Europ Assistance Polska wspólnie z Punkta przygotowały nowy produkt assistance – „FitAutoPomoc”. Ubezpieczenie to dostępne jest w trzech wariantach i zapewnia ochronę od ryzyka awarii lub kradzieży pojazdu jak również wypadku drogowego.
Nowy produkt został przygotowany specjalnie z myślą o klientach, którzy niezależnie od posiadanego ubezpieczenia OC lub AC potrzebują dodatkowej ochrony assistance. Ubezpieczenie umożliwia zawarcie umowy zarówno krótko, jak i długoterminowej.
– Wsłuchując się w głosy naszych klientów, zauważyliśmy, że pojawiło się zapotrzebowanie na nową formę assistance drogowego. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom stworzyliśmy produkt, który mogą dostosować do swoich potrzeb. Na przykład w okresie wakacyjnym mogą wybrać wariant krótkookresowy, dostosowany do długości wyjazdu. Sprawdzi się on również w ciągu roku podczas kilkudniowych wyjazdów za miasto. Polisa obejmuje zarówno Polskę jak i w rozszerzonym wariancie Europę – mówi Krzysztof Zaborowski, Key Account Manager w Europ Assistance Polska.
Z opublikowanych informacji wynika, że pomoc dostępna w jest trzech wariantach i jest dedykowana posiadaczom aut osobowych do 3,5 tony. Assistance krótkoterminowy można nabyć na okres 7, 14 i 30 dni, natomiast assistance długoterminowy obejmuje roczną ochronę ubezpieczeniową. W ramach umowy krótkoterminowej klienci mają zagwarantowaną możliwość skorzystania z jednej interwencji, natomiast assistance długoterminowy przewiduje cztery interwencje w roku ubezpieczeniowym. Warto podkreślić, że produkt dostępny jest jedynie w grupie Punkta, na stronach punkta.pl oraz fitpolisa.pl, a także stacjonarnie w biurach agentów Punkta i PROFI Insurance.
– Jako multiagencja mamy punkt widzenia bardzo bliski klienta i jego procesu decyzyjnego w wyborze produktów ubezpieczeniowych. Wiem, jak bardzo elastyczność jest istotna. Szczególnie w dobie niestabilności rynkowych, inflacji, wahań cen. Cieszymy się, że wraz z Europ Assistance Polska mogliśmy stworzyć FitAutoPomoc. Najbardziej elastyczne assistance na rynku. Produkt dla ludzi myślących w sposób nowoczesny, oczekujących od ubezpieczycieli dynamicznego dostosowywania się do ich stylu życia – dodaje Mieszko Sibilski, dyrektor public relations w Punkta.
Jak możemy przeczytać, każdy wariant gwarantuje holowanie pojazdu po wypadku lub awarii, naprawę lub wymianę opony czy szyby. Co ważne, proponowane limity holowania w porównaniu do produktów najczęściej spotykanych na runku wypadają dosyć atrakcyjnie. Wariant drugi zapewnia dodatkowo, samochód zastępczy od 3-14 dni w zależności od rodzaju zdarzenia (awaria, wypadek, kradzież). Z kolei najszerszy wariant zawiera dodatkowo pokrycie kosztów naprawy pojazdu po awarii, kalibrację szyb, sezonową wymianę opon i usługę door to door. Ciekawym rozwiązaniem jest pomoc finansowa w przypadku kradzieży auta w wysokości 2000 zł. Jak wygląda zakres terytorialny? Wariant pierwszy gwarantuje pomoc w razie awarii i wypadku auta na terenie Polski. Natomiast wariant drugi i trzeci obejmuje zasięgiem terytorialnym Polskę i Europę z wykluczeniem terenów objętych sankcjami. Co istotne, ochroną ubezpieczenia objęte są pojazdy, których wiek nie przekracza 18 lat.
Ubezpieczyciel podkreśla, że oferowane w ramach ubezpieczenia świadczenia sprawiają, że obecnie jest to unikalny produkt na polskim rynku.
Źródło: Europ Assistance
W branży budowlanej rocznie dochodzi do kilku tysięcy wypadków przy pracy. W zeszłym roku w…
Wzrost płacy minimalnej w 2026 roku powyżej 5 000 zł to nie tylko większe wynagrodzenie –…
Świadomość ubezpieczeniowa Polaków rośnie – z danych PZU wynika, że coraz więcej osób decyduje się…
Wakacje to czas odpoczynku, radości i podróży – ale także moment, kiedy powinniśmy szczególnie zadbać…
Rzecznik Finansowy przypomina, że właściciele polis OC w DallBogg nie mogą liczyć na automatyczne przedłużenie…
Compensa została wyróżniona nagrodą Srebrny Parasol 2025 przyznawaną przez miesięcznik „Home&Market”. Uznanie zdobyły dwa produkty…