Europa Ubezpieczenia otrzymała nagrodę „Instytucja Roku 2022”. Ubezpieczyciel został doceniony za najlepszą jakość obsługi klientów w kanałach zdalnych. To już trzecie wyróżnienie firmy w tym prestiżowym konkursie.
Najwyższy rynkowy standard obsługi klientów leży u podstaw strategii Europa Ubezpieczenia. Ubezpieczyciel zaznacza, że przyznana przez serwis „Moje bankowanie” nagroda „Instytucja Roku 2022” potwierdza, że klienci Europy mogę liczyć na najlepszą obsługę na rynku ubezpieczeniowym. Warto dodać, że towarzystwo jest jedną z dwóch firm, które należą pod tym względem do branżowej ekstraklasy.
Przypomnijmy, że konkurs „Instytucja Roku” to niezależny ranking, który od 2015 roku przygotowuje portal finansowy mojebankowanie.pl. Eksperci serwisu wcielają się w rolę „tajemniczych klientów” testując w ten sposób jakość obsługi w bankach i firmach ubezpieczeniowych. W przypadku kanałów zdalnych sprawdzają jak instytucję finansowe obsługują klientów za pośrednictwem telefonu czy internetu. Kluczowe znacznie ma dostępność oraz prosty i zrozumiały język komunikacji. Oceniane są także takie czynniki jak np. czas oczekiwania na połączenie z konsultantem czy jakość informacji na stronie internetowej.
– Dla klientów firmy ubezpieczeniowej fundamentalne znaczenie ma to, co dzieje się po zgłoszeniu przez nich szkody. Nasza praca polega na wspieraniu ich w tych często trudnych „momentach prawdy”. Dlatego cieszę się, że po raz kolejny zostaliśmy wyróżnieni nagrodą „Instytucja Roku”. Potwierdza ona, że wkładany przez nas wysiłek w dbałość o jakość serwisu ma sens i przynosi realne efekty. Naszym ambitnym celem jest zapewnienie klientom najwyższego poziomu obsługi w najwygodniejszy dla nich sposób i o dogodnej dla nich porze – mówi Marat Nevretdinov, prezes Europa Ubezpieczenia.
Nagroda „Instytucja Roku” za najwyższą jakość obsługi w kanałach zdalnych była przyznana ubezpieczycielowi także w 2016 i 2020 roku. Jak możemy przeczytać, Europa w ostatnich latach wprowadziła szereg rozwiązań, które podnoszą jakość i komfort serwisu dla klientów, takich jak: cyfryzacja procesu likwidacji szkód, obsługa zgłoszeń w trybie mobilnym czy uproszczenia języka stosowanego w dokumentach. Z opublikowanych informacji wynika też, że firma wykorzystuje w codziennej komunikacji z klientami osiągnięcia ekonomii behawioralnej.
Źródło: Europa Ubezpieczenia
Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…
Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…
Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…
Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…
Jak wiadomo, posiadacze pojazdów zobligowani są do posiadania ważnej polisy OC. Jednak praktyka pokazuje, że czasami dochodzi do sytuacji, gdy…
Listopad to miesiąc, w którym od lat zwraca się szczególną uwagę na problem męskich nowotworów, a także dobrostanu psychicznego. Dla…