Przyjazna i efektywna komunikacja w kanałach cyfrowych po raz kolejny została doceniona przez klientów Europa Ubezpieczenia. Ubezpieczyciel znalazł się w gronie dziesięciu firm, wyróżnionych w raporcie „Digital Friendly Brand Index”.
Europa Ubezpieczenia po raz kolejny została wyróżniona przez klientów – ubezpieczyciel znalazł się w gronie dziesięciu firm, wyróżnionych tytułem marki przyjaznej cyfrowo w rankingu „Digital Friendly Brand Index”. Raport przygotowały: DELVE Partners, firma doradcza specjalizująca się w digital marketingu oraz agencja badawcza PBS w oparciu o wyniki badania, w którym wzięło udział 2000 ankietowanych.
– Jesteśmy zaszczyceni, że znaleźliśmy się w gronie najbardziej przyjaznych cyfrowo marek na polskim rynku. Jest to dla nas szczególne wyróżnienie, bo jako jedyni w tym gronie nie koncentrujemy się na sprzedaży do klientów indywidualnych. Kanał e-commerce, który z powodzeniem rozwijamy do kilku lat, to dla nas centrum kompetencyjne, umożliwiające dostarczanie partnerom B2B cyfrowych produktów i kompetencji o najwyższym rynkowymi standardzie. Wysoka pozycja w raporcie „Digital Friendly Brand Index” udowadnia, że robimy to bardzo dobrze i cieszymy się zaufaniem klientów – mówi Małgorzata Półjanowicz, Head of B2B w Europa Ubezpieczenia.
Raport wskazuje, że cyfrowi konsumenci w sieci najbardziej doceniają dopasowanie oferty produktowej do ich potrzeb, przyjazną i trafioną komunikacje marketingową, wysoki standard obsługi oraz działania edukacyjne przybliżające im specyfikę produktów. A właśnie o te elementy Europa Ubezpieczenia opiera swoją obecność w kanale e-commerce, w którym oferuje m.in. ubezpieczenia turystyczne, sportowe i mieszkaniowe.
– Europa Ubezpieczenia wyprzedziła w naszym rankingu wielu większych graczy z branży ubezpieczeniowej. To świadczy, że komunikacja cyfrowa firmy z konsumentami jest bardzo przemyślana, także pod kątem strategii personalizacji działań marketingowych. Domyślam się, że Europa włożyła wiele wysiłku w zrozumienie potrzeb i oczekiwań swoich klientów. Takie działania to przykład tego, jak można skutecznie podbijać serca cyfrowych konsumentów – mówi Anna Sierakowska, Global Marketing Director w DELVE Partners.
Z opublikowanych informacji wynika, że badanie „Digital Friendly Brand Index: Które marki zdobyły sympatię polskich konsumentów i dlaczego” zostało przeprowadzone w lutym 2022 roku. Wzięło w nim udział 2000 ankietowanych – zostali oni podzieleni na dwie próby po 1000 osób, reprezentatywne dla populacji internautów w Polsce. W badaniu sprawdzono preferencje konsumentów w zakresie komunikacji w sieci oraz postrzeganie przez nich marek z dziesięciu branż jako „digital friendly”.
Przypominamy, że tytuł marki przyjaznej cyfrowo to nie jedyne niezależne wyróżnienie, potwierdzające najwyższe rynkowe kompetencje Europa Ubezpieczenie w zakresie sprzedaży i obsługi w kanałach cyfrowych. Ubezpieczyciel trzykrotnie otrzymał nagrodę „Instytucja Roku” za najlepszą komunikację i obsługę klientów w kanałach zdalnych (ostatni raz w tym roku). Dwukrotnie znalazł się także na podium konkursu „Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa”, organizowanego przez Gazetę Bankową. Europa zalicza się także do wąskiego grona instytucji finansowych z „Certyfikatem prostej polszczyzny” za używanie prostego i zrozumiałego języka w komunikacji z klientami.
Źródło: Europa Ubezpieczenia
Wg statystyk Policji w 2023 r. rany w wypadkach z udziałem rowerzystów odniosło 3 264 osoby – kierujący jednośladem i poszkodowani…
Rankomat.pl rozszerza współpracę z Vienna Insurance Group (VIG). Do oferty mulitporównywarki dołączyły polisy komunikacyjne Compensy, największego ubezpieczyciela w Grupie VIG…
Marzysz o nowym Audi, ale martwisz się formalnościami związanymi z zakupem? Niepotrzebnie! Salon Audi wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, oferując…
Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…
Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy? W Polsce mieszka ok. 8…
W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…