trasy motocyklem. Jednak zanim wsiądziemy na dwa kółka i…
PKO Ubezpieczenia w swoim pierwszym raporcie społecznym pokazuje, jak kobiety w Polsce oceniają swój dobrostan.…
Wyniki badania Holiday Barometer 2025 pokazują, że po latach niepewności związanej z pandemią Polacy i…
Fundacja PZU i Fundacja Dr Clown nawiązały współpracę, by nieść radość i wsparcie emocjonalne dzieciom przebywającym…
Intensywne deszcze, wichury i lokalne podtopienia niestety stają się coraz częstsze. Rządowe Centrum Bezpieczeństwa ostrzega…