Aktualności

Europa doceniona za jakość obsługi klientów

Europa Ubezpieczenia otrzymała nagrodę „Instytucja Roku 2022”. Ubezpieczyciel został doceniony za najlepszą jakość obsługi klientów w kanałach zdalnych. To już trzecie wyróżnienie firmy w tym prestiżowym konkursie. 

Najwyższy standard obsługi klientów 

Najwyższy rynkowy standard obsługi klientów leży u podstaw strategii Europa Ubezpieczenia. Ubezpieczyciel zaznacza, że przyznana przez serwis „Moje bankowanie” nagroda „Instytucja Roku 2022” potwierdza, że klienci Europy mogę liczyć na najlepszą obsługę na rynku ubezpieczeniowym. Warto dodać, że towarzystwo jest jedną z dwóch firm, które należą pod tym względem do branżowej ekstraklasy. 

Wsparcie ubezpieczyciela 

Przypomnijmy, że konkurs „Instytucja Roku” to niezależny ranking, który od 2015 roku przygotowuje portal finansowy mojebankowanie.pl. Eksperci serwisu wcielają się w rolę „tajemniczych klientów” testując w ten sposób jakość obsługi w bankach i firmach ubezpieczeniowych. W przypadku kanałów zdalnych sprawdzają jak instytucję finansowe obsługują klientów za pośrednictwem telefonu czy internetu. Kluczowe znacznie ma dostępność oraz prosty i zrozumiały język komunikacji. Oceniane są także takie czynniki jak np. czas oczekiwania na połączenie z konsultantem czy jakość informacji na stronie internetowej. 

Dla klientów firmy ubezpieczeniowej fundamentalne znaczenie ma to, co dzieje się po zgłoszeniu przez nich szkody. Nasza praca polega na wspieraniu ich w tych często trudnych „momentach prawdy”. Dlatego cieszę się, że po raz kolejny zostaliśmy wyróżnieni nagrodą „Instytucja Roku”. Potwierdza ona, że wkładany przez nas wysiłek w dbałość o jakość serwisu ma sens i przynosi realne efekty. Naszym ambitnym celem jest zapewnienie klientom najwyższego poziomu obsługi w najwygodniejszy dla nich sposób i o dogodnej dla nich porze – mówi Marat Nevretdinov, prezes Europa Ubezpieczenia. 

Rozwiązania podnoszące jakość obsługi 

Nagroda „Instytucja Roku” za najwyższą jakość obsługi w kanałach zdalnych była przyznana ubezpieczycielowi także w 2016 i 2020 roku. Jak możemy przeczytać, Europa w ostatnich latach wprowadziła szereg rozwiązań, które podnoszą jakość i komfort serwisu dla klientów, takich jak: cyfryzacja procesu likwidacji szkód, obsługa zgłoszeń w trybie mobilnym czy uproszczenia języka stosowanego w dokumentach. Z opublikowanych informacji wynika też, że firma wykorzystuje w codziennej komunikacji z klientami osiągnięcia ekonomii behawioralnej. 

Źródło: Europa Ubezpieczenia 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

O czym warto pamiętać, kupując ubezpieczenie na ferie? 

Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…

4 dni ago

Agro Pakiet od InterRisk – nie tylko ochrona majątku, ale także rolnika i jego bliskich 

Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…

4 dni ago

Dotowane ubezpieczenia upraw – kompleksowa ochrona dla rolników 

Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…

5 dni ago

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na energetykę 

TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…

5 dni ago

Europ Assistance Polska z nową siedzibą 

Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…

7 dni ago

Czy ubezpieczyciele przy kalkulacji składek biorą pod uwagę odmiany upraw? 

Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…

7 dni ago